Δέκα πλην Ένα: Γιαγιά Αντιγόνη

Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010


Γιαγιά Αντιγόνη

Μαζί μας στο Δέκα πλην ένα, είναι μια γυναίκα που μας έχει συγκινήσει με τις αναρτήσεις της πάρα πολλές φορές, που μας έχει κάνει να κλάψουμε, να ονειρευτούμε, να προβληματιστούμε, να νοσταλγήσουμε, να εκνευριστούμε, να αντισταθούμε, να παραδοθούμε, να χαμογελάσουμε, να αφουγκραστούμε τον εαυτό μας...και μετά από όλα αυτά, απλά να την λατρέψουμε. Η Γιαγιά Αντιγόνη μας ανοίγει τη καρδιά της, αυτήν την καρδιά που μας χωράει όλους και μας πλημμυρίζει με αγάπη! Ας την απολαύσουμε!

1) Coula: Μια γυναίκα ναυτικού, πόσες φουρτούνες μπορούν να την χτυπήσουν; Πόσες μπορεί να αντικρούσει και με ποιο τρόπο;

Γιαγιά Αντιγόνη: Το κύριο πρόβλημα είναι ότι όταν αναγκάζεσαι να πάρεις αποφάσεις σημαντικές και λείπει ο σύντροφος σου.. είναι ο φόβος της ευθύνης.. Στη δική μου εποχή η επικοινωνία ήταν δύσκολη μέσω «Αθήνα ράδιο» και άκουγαν όλοι! Ο τρόμος μη συμβεί το «κακό»!! Πιστεύω πως ο αδικημένος σ’ αυτή τη συμβίωση είναι εκείνος που λείπει και χάνει στιγμές… Την καχυποψία του κόσμου ευτυχώς την είχα ρίξει στον κάδο, της προσωπικής ανακύκλωσης.
2) Coula:Στο ιστολογιο σου διαβάζουμε συχνά ιστορίες δοσμένες με πόνο, μελαγχολία και νοσταλγία. Θα ήθελα να μας πεις σε τι ποσοστό πρωταγωνιστεί η ίδια η Αντιγόνη σε αυτές;
Γιαγιά Αντιγόνη: Στις περισσότερες! Ημουν μελαγχολικό παιδί και ιδιαίτερα παρατηρητικό. Αυτό με βοήθησε στο ζύγι. Αργότερα κατάλαβα πως για να ξορκίσω τους δαίμονες μου έπρεπε να τους γελοιοποιήσω. Με τον αυτοσαρκασμό τα ξεπέρασα. Η νοσταλγία δεν έχει την έννοια της επαναφοράς. Εχω διαχωρίσει το τότε και τώρα.
3) Coula:Τι είναι αυτό με το οποίο όταν ασχολείσαι ξανανιώνεις κυριολεκτικά; Και γενικά ποιες ασχολίες σε ξεκουράζουν και σε χαλαρώνουν;
Γιαγιά Αντιγόνη: Όταν γεμίζω τα τετράδια…χα.. Οτιδήποτε φτιάχνεται με τα χέρια.. Εχω μάθει κεραμική με τροχό, κατασκευές με ό,τι υλικό περνά από το μυαλό μου. Ηταν η δουλειά μου η διακόσμηση χώρων. Αυτή η λόξα με ακολουθεί και με γεμίζει.
4) Coula:Λένε πως όποιος αναπολεί το παρελθόν πέρα από όσο πρέπει σημαίνει πως δε χαίρεται έντονα το παρόν. Τι πιστεύεις γι' αυτο; Το παρελθόν μπορεί να μας απορροφήσει τόσο που να μας κλέβει το τώρα;
Γιαγιά Αντιγόνη: Αυτό είναι και δική μου άποψη. Όταν όμως αποστασιοποιείσαι δεν σου βάζουν φρένο. Ξέρω καλά τα φρένα μου, τα γρασάρω και χαίρομαι το τώρα. Διαφορετικά θα είχα καταλήξει σε γρια μοιρολογίστρα! Απαπαπαπα… Το παρελθόν είναι εκεί που του πρέπει. Μόνο οι άνθρωποι μου λείπουν που έχασα νωρίς…
5) Coula:Η ενασχόληση με το net, λένε πως συχνά καλύπτει κάποια κενά μας. Αν ισχύει αυτό, ποιο δικό σου κενό καλύπτει;
