Δέκα πλην Ένα: Bear

Μαζί μας είναι αυτή τη φορά ένας λατρεμένος μου blogger, ο Bear. Γλυκός, ευαίσθητος, ταξιδιάρης, ευασθητοποιημένος, σοβαρός εκεί που πρέπει, με απίστευτο χιούμορ εκεί που πρέπει, με παιδεία, ζωντανός αισιόδοξος,ακομπλεξάριστος, ναι ναι ναι θα μπορoύσα χαλαρά να ερωτευτώ μια τέτοια ψυχοσύνθεση ανθρώπου! Και σήμερα, εδώ, μας ανοίγει την καρδιά του, όπως κάνει πάντα άλλωστε και μας μιλά για ό,τι θα θέλαμε και για ό,τι θα πρέπει να ξέρουμε!!!
Μπορείτε να τον βρείτε σε αυτό το εξαιρετικά ενημερωτικό και όχι μόνο ιστολόγιο που έχει δημιουργήσει: http://bearpridehiv.blogspot.com/Από το προφίλ του μαθαίνουμε: "Είμαι 45, είμαι ομοφυλόφιλος, και από 19 Αυγούστου 2008 είμαι οροθετικός"

Πάμε πάμε πάμε! Ας τον απολαύσουμε όλοι μαζί!

1) Coula: Σε καλωσορίζουμε στο Δέκα πλην Ένα. Ξέρεις πόσο πολύ σε ήθελα εδώ ε; Ας ξεκινήσουμε: Στο blog σου έχεις δηλώσει πως είσαι οροθετικός. Μας ενημερώνεις για τις εξετάσεις σου και μας έχεις ήδη μιλήσει για την γιατρό-άγγελό σου που σε φροντίζει και την εκτιμάς. Ποιες ήταν οι πρώτες αντιδράσεις σου όταν έμαθες πως μολύνθηκες; Δυσκολεύτηκες να το αποδεχτείς; Με ποιον το μοιράστηκες;

Bear: Λοιπόν ξεκινάμε. Πάνω απ’ όλα έχω αδυναμία στην γιατρό μου μιας και δια μέσω αυτής με αγαπάτε και με χαίρεστε όλοι.
Οταν το έμαθα δεν ήμουν σε αυτό το νοσοκομείο. Αλλά σε κάποιο άλλο. Μου το ανακοίνωσε ένας τελείως μαλάκας γιατρός.
Λες και μου έλεγε καλημέρα.
Οταν έχασα τα λόγια μου, έτρεμα και με έλουσε κρύος ιδρώτας, δεν είχα καμία αντίδραση εκ μέρους του.
Μου πήραν εκ νέου αίμα, μου το έδωσαν και το πήγα μόνος μου σε άλλο νοσοκομείο για εξέταση.
Την επόμενη συνάντηση μου ζήτησε ο μαλάκας το τηλ σπιτιού, για να ειδοποιήσει τους δικούς μου, ώστε να είναι έτοιμοι αν τα τινάξω. Φυσικά την έκανα. Πήγα σε αυτή την γιατρό την οποία δεν αλλάζω.
Η Ελενα με βοήθησε να το αποδεχτώ και να φροντίζω με θρησκευτική ευλάβεια την υγεία μου. Πιστεύω ότι είμαι σε κορυφαία χέρια. Δεν χρειάστηκα καν ψυχίατρο. Οι πρώτοι άνθρωποι που το έμαθαν ήταν 2 κολλητοί μου.
Αυτό που δεν μπορώ να ξεχάσω είναι το ξέσπασμα. Η νόσος έχει μερικά στάδια. Μετά την αποδοχή έρχεται η ηρεμία, και μετά το ξέσπασμα.
Ενα μεγάλο ΓΙΑΤΙ υπήρχε παντού. Ενα γιατί που με τρέλαινε συνέχεια. Οπότε μιά ωραία πρωία σκέφτηκα:
"Τα πράγματα είναι έτσι, δεν μπορούν να αλλάξουν. Και είπα: ή αυτό, ή εγώ."
Θα του γ......ω το μ....ι που το πέταξε. Τέλος. Και αυτό πράττω σε καθημερινή βάση.
Μετά επήλθε πάλι η ηρεμία, και η ζωή μου βρίσκεται σε πλήρη αρμονία τώρα πια.

