Δέκα πλην Ένα: Μάγισσα Κίρκη

Σάββατο, 11 Δεκεμβρίου 2010

Μάγισσα Κίρκη

Μαζί μας στο Δέκα πλην ένα, η αστείρευτη (νισάφι πια), η τρελή (οπωσδήποτε), η λίγο βλαμμένη (λίγο είπαμε), η εγκυμονούσα (αλίμονο στο μωρό), η ταλαντούχα (όχι σε ολους τους τομείς), η υπέροχη (όχι όταν γκρινιάζει), η απόλυτη (όχι ελληνίδα σταρ), η ζουμερή (μόνο λόγω εγκυμοσύνης), η δίμετρη (λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα), η απέραντη (σε χιούμορ), η ζωηρή (σαν τη μπεμπε Λιλή), η δολοφόνισσα (σύμφωνα με πηγές), η διάσημη (ανα το κόσμο όλο ουουου), η αιχμηρή (πρόσεχε μη σπάσεις κανένα νύχι), η μοχθηρή (μα κατά βάθος αγγελάκι), η μία και μοναδική Μάγισσα Κίρκη και τα γουρούνια της! Απολαύστε την πιο ζωηρή συζήτηση με την πιο hot (αουτς κάηκα) blogger του διαδικτύου!

1)
Coula: Διατηρείς το blog σου πάνω από δυο χρόνια. Ειλικρινά δε βαρέθηκες; Δε μπούχτισες; Δεν κουράστηκες; Έχεις φτάσει ποτέ στα όριά σου έτσι ώστε να ετοιμαστείς να πατήσεις Διαγραφή Ιστολογίου;

Μάγισσα Κίρκη: Γυρεύοντας πας κι εσύ τώρα; Ναι και βαρέθηκα και μπούχτισα και κουράστηκα και φεύγω (άντε…γεια!).

2) Coula: Τι σε ώθησε να γράψεις το Πάρ’ τα μωρή άνεργη; Είναι προσωπικές εμπειρίες όσα κατέγραψες σαν κύρια ιστορία; Ποιοι άνθρωποι σε ενέπνευσαν και ποιοι σε στήριξαν, μέχρι να βρεθείς στα βιβλιοπωλεία;

Μάγισσα Κίρκη: Να σου πω….στην αρχή με ώθησαν τα ζώα που γνώριζα στις δουλειές, μετά με ώθησαν τα ζώα που γνώριζα στις συνεντεύξεις για δουλειές και τέλος με ώθησα εγώ η ίδια το ζώο και γενικά το βιβλίο είναι πιστός εκπρόσωπος της πανίδας!Αυτοί που με στήριξαν και με βοήθησαν πάρα πολύ-εκτός από τους δικούς μου ανθρώπους αλλά και όλους εκείνους τους bloggers που έκαναν τον κόπο να μπαίνουν να διαβάζουν να κάνουμε πλάκα κλπ.- είναι η Σοφία Κολοτούρου (www.kofosi.blogspot.com) οι άνθρωποι του εκδοτικού (www.kapsimi.gr) και ο Peslac (www.peslac.pblogs.gr) (καλά ο τελευταίος μόνο το σκίτσο έκανε αλλά και μόνο που το ήξερε ένα χρόνο πρίν και κράτησε το στόμα του κλειστό, φτάνει! :p)

3) Coula: Γράφεις στο βιβλίο πως δεν ήλπιζες πως θα παντρευτείς και θα κάνεις παιδιά σύντομα. Κι όμως κάπου τώρα μας ενημέρωσες δημόσια πως έκανες πολιτικό γάμο και περιμένεις τον καρπό του έρωτά σου. Τελικά ισχύει αυτό που λένε πως ό,τι δεν θέλεις σου έρχεται στη κεφάλα;

Μάγισσα Κίρκη
: Όχι. Αυτά με την κεφάλα και το σύμπαν που συνομωτεί και κάνει βουντού όταν θέλεις κάτι πολύ, είναι μαλακίες. Πιστεύω απλά πως όποιος πίνει πολλές σαμπάνιες του μπαίνει και μία στον….χμ……