Γιαγιά Αντιγόνη: Ξεκίνησα για να γράφω όπως έκανα πάντα με τα ημερολόγια μου. Πιο πολύ για πλάκα και στοίχημα με τα παιδιά μου που γελούσαν… Λίγο μετά ήρθε ο καρκίνος να με δεσμεύσει από τις δραστηριότητες μου. Τελικά κατέληξε να γίνει συντροφιά. Αν και έχω πολλούς δίπλα μου μην είμαι και αχάριστη η παλιόγρια, έχω πολλές ώρες στη διάθεση μου. Σαν κάλυψη κενού μπορεί να το χαρακτήριζα πριν.. τώρα ισχύει αυτό που πολλές έχω πει.. με μαγεύει αυτή η πρωτόγνωρη επαφή, όσο παιδικό και αν ακούγεται.
6) Coula:Ποια είναι η αντίδραση των παιδιών σου, όταν σε βλέπουν να ασχολείσαι με το net; Σε παρότρυναν γι' αυτό ή κρυφογελάνε και λίγο; (Ρωτάω για να την τιμωρήσω την Αγγελική χαχαχα)
Γιαγιά Αντιγόνη: Φυσικά τα χάχανα! Οι στιγμές των μαθημάτων αμίμητες!!!! Πόση υπομονή!!! Να φωνάζω «τα γυαλιά μου βρεεε να σημειώνω!!!» και κάθε που έχω απορίες αρχίζω με τσαχπίνικο ήχο, αργό «να σου πω…» Βραβείο υπομονής γιατί βλέπεις θέλω να τα μαθαίνω και όλα!
7) Coula:Έχουμε καταλάβει πως είσαι διαβαστερή! Τελικά είναι μαγικός ο κόσμος του βιβλίου; Η απλά γεμίζει λίγο το χρόνο; Έχει να προσφέρει σήμερα το βιβλίο κάτι σημαντικό; Ή έχει αντικατασταθεί από το net και τη τηλεόραση;
Γιαγιά Αντιγόνη: Κάποιες φορές είναι και έτσι. Θεωρώ όμως πως το βιβλίο πρέπει να σε μαγεύει. Η σχέση μου μαζί του παλιά, ήταν παράνομη! Προσπαθούσα να κλέψω χρόνο για την απόλαυση. Παλιότερα ήταν έντονα ερωτική η σχέση μας.. Με τα χρόνια κατέληξε σαν τον πολύχρονο γάμο που γίνεται συνήθεια.. Δεν πιστεύω στην αντικατάσταση.. θα ήταν μοιχεία… εκτός αν δεν αγαπάς κάτι δυνατά.
8) Coula:Είσαι ταξιδιάρα και σου αρέσουν οι βόλτες. Που δεν έχεις πάει και θα ήθελες οπωσδήποτε να πας; Είναι τα ταξίδια ένα μέσο αναζωογόνησης; Μήπως απλά τα έχεις συνηθίσει λόγω του επαγγέλματος του συζύγου;
Γιαγιά Αντιγόνη: Ισως συμβαίνει το τελευταίο. Είδα, χόρτασα! Μήπως είναι και δικαιολογία να ξορκίσω την έλλειψη;;;
9) Coula:Ποια αξία θα ήθελες να εμφυτεύσεις ή έχεις εμφυτεύσει ήδη σε παιδιά και εγγόνια;
Γιαγιά Αντιγόνη: Τις αξίες τις δείχνεις με τη στάση ζωής. Η αγάπη κυρίαρχη!
10)Γιαγιά Αντιγόνη: Η δική σου σειρά τώρα Κούλα...Πιστεύεις πως η ζωή κάνει ρουσφέτια;
Coula:Με τίποτα δεν κάνει ρουσφέτια η ζωή! Σε πατάει κάτω και σε χτυπάει σα χταπόδι και μόνο με την αξία σου μπορείς και πρέπει να παλέψεις, να ορθώσεις ανάστημα και να βρεις μια θέση στον Ήλιο! Σε ευχαριστώ πολύ για τη παρουσία σου Γιαγιάκα μου. Εύχομαι καλές γιορτές με υγεία σε σένα και την οικογένεια σου! Ας ακούσουμε το αγαπημένο σου τραγούδι! Σε αγαπάμε πολύ Γιαγιά Αντιγόνη!

34 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...
γιαγια με συγκινησες και η μανα μου γυναικα ναυτικου ηταν
τα χουμε ζησει ολα..
Καπετάνισσα είπε...
Γιαγιά Αντιγόνη Άπαιχτη!!!!