2) C: Για ποιους λόγους ένας οροθετικός θα δυσκολευόταν να μοιραστεί σκέψεις και συναισθήματά του σχετικά με τον ιό, με την οικογένειά του και τον φιλικό του περίγυρο;

Bear: Για πολλούς λόγους. Πρώτον όλοι έχουν συνδέσει τον HIV με τον θάνατο, την μετάδοση κλπ. Αν το πω στην οικογένειά μου, μετά ή θα με βλέπουν με οίκτο, ή θα φοβούνται να με αγγίξουν.
Ασε που θα νομίζουν ότι είμαι ετοιμοθάνατος. Γενικά ο κόσμος δεν ξέρει τι είναι αυτή η ασθένεια. Οπότε προτιμάμε να το κρύβουμε, και από την πλευρά μας να προστατεύουμε τον περίγυρό μας. Τώρα σε σχέση θέλω φυσικά να ξέρει ο σύντροφός μου.

3) C: Έχεις βιώσει κοινωνικό ρατσισμό σε σχέσεις σου; Πες μας αν θες ένα παράδειγμα. Πόσο εύκολα πιστεύεις πως μπορεί να δεχτεί κάποιος έναν οροθετικό ως σύντροφο;

Bear: Το να δεχτεί κάποιος έναν οροθετικό για σχέση σίγουρα δεν είναι εύκολη απόφαση. Εμένα σε σχέση με δέχτηκαν κάποια στιγμή στη ζωή μου. Δεν συμβαίνει το ίδιο με όλους βέβαια. Εξαρτάται και από την προσωπικότητά του άλλου πολλές φορές. Εγώ πάντως μέχρι στιγμής δεν έχω νοιώσει ιδιαίτερο κοινωνικό ρατσισμό.
Αν εξαιρέσεις έναν υπάλληλο σε πρόνοια, ο οποίος αφού πήρε τα έντυπα που του έδωσα, αμέσως απολύμανε τα χέρια του με οινόπνευμα.

4) C: Την σεξουαλική επαφή, ένας οροθετικός, την απολαμβάνει; Ή πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος της μόλυνσης του συντρόφου; Οι ισορροπίες μπορούν να βρεθούν και να κρατηθούν;

Bear: Στην αρχή, όχι δεν το απολαμβάνει, πιστεύω. Η απόλαυση έρχεται όμως. Μην ξεχνάμε ένας οροθετικός όταν είναι τακτικός στην θεραπεία του πολύ δύσκολα θα μεταδώσει τον ιό σε ένα ατύχημα. Αν τύχει ατύχημα τότε υπάρχει η προληπτική θεραπεία του 1 μήνα που δεν επιτρέπει στον ιό να εγκατασταθεί. Ομως όταν ξέρεις, και θα απολαύσεις, και θα προστατέψεις. Πάντως πάντα πιστεύω θα φοβόμαστε μη το μεταδώσουμε στον σύντροφό μας.

5) C: Τι πρέπει να προσέχει ένας οροθετικός για να εξασφαλίσει την καλή του υγεία;

Bear: Εδώ θα είμαι κάθετος σε αυτά που θα πω.
ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΕΙ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ.
Κάτι ξέρουν παραπάνω από εμάς. Το να είσαι τακτικός στην θεραπεία σου τότε όλα θα πάνε καλά και για εμάς, και για τον σύντροφό μας, και για τους ανθρώπους μας γενικά.
Οι αυτοκαταστροφικές τακτικές όπως των αρνητών, οι οποίοι αρνούνται θεραπείας, μόνο την καταστροφή μπορούν να φέρουν. Μη ξεχνάμε πριν 20 χρόνια πέθαιναν οι οροθετικοί σαν τις μύγες, όπως στον τρίτο κόσμο. Τώρα ποια δεν ισχύει αυτό, εφόσον κάποιος είναι τακτικός στην θεραπεία του.

6) C: Το blog σου είναι μια διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια γνώσης για τον HIV. Σε έχουν προσεγγίσει διαδικτυακά, άτομα οροθετικά, ζητώντας αφενός πληροφορίες, αφετέρου ένα αυτί που θα τους ακούσει, ένα μάτι που θα τους διαβάσει και μια ψυχή που θα τους καταλάβει;

Bear: Πάρα πολλοί, και γι αυτό καμαρώνω για το μπλογκ μου. Φυσικά κι έχω βοηθήσει πολλούς νέους οροθετικούς. Ο πιο πρόσφατος φοβόταν ότι ήρθε το τέλος. Βρήκα ένα παιδί χεσμένο κυριολεκτικά. Τώρα μόλις μιλάμε στο τηλ του λέω: Τι έγινε αγόρασες κολιβοκάζανο;; και όλο γελάμε. Φυσικά τους καταλαβαίνω. Μη ξεχνάμε κάποτε ήμουν στη θέση τους.
Οσο για την ενημέρωση την κάνω γιατί οι γνώσεις πρέπει να μεταφέρονται.
Εκτός από προσωπικό, το μπλογκ μου είναι και ενημερωτικό όπως βλέπεις.