4) Coula: Ο άντρας σου σε αντέχει; Είσαι μουρλή, πρέπει να το παραδεχτείς. Κάνει μπαμ αυτό από μακριά. Είναι και ο ίδιος χαρωπός και ανάλαφρος στο χαρακτήρα όπως κι εσύ; Ή τελικά οι ισορροπίες βρίσκονται μέσα σε δυο αντίθετους χαρακτήρες;

Μάγισσα Κίρκη
: Η μοναδική ισορροπία που έχουμε σπίτι βρίσκεται στο Ph στο αφρόλουτρο Noxzema. Καταρχήν ο άντρας μου είναι μαυριδερός άρα έτσι κι αλλιώς είμαστε αντίθετοι σαν διαφήμιση της Benetton.Και είναι το εντελώς άλλο άκρο, εσωστρεφής, χαμηλών τόνων, βαρύς, μοναχικός. Και όχι δεν με αντέχει. Ότι γέλια και ξεφωνητά μπορεί να ακούσεις περνώντας απ’ έξω, θα είναι είτε από την τηλεόραση είτε από μένα. Δεν ξέρω τι παιδί θα φέρουμε στον κόσμο.Εύχομαι να μην μας το πάρει η Πρόνοια!

5) Coula: Πως αντιδράς όταν σε ειρωνεύονται, σε βρίζουν, σου τη λένε και σε υποβιβάζουν με κακή πάντα διάθεση στο blog σου; Έχουμε ζήσει στιγμές απείρου κάλους με τις κατηγορίες που σου προσάπτουν. Είσαι γενικώς εκδικητική; Το παίρνεις το αίμα σου πίσω ή απλά τους αφήνεις να σου ανεβάζουν τα ποσοστά; Γιατί και η αρνητική διαφήμιση, δε παύει να είναι διαφήμιση.

Μάγισσα Κίρκη
: Να σου πω. Ποτέ δεν ήμουν της λογικής ότι η αρνητική διαφήμιση είναι διαφήμιση και κυρίως ποτέ δεν την επεδίωξα. Όταν έχεις αποβάλλει και δύο χρόνια μετά κάνεις μια έκτρωση και μετά καπάκι χάνεις τη δουλειά σου και γενικότερα σου συμβαίνουν πολύ δυσάρεστα πράγματα, το τελευταίο που σε ενδιαφέρουν είναι τα ποσοστά. Αν ήμουν εκδικητική πίστεψέ με, θα είχαν σταματήσει. Δεν σταματάνε γιατί η μία δεν μπορεί να χωνέψει ότι μου την έπεσε ο άντρας της, η δεύτερη γιατί δεν μπορεί να χωνέψει ότι γράφει οποιοσδήποτε άλλος εκτός από εκείνη και η τρίτη γιατί δεν χωνεύει ούτε τ’ άντερά της. Ουσιαστικά απ’ ότι κατάλαβα βάσει της εμμονής τους μαζί μου χωρίς μάλιστα να γνωριζόμαστε προσωπικά, η προβολή ενδιαφέρει περισσότερο εκείνες και όχι εμένα. Όλα αυτά τα χρόνια –πέρα από το να εξηγήσω τη δική μου πλευρά, πράγμα που στην τελική δεν χρειαζόταν να κάνω μιας που δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν-δεν έχω αντιδράσει ανάλογα. Αλλά επειδή το πράγμα παράγινε, και ειδικά τώρα με το βιβλίο έχουν εκτροχιαστεί, απλά θα δω πως μπορώ να κινηθώ νομικά καθώς όλοι οι προηγούμενοι τρόποι απέβησαν άκαρποι. Προς το παρόν σόδα!

6) Coula: Στις περισσότερες αναρτήσεις σου αλλά και στο βιβλίο σου, είσαι μέσα στη γκρίνια. Θάβεις τους πάντες και τα πάντα. Όλα σου φαίνονται ξινομούρικα. Μήπως τελικά πίσω από όλο αυτό το κακιόστρικο μα χιουμοριστικά δοσμένο κακιόστρικο, κρύβεται μια ευαίσθητη ψυχή που τα αντιμετωπίζει όλα με χιούμορ για να μην τη βρούμε να κλαίει αιώνες στο κρεβάτι της;

Μάγισσα Κίρκη: Σιγά μωρή μην κρύβεται κι η Μάγια Μέλισσα χαχαχα! Ναι το χιούμορ είναι άμυνα, όταν μάλιστα θάβω τον εαυτό μου νομίζω πως ανοίγουν οι ουρανοί. Είναι τόσο όμορφα αυτά τα μικρά λαμπάκια Κούλα….δες! (υπό την επήρρεια κόκας!)