Τα φιλιά μας...
ΦΟΥΛΗ είπε...
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό,είναι αυθεντική...
να είσαι πάντα καλά Αντιγόνη μας...
KitsosMitsos είπε...
Κατάθεση ψυχής, πραγματικά.
Μ'αρέσουν τα προσπεράσματα σε θέματα περισσότερο βαριά. Οι περισσότεροι μένουν σ'αυτά, λίγοι βρίσκουν την δύναμη και την όρεξη να προχωρήσουν μαζί με αυτά...
AnD είπε...
Η Γιαγιά μας η καλή!
:))
Maria είπε...
AYTA AKΡΙΒΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΑΣ!!!!!!
ΑΓΑΠΗ ΑΠΛΕΤΗ!!!!!!
μαχαιρης είπε...
Aγαπη μας ...παλιογρια...
ΑΝΤΙΓΟΝΑΡΑ....
Ελα να μαθουμε τα αμαθητα αγορακια και κοριτσακια...
Οτι η καρδια...Οριζιντα δεν εχει...
Τον καρροδρομο γουσταρει...
στη δυσκολια θεριευει...
Με το γελιο ζει...
Παρε το μαντηλι...
Να χορεψουμε μαζι ενα μπαλλο...
Παιχτε ρε...
Ματια σαν και τα δικα σου....
Δεν ξαναδα στον ντουνια....
Coula είπε...
Είναι μία και μοναδική!

το πιο τρυφερο διαδικτυακο και μη, πλάσμα!
karfoma είπε...
Άπαιχτη η γιαγιάκα μου!
Και γαμώ τις συνεντεύξεις!
Φιλιά πολλά!
Μάγισσα Κίρκη είπε...
Λατρεύω γιαγιά Αντιγόνη.Είναι η γιαγιά που δεν έχω!
zoyzoy είπε...
Υπέροχη αληθινή ζει με το παρόν και το χθες αγκαλιά, παράδειγμα αισιοδοξίας και αγάπης για όλους μας!

Τα θαλασσινά μου φιλιά!
Τσαλαπετεινός είπε...
Η καλύτερη της γειτονιάς μας!
kariatida62 είπε...
Η Αντιγονούλα μας η αγαπημένη!!!
Είναι η πιο γλυκειά παρέα μας...
Γιαγιά Αντιγόνη είπε...
Να αυτά μου κάνετε, με παίρνουν τα ζουμιά φεύγει και το ρίμελ!

Να είστε όλοι καλά!

ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ***************************
ღ oneiremata ღ είπε...
λατρεμένη γιαγιά Αντιγόνη είσαι τόσο γλυκός άνθρωπος και η Κουλίτα ήξερε πως να καταφέρει να το αναδείξει αυτό με τις ερωτήσεις της...κι εμείς σε αγαπάμε πολύ!!!!
Naturedigital είπε...
Απόλαυσα την συνεντευξη, όπως απολαμβάνω τις αναρτήσεις και των δυό σας...
καλό Σαββατοκύριακο νάχετε..
Και καλές γιορτές...
Κωστής.
sofia είπε...
Πολύ καλή η συνέντευξη, μου άρεσε..και που γνώρισα καλύτερα την γιαγια Αντιγόνη.
Καλό ΣΚ
Ζείδωρον είπε...
Γιαγιά-Αντιγόνη,η μία,η μοναδική κι αγαπημένη!Η πιο ζεστή γωνιά του διαδικτύου γεμάτη αγάπη και σοφία!
Υπέροχη συνέντευξη,να είστε καλά,καλό Σαββατοκύριακο!
Ρεβεκκα είπε...
Γιαγια Αντιγονη σε αγαπησα ακομα περισσοτερο.Μοναδικη,ζεστη,αξιαγαπητη,χορτατη απο εμπειριες.Η γιαγια που ολοι θα θελαμε.Και μπραβο και στην Κουλα για τις ομορφες ερωτησεις.
ΧΑΡΑ είπε...
Τύφλα νάχουν κάτι περισπούδαστες συνεντεύξεις κάποιων εφήμερων "διάσημων"...
Μπράβο Αντιγόνη, για αυτό σ αγαπάμε.
Frezia είπε...
Ολο εκπλήξεις είσαι Αντιγόνη μου!!!
Velvet είπε...
Ενας υπεροχος ανθρωπος
Εισαι γιαγια Αντιγονη
Νασαι παντα καλα
...
ElenaG είπε...
E! καλά, μετά από τη Κίρκη η γιαγιά ήταν ότι έπρεπε...
Μοναδική καταπληκτική υπεροχη γιαγιά
δικη μας γιαγιά...
Ευχαριστούμε Coula για άλλη μια φορα!
λυγερη είπε...
Μια τέτοια συνέντευξη θα την ζήλευαν πολλοί επαγγελματίες δημοσιογράφοι. Δεν βρίσκεις εύκολα Ζωντανούς Σοφούς κοινούς θνητούς να σε τιμήσουν με την παρουσία τους...