7) C: Η ελληνική κοινωνία, έχει κάνει προόδους σχετικά με την ενημέρωση και την πληροφόρηση για την πρόληψη και αντιμετώπιση του HIV; Ποιες σελίδες θα μας πρότεινες για υπεύθυνη ενημέρωση σχετικά με τον ιό; Ποιοι φορείς δραστηριοποιούνται έντονα στην Ελλάδα;

Bear: Φυσικά και έχει κάνει πολλές προόδους η Ελληνική κοινωνία. Δεν είναι όπως πριν 20 χρόνια. Αλλά ακόμα η Ελληνική κοινωνία χρειάζεται ενημέρωση. Και περισσότερη ενημέρωση χρειάζονται οι ετερόφυλοι οι οποίοι πιστεύουν ότι το HIV δεν τους αφορά γιατί πιστεύουν ότι είναι ασθένεια των ομοφυλόφιλων. Ιστοσελίδες τώρα θα σας δώσω αμέσως.
Κι εδώ η καλύτερη www.hivaids.gr ακολουθούν hiv.gr, θετική φωνή, www.praksis.gr
Επίσης οι φορείς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα είναι το www.kentrozois.gr το οποίο έχει και δικό του κτήριο, επίσης υπάρχει και το φόρουμ μας hiv.humanism.gr το οποίο έχει βοηθήσει πάρα μα πάρα πολύ κόσμο. Ειδικά νέο κόσμο, τρομαγμένο οι οποίοι δεν έχουν ιδέα.

8) C: Έχεις μια λατρεία και μας την αναφέρεις συχνά, το ποδόσφαιρο. Είναι σχέση ζωής η σχέση σου με τη θεά μπάλα; Και πότε ξεκίνησε αυτός ο έρωτας για σένα;

Bear: Εάν δεν είχες αυτή την ερώτηση θα την έβαζα μόνος μου και ο τίτλος θα ήταν 11 πλην 1. χαχαχα Λοιπόν το ποδόσφαιρο είναι ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Το λατρεύω. Αυτός ο ιός μεταδόθηκε από τον πατέρα μου φυσικά σε πολύ μικρή ηλικία.
Ολο γήπεδο μικρός κλπ. Η θεά μπάλα είναι σχέση ζωής με μένα.
Τι Σαντιάγκο Μπερναμπέου, τι Καμπ Νόου, τι στο Αρήνα Αμστερνταμ. Άλλοτε νικητής και άλλοτε ηττημένος. Η αγάπη μου για τον Παναθηναϊκό με έχει κάνει να τον ακολουθήσω σε πολλά ταξίδια.
Μόνο ο HIV με σταμάτησε για λίγο. 1,5 χρόνο απείχα. Οταν συνήλθα, το βλέμμα μου κοίταξε προς την μεγάλη μου αγάπη.Τον Παναθηναϊκό. Έβγαλα πάλι διαρκείας και το χαίρομαι. Μη ξεχνάμε το ποδόσφαιρο είναι και το καλύτερο αγχολυτικό.
Γενικά κούκλα στο γήπεδο γίνομαι μικρό παιδάκι.

9) C: Με ποιες ασχολίες χαλαρώνεις και ηρεμείς; Εκτός από το ποδόσφαιρο, παρακαλώ! Ποια μικρά καθημερινά πράγματα μπορούν να σε κάνουν να χαμογελάσεις πλατιά; Είσαι γενικά αισιόδοξος άνθρωπος;

Bear: Πάνω απ'όλα αγαπάω την δουλειά μου. Μετά με χαλαρώνει ένα καλό βιβλίο, η μουσική, ο κινηματογράφος. Αγαπάω πολύ τα ταξίδια. Έχω ιδιαίτερη αγάπη στους σκύλους (από 8 χρονών έχω σκύλο), στην οδήγηση, και σε μικρές εξορμήσεις με τους φίλους μου, που συνήθως ακολουθούν και ανάλογα ποστ. Επίσης στο καλό φαγητό με καλή παρέα. :-)
Πάντα ήμουν αισιόδοξος άνθρωπος. Φαίνεται και από το μπλογκ μου εξάλλου.