7) Coula: Πιστεύεις πως υπάρχουν blogger που βγάζουν λεφτά από το ιστολόγιό τους; Μπορεί το blogging να γίνει επάγγελμα; Ποιο είδος ιστολογίων προτιμάς να διαβάζεις; Συμμετέχεις σε αυτό το πάρε δώσε σχολίων που συνήθως συμβαίνει ή παρακολουθείς συγκεκριμένα ιστολόγια βάσει του τι σου αρέσει εσένα κι όχι βάσει του ποιος σου άφησε σχόλια;

Μάγισσα Κίρκη
: Εδώ δεν μπορεί να γίνει επάγγελμα η δικηγορία μωρή τρελλή θα γίνει το blogging;! Αυτό πια με το «έλα για να έρθω» έχει γίνει μάστιγα χειρότερη κι από το «κάτσε να δω ποιά δεν ήρθε στον γάμο του παιδιού μου να ξέρω να μην πάω ούτε εγώ» ala θείτσες στο χωριό!Όχι μπαίνω μόνο σε ιστολόγια που μου αρέσουν (κυρίως χιουμοριστικά) γι΄αυτό υπάρχουν αντίστοιχα bloggers τους οποίους διαβάζω ανελλιπώς χωρίς εκείνοι να’ρχονται σε μένα. Δεν με ενοχλεί είναι θέμα γούστου. Τους ανθρώπους με τους οποίους γελάω στο διαδίκτυο τους συμπαθώ αληθινά κι όχι για να’ρχονται να σχολιάζουν.

8) Coula: Τελικά η ανεργία δε παλεύεται με τίποτα; Θεωρείς πως είναι μύθος πια, ότι ένα πτυχίο ίσως σου ανοίξει πόρτες; Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να σπουδάσουν σε μεγάλη ηλικία. Εσύ θα το έκανες;

Μάγισσα Κίρκη: Αυτή τη στιγμή χωρίς να θέλω να δυσαρεστήσω κανέναν, το μόνο που μπορεί να σου ανοίξει πόρτες είναι τα πόδια και δη τα ανοιχτά, την ύπαρξη πτυχίου θα την μεταχειριστείς όταν πάρεις εκπομπή και θελήσεις να καλύψεις τις βίζιτες!Μου έτυχε πάντως το 2008 να μπω στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στην ειδικότητα «Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών» μετά από 6 χρόνια απανωτών αιτήσεων.Τελικά πήγα φροντιστήριο δυο μήνες και τα παράτησα.Δεν μου άρεσε καθόλου.Χέστηκα πόσες μοίρες είναι η κλίση της ευθείας, άσε που σε λίγο δεν θα υπάρχουν επιχειρήσεις να διοικήσεις, θα΄χουν κλείσει όλες!

9) Coula: Πως νιώθεις που θα γίνεις μάνα; Απ’ ότι διάβασα στο βιβλίο σου (αν αληθεύει, που νομίζω πως αληθεύει γιατί έχεις κάνει και αναφορά στο ιστολόγιο σου) είχες μια άτυχη στιγμή. Ένα μωρό το θυσιάσαμε στο βωμό μιας ανύπαρκτης αγάπης ενός ανεύθυνου συντρόφου. Πιστεύεις πως τώρα με το παιδί σου, θα αποπληρωθεί αυτό το γραμμάτιο;

Μάγισσα Κίρκη: Βασικά είχα δύο άτυχες στιγμές απλά στο βιβλίο ανέφερα τη μία που ήταν πιο πρόσφατη.Όχι δυστυχώς δεν θα αποπληρωθεί κανένα γραμμάτιο γιατί το παιδί μου με το που θα κάνει «Ουάαα» θα χρωστάει στο ΔΝΤ 50.000 ευρώ. Και να σου πω και την αλήθεια ακόμη δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι θα γίνω μαμά (μαμά εγώ; Μπουχαχα!).Αλλά εκείνα τα δυο παιδάκια, όσα παιδιά και να΄ρθουν στη ζωή μου, δεν θα τα ξεπεράσω ποτέ…….