Τι να σου πω Κορίτσι μου Αντιγόνη.
Προσπαθώ να θυμηθώ μιαν "γυναίκα" που να γνώρισα και να σου μοιάζει και δεν μπορώ.
Μια αγκαλιά δεν σε χωράει Εσένα.
Στην καρδιά μου όμως έχεις μια θέση ξεχωριστή.
Σε ευχαριστώ.
Χαράς αυτούς που σ' έχουν στην κάθε μέρα τους.
Γλυκά Χριστούγεννα
Αγγελική είπε...
Κουλίτα μου, θα σου πω ένα μυστικό της που το έκρυψε στην ένατη ερώτηση.
Είναι πονηρή!
Της το λέμε συχνά και θυμώνει!
Δεν έκανε ποτέ διδαχές του στυλ ΜΗ!
Είχε την μαεστρία του παίχτη που ξεγελάει τον αντίπαλο.

-Βρε Νίκο μου τέσσερις να χάσουμε από το σόι από το πιόμα!

-Να μη μπορώ να κόψω το ρημάδι το τσιγάρο; Είναι να μη κάνεις την αρχή νομίζω.

Ηταν στις εφηβείες μας.

Α, ρε μάνα!!!
Αθηνά Λατινοπούλου είπε...
Γιαγιά Αντιγόνη μπράβο. Η συμφιλίωση με το παρελθόν είναι μια λύτρωση, ώστε να μπορέσουμε να έχουμε χαραμάδες ελπίδας για το τώρα. Ας απολαύσουμε, την απελευθέρωσή μας λέγοντάς τα όλα, έτσι είμαστε, έτσι τα λέμε και σε όποιον αρέσουμε.
Να είσαι καλά.
Ανώνυμος είπε...
Και για εμάς τους σιτεμένους αυτή η στάση ζωής της ΚΥΡΙΑΣ Αντιγόνης είναι μάθημα. Σας ευχαριστούμε.
Πρεσβύωψ
Δήμητρα (φυσικένια) είπε...
Mα τι μπορεί να πει κανείς πληρέστερο και ομορφότερο για την Αντιγονούλα από όλα όσα λέει η ίδια και όσα αφήνει να φανούν πίσω από τις λέξεις της??

Καλά να είσαι γλυκιά μου καπετάνισσα. Στην καρδιά μου σε έχω, να το ξέρεις!
50fm είπε...
Σπουδαίος άνθρωπος η γιαγιά Αντιγόνη!
Κοσμεί πραγματικά τη μπλογκογειτονιά!
"Τις αξίες τις δείχνεις με τη στάση ζωής. Η αγάπη κυρίαρχη!"υπάρχει αληθινότερη απάντηση;
Με ιδίαιτερο θαυμασμό και εκτίμηση εύχομαι τα καλύτερα για την αγαπημένη μας γιαγιά!Παίρνω μια μεγάλη αγκαλιά την Κούλα μας γιατί είναι παιδί χάρμα!
μαχαιρης είπε...
Βρε ακουτε τι λεει η Αγγελικη...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.....
Σας καταφερε;;;
Α ρε μανα...
Μοναδικη...Κυβερνητρα...
afroO είπε...
η γιαγιά αντιγόνη είναι και δική μου γιαγιά!!!
mahler76 είπε...
άχου και η μανούλα μου γυναίκα ναυτικού είναι :) ΠΟλλά φιλιά γιαγιούλα και να είσαι πάντα καλά. Το τραγούδι υπέροχο.
Ginger είπε...
Μα τι παράδεισος είναι εδώ. Τι ωραίες συνεντεύξεις. Μπράβο Cool-ίτα μ'εντυπωσιάζεις απέραντα.

Με την αγαπημένη μου συνεντευξιάσθηκές?
Αχ πως την αγαπώ αυτή την κούκλα-γιαγιά!!!!!
Coula είπε...
@Ginger....
ετοιμασου!!!
Σου ρχεται η συνεντευξη!