10) Bear: Εδώ σε τσάκωσα που λένε. Λοιπόν φαντάσου τον εαυτό σου μετά 15 χρόνια, παντρεμένη, χωρισμένη με 2 πανέμορφα αγοράκια.
Τα αγοράκια σου που λες παρ' όλη την προσπάθειά σου έγιναν ποδοσφαιρόφιλα. Τι θα κάνεις όταν θα σου λένε"μαμά μανούλα θα μας πας στο γήπεδο;;;" Και με δακρυσμένα μάτια να σε παρακαλούν. Το όχι ξέρεις είναι δίκοπο μαχαίρι. Κάποια στιγμή θα πάνε κρυφά με διάφορα επακόλουθα που δεν θα θελες. Οπότε τι κάνει η κυρά Κούλα που έχει δηλώσει ότι δεν ξαναπάει σε γήπεδο;;; Πρόσεξε τι θα απαντήσεις. χαχαχα Έχω δει πολλές μανάδες μέσα, και δεν έχουν ιδέα από ποδόσφαιρο.
Coula: Καλά βρε δε ντρέπεσαι; Χωρισμένη με κατήντησες; χαχα Λοιπόν, θέλω να ελπίζω πως ο παππους τους θα ζει και θα βασιλεύει ως τότε! Αλλά κι αν δε ζει, για τα παιδιά μου θα τα κάνω όλα! Ναι, όλα. Θα πάω βρε! Θα πάω! Και θα σε πάρω μαζί να τα φανατίζεις ακόμη περισσότερο!Ελπίζω να ευχαριστήθηκες!
Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου εδώ! Σου εύχομαι τα καλύτερα!

43 σχόλια:

  1. Αφου τα διαβασα ολα αυτα, εμεινε ενα χαμογελο πλατυ στο προσωπο μου, οποτε, ευχαριστω:)


    Κουλακι να περιμενω ερωτησεις?
    ;)


    Φιλια!
    Απάντηση
  2. ΚΟΥΛΑ εχω μεινει αφωνος εχασα τη μιλια μου σαν εβαλα χιονανθρωπο μεσα στην αγκαλια μου...μπραβο!
    Απάντηση
  3. ωραία αυτή η ενότητα.. και οι ερωτήσεις.. και οι απαντήσεις.. εντάξη με το ποδόσφαιρο.. αν και έπαιζα μικρός.. προβληματίζομαι όλο και περισσότερο.. αλλά ότι βοηθά τον καθένα.. :):)
    την καληνύχτα μου :):)
    Απάντηση
  4. Σύμφωνα με τον κώδικα της ελληνικής γλώσσας, το Η σταματά μια ενέργεια ενώ το Ι σημαινει την διαρκή μετάδοση την όποιας ενέργειας... Το πέρασμα στην δημοτική αλλοίωσε το νόημα των λέξεων... Η ΓΝΩΣΙΣ αποκτιέται αλλά έχει νόημα μόνον όταν μεταδίδεται... Αυτό μας λέει το -ΙΣ και η γενική -ΕΩΣ (ναι ναι αυτό το έως που στέκει και μόνο του, αυτό είναι....)... Όταν έγινε ΄ΓΝΩΣΗ έλαβε την έννοια κάτι που σταματά σε εμάς και δεν μεταδίδεται... ΤΟΤΕ όπως λέει και ο Αρκουδάκος τί σόι ΓΝΩΣΙΣ είναι;;;; Ευγε στον καλεσμένο σου για όλα όσα είναι όσα λέει και όσα κάνει.... ΕΥΓΕ και σε εσένα που με τόσο εύστοχες ερωτήσεις ξεδίπλωσες τόσο όμορφα ότι τον αφορά... ΕΞΟΧΟ το Δεκα πλήν ένα...
    Απάντηση
  5. ε ποτε θα βγουμε για κανα ποτο ολοι?
    Απάντηση
  6. XAXAXAXA...Φιλε αρκουδε καλως σε βρισκω...Ευχομαι ο Θεος[ ο Αλλαχ,
    ο Βουδας, η φυση βαλε οτι θες εδω]
    Ευχομαι λοιπον, να εχεις μακροημερευση και ευημερια, με το κεφι αυτο που εχεις τωρα, φιλε...
    Μακαρι να υπηρχαν πολλοι σαν εσενα, κι ας ηταν και οροθετικοι...Δεν κανετε κακο...Σας κανουνε κακο οι καπιοι βλακες...
    Εσυ ομως βρηκες το δρομο σου,και τα σαρωσες ολα τα εμποδια..Εκτος αυτου..
    Οχι μονο εδωσες ΤΙΣ απαντησεις...Αλλα καρφωσες στο τελος την καλυτερη ερωτηση...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ...
    Τι αλλο να λεω;;;
    Ανοιξτε τα ματια σας...Και διαβαστε ολοι οι "απογοητευμενοι" οι
    "καρμιρηδες των αισθηματων" και οι
    "μιζεροι" Να δητε αυτον τον ανθρωπο...Μπραβο φιλε.. εισαι ωραιος...
    Απάντηση
  7. Υπέροχος ο αρκούδος! Τον παρακολουθώ καιρό :)
    Είναι επιτέλους ώρα να ενημερωθούμε για το hiv και να μην υποκύπτουμε σε προκαταλήψεις.