10) Μάγισσα Κίρκη: Τελικά πες μου. Είσαι στ΄αλήθεια παρθένα;

Coula
: Μπορεί να μην είμαι παρθένα, ούτε καν στο ζώδιο, αλλά είμαι πολύ καλό παιδί! μπουχαχαχα. Σε ευχαριστούμε πολύ για τη παρουσία σου! Πάμε να ακούσουμε ένα φοβερό τραγούδι που επέλεξες. Σου εύχομαι όλα να πάνε καλά με το μαγισσόνι που έρχεται σιγά σιγά, με ένα πόνο και πολλά χαμόγελα.

11 σχόλια:

Λία είπε...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ
Τόσο καιρό που παρακολουθώ αυτό το blog, περιμένω πώς και πώς να φτάσω στην ερώτηση 10... Αυτή ήταν by far η καλύτερη ως τώρα!
Καλή τύχη, Coula ;)
μαχαιρης είπε...
Μαγισσα...Εμενανε πολλες φορες με μαγευεις...Αλλες παλι οχι...
Αλλα, σου ευχομαι τα καλυτερα...
Γιατι τ αξιζεις...
Αληθεια...Εκεινο με τα..ποδια τα ανοιχτα...Δεν το καταλαβα...
Μετρανε πια αυτα;;;
Τωρα που...ολα τα ποδια ειναι ετσι;;;
[τα περισσοτερα..Εξαιρουνται οι παρουσες]...
Για τις...ενοχες...σου, μη φοβασαι...Το μαγισσονι, θα τα καλυψει αυτα...Τελειως θα τα ξεχασεις...ΑΛΛΑ...Κανε μου μια χαρη...
Μην αλλαξεις...
Εχουμε αναγκη τετειους ανθρωπους...
μαχαιρης είπε...
ΚΟΥΛΑ...
Καλα....Σε ταπωσε η μαγισσα...
Τωρα, λεω, θα πει πως ειναι παρθενα στο ζωδιο...ΧΑΧΑΧΑΧΑ...
Αλλα...Εισαι καλο παιδι...
Αυτο...
Αναμφισβητητο...
Γιαγιά Αντιγόνη είπε...
Οταν μπλέκουν δυο θεόμουρλα τι βγαίνει;
Κουλίτα, τη Μαγισσούλα την γνώρισα νωρίς.. δεν θα "πλέξω" το εγκώμιο της γιατί με το βελονάκι έχω σχέσεις μίσους..
Θυμάμαι πάντα κάποια σχόλια της που με έκαναν να δω την τρυφερή πλευρά, αυτού του ετοιμόγεννου τέρατος!

Να είναι καλά το παλικάρι να την αντέχει!
mahler76 είπε...
αχαχαχαχα η ερώτηση της Μάγισσας όλα τα λεφτά!!!
Μάγισσα Κίρκη είπε...
Όλα τα λεφτά αλλά δεν απάντησε το χαμένο χαχα!
Μαρή τρελλάρα τώρα το πήρα είδηση, γενικά αυτές τις μέρες έτρεχα να προλάβω να κλείσω τρύπες μέχρι να ξεκινήσει επίσημα και η άδειά μου (που ξεκίνησε άρα από Δευτέρα θα με φάτε στη μούρη χεχε!).
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ και το γεγονός ότι δεν απάντησες το παίρνω...από πίσω χαχα! :P:P
Coula είπε...
@Μάγισσα Κίρκη
γιατί με κατηγορεις πως δεν απάντησα;
Γκαβό είσαι; Γκαβή εσύ, κουφός ο σύζυγος, το ζευγαράκι με τα μόγγολα καταντησατε! μπουχαχαχα
Ας σοβαρευτώ μη πεσει καμια μηνυση!
Λοιπον βρε ανοητο πλάσμα, απάντησα!
Τελικά δεν ειμαι παρθένα, ουτε καν στο ζωδιο. Αλλά είμαι στη ψυχή....τις ακους τις ψαλμωδίες; δες Μάγισσα, άκου....ειδες ποσο λάμπει το φωτοστέφανό μου; το εχω συνδεσει με τα λαμπάκια του δέντρου και τη πρίζα στον κω_ο! χαχαχαχα