    εξαιρετική η ιδέα του 10+1, μπράβο και στη δημοσιογράφο! :)
    Απάντηση
  8. bear πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα μας λες εδώ.
    εχω μια απορία και νομίζω είσαι το κατάλληλο άτομο να ρωτήσω. έτυχε να πετυχω σε κάποιο περιοδικό πληροφορίες ότι το aids είναι ένα ψέμα, ότι δεν υπάρχει τέτοια ασθένεια κι ότι δημιουργήθηκε για να πουλούν οι φαρμακοβιομηχανίες τα πανάκριβα φάρμακα για την ασθένεια. το θέμα ότι αυτό δεν το έλεγε κανένας άσχετος αλλά μια κοπέλα που ήταν άρρωστη και θεραπεύτικε χωρίς να πάρει φάρμακα. ένα καλό πρωί δεν ήταν θετική. κάπως έτσι το περιεγραφε. μάλιστα έχει και δικής της ιστοσελίδα που γράφει τα ίδια. (δεν βρήκα την σελίδα της αλλά βρήκα αυτό http://www.naturalnews.com/028707_AIDS_epidemic.html)
    εσύ τι έχεις να πεις για όλα αυτά;
    Απάντηση
  9. δες κι αυτό http://www.operationamericanfreedom.net/great_hiv_aids_hoax.htm
    Απάντηση
  10. καταπληκτική συνέντευξη. μπράβο και στους δύο.
    Απάντηση
  11. ΝΤΑΙΖΥ
    Και αυτοι που πεθαναν;;;
    Απο τι πεθαναν;;;
    Απάντηση
  12. Απολαυστικός (όπως πάντα άλλωστε) ο Αρκούδος! Μπράβο και στους δυο σας για την εκπληκτική αυτή "συνέντευξη".

    DaisyCrazy αν κατάλαβα καλά πρέπει να αναφέρεσαι στη Μαρία Παπαγιαννίδου
    Απάντηση
  13. ωραία ανάρτηση..ωραίοι άνθρωποι!
    Να'σαι καλά που μας σύστησες τον Bear
    με μια εκ βαθέων συνέντευξη.
    είναι δύναμη η γνώση και αποδοχή εαυτού και να μπορείς να την ζεις να την παλεύεις την ζωή με αισιοδοξία και όχι να την προσπερνας με μιζέρια και μοιρολατρία
    Σ'ενα έχω τους ενδιασμούς μου..γιατι δεν έκανε το βήμα να το συζητήσει με τους δικούς του..δεν νομίζω να υπάρχουν γονείς που να μην αγκαλιάσουν το παιδίτους σέ ότι προβλημα υπάρχει..
    Την καλημέρα μου!!!
    Απάντηση
  14. Εχετε κώδικες που σπάνε κόκαλα!
    Τρελαμένα και τρυφερά μου σας αγαπώ!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!
    Απάντηση
  15. Πολύ ωραία συνέντευξις. Αλλά θα ήθελα να διαβάσω και για τα γεγονότα που προηγήθησαν και για την σημασίαν της προφυλάξεως. Διότι έχω ακούσει ότι κυκλοφορεί η άποψις "αφού υπάρχουν νέα φάρμακα, η προστασία είναι πλέον περιττή" (!)
    Απάντηση
  16. Γλυκούλα μου,ό,τι και να πω θα είναι λίγο!
    Σου δίνω ένα φιλί σε παίρνω μια αγκαλιά και σου δίνω την ευχούλα μου!
    Εξαιρετική η ιδέα σου και το αποτέλεσμα!
    Σε ευχαριστώ που μου γνώρισες το Bear.
    Φιλιά πολλά!
    Καλημέρα!
    Απάντηση
  17. Κούλα, καλημέρα. Τα σχόλια που έχουν απορίες θα τα απαντήσω εγώ το μεσημέρι. Τώρα γράφω από κινητό. Φιλιά πολλά
    Απάντηση
  18. @bear

    ο λόγος είναι δικός σου!

    φιλιά πολλά
    Απάντηση
  19. Ωραία ανάρτηση!! Μπράβο Coula μου και μπράβο στον Bear που φαίνεται τόσο συνειδητοποιημένο και ψύχραιμο άτομο.
    Η γνώση είναι απαραίτητη σε όλους μας και γι'αυτό είναι καλό να μοιραζόμαστε και τις ευχάριστες αλλά και τις δυσάρεστες εμπειρίες μας...
    Απάντηση
  20. @ Free Spirit
    Εμείς ευχαριστούμε που μας διάβασες.
    Απάντηση
  21. @ ΜΑΓΟΣ!
    Τόσο πολύ κρύος ήμουν;; χαχαχαχα
    Απάντηση
  22. @ koulpa
    Τι να κάνω; Ασχολούμαι και με τη μπάλα. :-)
    Απάντηση
  23. @ Drmakspy
    Οπως πάντα είσαι πολύ γλυκός με μένα. φιλιά
    Απάντηση
  24. @ ασωτος γιος
    Οποτε θες Ασωτούλη!
    Απάντηση
  25. @ μαχαιρης
    Καλώς σε βρήκα και σένα. Ενα μεγάλο ευχαριστώ για τα πολύ καλά λόγια σου. :-)
    Απάντηση
  26. @ sunnefoula
    Γειά σου συννεφούλα!!!!
    Απάντηση
  27. @ DaisyCrazy
    Πρόκειται για την κυρία Παπαγιαννίδου. Η οποία είναι δημοσιογράφος, και όχι γιατρός. Δεν θεραπεύτηκε και μην την πιστεύεται γιατί λέει μπαρούφες. Στην ιστοσελίδα της πχ λέει ότι ο άντρας δεν κολλάει από την γυναίκα, ή το άλλο. Δεν υπάρχει ετερόφυλος οροθετικός, εκτός από ναρκομανείς και πολυμεταγγιζόμενους.
    Οταν βρέθηκε ένας και της είπε ότι είναι ετερόφυλος οροθετικός, τον έβγαλε τρελό.

    Η γυναίκα κινδυνολογεί και επηρεάζει ανθρώπους που δεν έχουν την ανάλογη γνώση.
    Για να μας πει η εν λόγω κυρία οι 30000000 νεκροί από έιτζ πως βρέθηκαν; οι ετερόφυλοι στην Αφρική πως κόλλησαν;;; Και η ίδια έφτασε 2 φορές στο παρελθόν στο κατώφλι του κάτω κόσμου. Ομως οι γιατροί της στο Λαϊκό την επανέφεραν.
    Σίγουρα ο hiv είναι φτιαχτός. Ομως τι να κάνουμε τώρα; Να πεθάνουμε για να εκδικηθούμε τις φαρμακοβιομηχανίες;
    Η κυρία Παπαγιαννίδου πέρσι αρρώστησε με πνευμονία λόγω hiv και πάλι την έσωσαν.
    Ας κάνει ότι θέλει αλλά μακρυά από εμάς.