φιλιά ρε τρέλα
ElenaG είπε...
Μια στέρηση την πάθαμε...μην πω και δυο!!!
Το χαμένο από τις 5 του μηνός χάθηκε
και η αλήθεια ανησυχήσαμε λίγο!!!
Αλλα αφού είναι καλά...
Γράψατε και οι δυο...αλλα δεν μπορεί
τον τελευταίο λόγο θέλει να τον έχει αυτή!!!
Καλή συνεχεια Coula!
DaisyCrazy είπε...
Κορίτσια μπράβο πολύ καλή συνέντευξη! Φοβερές ερωτήσεις Κούλα, απορίες που'χα κατά καιρούς κι εγώ. Όσο για τις απαντήσεις της Κίρκης απόλαυση. :)
Μια απορία έχω μόνο για τους εχθρομπλογκερς της Κίρκης: πως γίνεται αφού όπως λες δεν έχεις γνωρίσει αυτά τα άτομα ποτέ, να σου έχει κολλήσει ο άντρας της μιας; Όλο το μίσος και το κόλλημα έγινε online?
Πάντα όταν διάβαζα τα πικρόχολα σχόλια στο μπλογκ δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί υπήρχε τέτοιο μένος και κακία εναντίον σου Κίρκη. Στο τέλος κατέληξα ότι είναι λόγω απέραντης ζήλιας. Δεν εξηγείται αλλιώς.
Μάγισσα Κίρκη είπε...
Ναι Daisycrazy, online έγινε. Ήμασταν μέλη σε ένα φόρουμ που είχα ανοίξει πριν τρία χρόνια στο οποίο ήταν μέλος και ο άντρας μιας κοπέλας που έγραφε εκεί μέσα.Εγώ αυτό φυσικά δεν το γνώριζα, οπότε όταν τον έκανα ban (γιατί δημιουργούσε πρόβλημα και χάλαγε το κλίμα) εκείνη αντέδρασε, μου ζήτησε με email να τον επαναφέρω στο φόρουμ κι εγώ-χωρίς φυσικά να γνωρίζω πως αυτή ήταν η γυναίκα του-της έγραψα ότι συν τοις άλλοις ο τύπος μου τα είχε πρήξει επί ένα εξάμηνο να βγούμε. Φυσικά δεν ήξερα σε ποιόν το έλεγα αυτό που ανάθεμα την ώρα δεν κατάπινα τη γλώσσα μου; Ειλικρινά αν ήξερα πως αυτή ήταν η γυναίκα του δεν υπήρχε περιπτωση να πω τίποτα.
Πρίν μερικούς μήνες έμαθα πως ο τύπος αυτός ήταν ο άντρας της συγκεκριμένης οπότε ίσως αυτή είναι μια εξήγηση.Τώρα για τη ζήλια δεν νομίζω.Τί να μου ζηλέψουν; Τα πολλά λεφτά, την αποβολή, την έκτρωση, την φοβερή καριέρα; Θέλω να πω δεν έχω κάτι αξιοζήλευτο ρε παιδί μου ούτε κάτι σπουδαίο. Νομίζω πως πρόκειται για δικά τους προσωπικά κόμπλεξ και απωθημένα. Γενικώς έχουν ένα θέμα με το ψέμμα και τον μύθο και πιστεύουν πως είμαστε όλοι σαν τα μούτρα τους!
Vangel Greko είπε...
(Κλαπ κλαπ) -χειροκροτήματα- για το τελευταίο σου σχόλιο!!

Απολαυστική η συζήτηση, και οι 2 σας...

Με το καλό το μωρό & ΠΑΝΤΑ με ΧΙΟΥΜΟΡ & ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ!!