    Εγώ θέλω να ζήσω, και θα ζήσω.
    Και φυσικά ακούω μόνο την γιατρό μου. Αυτή με έφερε σε πλήρη αρμονία και όχι η Παπαγιαννίδου.
    Απάντηση
  28. @ Mana
    Ευχαριστούμε πολύ!!!
    Απάντηση
  29. @ μαχαιρης
    Από ζάχαρο. χαχαχα
    Απάντηση
  30. @ Invictus
    Ευχαριστώ πολύ φίλε! Γι αυτήν πρόκειται.
    Απάντηση
  31. @ ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
    Ευχαριστώ πολύ, αλλά δεν πρόκειται να το αναφέρω στην οικογένειά μου. Δεν υπάρχει λόγος εξάλλου. Γιατι να τους αναστατώνω
    Απάντηση
  32. @ Γιαγιά Αντιγόνη
    Πάντα γλυκιά σαν μέλι.
    Απάντηση
  33. @ Konstantinos Kantakouzinos
    Θα σου πω αμέσως. Σε διακοπές μέθυσα σε μια γιορτή, γνώρισα κάποιο άτομο, μεθυσμένος κι αυτός, έσπασε το προφυλακτικό δεν το αντιλήφθηκα.
    Κι έγινε το κακό. Οσο για την προφύλαξη ότι πολλοί δεν παίρνουν, αυτό ισχύει δυστυχώς.
    Απάντηση
  34. @ 50fm
    Κι εγώ σ'ευχαριστώ. Καλημέρα
    Απάντηση
  35. @ Parakmiako Ergaleio
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. ;-)
    Απάντηση
  36. xaxa είπα ότι βοηθά τον καθένα.. εγώ έχω φαίνεται παιδικά τράυματα.. από κοματικά και ποδοσφαιρικά.. γένικά από όχλο που νίωθει την ατιμωρησία και φέρεται όπως φέρεται.. άσε που μου έχει μήνει και απο την 7ετια και την μεταπολίτευση.. η παραπλάνηση των άρτων και των θεαμάτων.. :):)
    μη δίνεις σημασία.. :):)
    την καλησπέρα μου :):)
    Απάντηση
  37. Μια μαχητική στάση, όσο προσωπική κι αν είναι, αποτελεί πάντα μα πάντα ένα γενικότερο μήνυμα ελπίδας για πολλά και πολλούς στην ζωή...
    Ο bear, έτσι όπως χειρίζεται τον HIV, και το blog του, έτσι όπως το αξιοποιεί, είναι ένα τέτοιο μήνυμα, που όλοι μπορούμε να πάρουμε!
    Απάντηση
  38. bear μάλλον αυτή θα'χω ακούσει δεν θυμάμαι όνομα. αλλά με προβλημάτισε τόσο ώστε να ψάξω μόνη μου και βρήκα τα λινκ που σου έβαλα τα οποία ειναι ξένα.
    μου φάνηκε εντελώς απίθανο να ειναι αληθινό και τα επιχειρηματα που χρησιμοποιούν ειναι τουλάχιστον γελοία ως επι τω πλειστω. απλά ήθελα να δω τη δική σου άποψη.
    σ'ευχαριστώ.
    Απάντηση
  39. @ Asteroid
    Απλά βρήκε λάθος σώμα να κατοικοεδρεύσει. :-) Η ηττοπάθεια δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου. Φιλιά
    Απάντηση
  40. @ DaisyCrazy
    Και πολύ καλά έκανες.
    Αγάπη μου έχω δει το τέλος σε φίλο μου το 1994. Οταν υπήρχε μόνο το AZT. Το συνήθισε ο ιός σε 6 μήνες.
    Ο φίλος μου έμεινε 25 κιλά από 90. Είπες τίποτα; Πως να πιστέψω την μισόμουρλη;;; χαχαχα
    Απάντηση
  41. Eσυ φιλε, οπως τα λες θα γινουν..
    Θελεις να ζησεις...Και θα ζησεις...
    Θα σωθεις για την πιστη σου...
    Και για το ενδιαφερον που δειχνεις για τον κοσμο...
    Παντως, σε γενικες γραμμες, τη νοιωθω και την κυρια που λες...Κι εγω καμμια φορα, οταν το αμονι που μου ερχεται στο κεφαλι ειναι δυσαναλογα μεγαλο...
    Κανω πως δεν το καταλαβα...
    Πως δεν υπαρχει...Για λιγο..
    Μεχρι να νοιωσω ετοιμος να δεχτω το κτυπημα...Εκει νομιζω το παει και
    εκεινη...
    Απάντηση
  42. μπράβο και στους δυο...
    φιλιά....
    Απάντηση
  43. έχω μια αδυναμία στον αρκούδο η αλήθεια είναι!!!του βγάζω το καπέλο για πολλούς λόγους!
    γλυκούλα μου,υπέροχες οι ερωτήσεις!!γαμώτο,πώς το κάνεις???:D:D:D
    Απάντηση