Δέκα πλην Ένα: ασωτος γιος

Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010


Ασωτος γιος

Μαζί μας ο μέλλων σύζυγός μου. χαχαχα Μαζί μας ένα παιδί τόσο ιδιαίτερο, ένας άντρας τόσο δυνατός, μια προσωπικότητα τόσο ευαίσθητη. Μαζί μας ο ένας και μοναδικός, ο γλυκός και μουρλός μαζί ....Ασωτος γιος...(κλαπ κλαπ κλαπ : χειροκρότημα είναι αυτό) Στο προφίλ του είναι λιτός και περιεκτικός γράφοντας : Απ' το Θεό παιδεύομαι και το Θεό παιδεύω!
Πάμε, πάμε, πάμε λοιπόν να δούμε τι έχει να μας πει! Τον λατρεύω, αλήθεια σας λέω!!!!

1)
Coula: Γιατί άσωτος; Πόσες ασωτίες έχεις κάνει στη ζωή σου; Μας αφήνει ένα μυστήριο το nickname σου και θα σε παρακαλούσα να μας το διαλευκάνεις.

Άσωτος γιος: Το ασωτος γιος έχει να κάνει με την θέση μου στην οικογένεια, δεν τους "έσωσα" για να σωθώ εγώ. Αραιά και που επιστρέφω εκεί για να με συγχωρήσω...και εγώ που υπήρξα ο μεγαλύτερος κριτής μου. Έτσι ένιωθα πάντα, ένας άσωτος που έφυγε για να σωθεί, αλλά ακόμη να σωθεί...χαχαχα

2) C: Η μουσική στη ζωή σου, παρατηρώ πως παίζει σημαντικό ρόλο. Είσαι από αυτούς που βάζουν ταμπέλες στη μουσική;

Άσωτος γιος
: Μουσική είναι έρωτας και δεν με απάτησε ποτέ! Ήταν εκεί για μένα πάντα. Δεν υπάρχουν ταμπέλες, υπάρχουν μόνο αισθήματα στη μουσική, ό,τι δηλαδή μας συγκινεί. Από Χατζιδάκη μέχρι Ρουβά και Λένα Πλάτωνος!

3) C: Πρόσφατα τα έχωσες άγρια στον Νικήτα Κακλαμάνη. Προς τι τόσο μένος; Μένεις σε περιοχή που βιώνει την ασχήμια της Αθήνας;

Άσωτος γιος
: Λατρεύω την Αθήνα και το κέντρο της, είναι μια όμορφη πόλη κι ας λένε όλοι, ότι δεν είναι. Εμείς την κάνουμε άσχημη! Όταν βγήκε ο Νικήτας, να σου πω τον συμπαθούσα πολύ, μετά είδα ότι ο άνθρωπος δεν ήθελε να κάνει κάτι γι' αυτή τη πόλη και ευχαρίστως να πάρει σύνταξη γρήγορα! Άφησε το κέντρο να πεθάνει και υπερηφανεύεται για τα σισίτια. Μα τα σισίτια είναι το αυτονόητο! Κι έχουμε ένα κέντρο που μυρίζει κάτουρα και πατάς τις σύριγγες παντού, μια ανύπαρκτη δημοτική αστυνομία που είναι αδρανής, το παραεμπόριο σε τρελά κέφια και όλα τα άλλα που ξέρουμε!!! Χρειάζεται ένα γενικότερο σχέδιο για το κέντρο, να πέσει χαμηλά, να πουληθεί φτηνά, να αγοραστεί, να γίνει κάτι το γκάζι ίσως, που υπηρέτησε πολύ καλά. Ο κόσμος ξύπνησε, είμαστε ενωμένοι πια. Μα τώρα είναι δυνατόν να καλεί Ψινάκη για σύμβουλο; Τι είναι η Αθήνα; Η καριέρα του Σάκη; Έλεος κοπελιές!

4) C: Ατενίστας: Μια ιδιωτική πρωτοβουλία που φέρνει αποτέλεσμα. Θα συμμετείχες; Συμμετέχεις; Πως σου φαίνεται η δραστηριοποίηση αυτής της ομάδας;

Άσωτος γιος: Με συγκινεί αυτή η πρωτοβουλία , μ' έκανε να νιώσω φοιτητής ότι δηλαδή μπορώ ν' αλλάξω κάτι και είμαι αισιόδοξος, έχω πάει κι έχω δει, χαρούμενες φάτσες όλων των ηλικιών ενωμένες να παίρνουν έξυπνες πρωτοβουλίες , ναι πιστεύω οτι θα γίνει κίνημα , και οτι οι πολίτες μπορούμε να ξεφύγουμε από την αδράνεια.

5) C: Σαντορίνη και άσωτος γιος: Έχουμε διαβάσει πως λατρεύεις αυτό το τόπο. Γιατί; Τι σε κάνει να αναφέρεσαι σε αναρτήσεις σου τόσο συχνά σε αυτό το νησί;

Άσωτος γιος: Κατάγομαι από άλλο νησί αλλά είναι το νησί που θα ήθελα να μείνω και να έχω μια επιχείρηση εκεί! Ποτέ δε ξέρεις!! Είχα ένα μικρό όνειρο να πάω ως ερωτευμένος εκεί και έγινε αυτό....φέτος!

6) C: Οδηγείς μηχανή; Εγω αυτό έχω καταλάβει. Πόση ελευθερία δίνει η αίσθηση της ταχύτητας και τι πρέπει να προσέχει κανείς;

Άσωτος γιος: Οδηγώ μηχανη! Το αυτοκίνητο μου είναι αδιάφορο. Λατρεύω την αίσθηση της ελευθερίας. Εννοείται πάντα με κράνος και όλα τα αξεσουάρ σε μεγάλες αποστάσεις: γάντια, ειδικά μποτάκια και ζώνη για τη μέση! Οι κραδασμοί κάνουν μεγάλο κακό στη μέση και πάντα με κράνος. Έχω σωθεί δύο φορές!

7) C: Είσαι καχύποπτος ή εμπιστεύεσαι εύκολα τους γύρω σου; Τι θα σε ξενέρωνε τελείως στη συμπεριφορά ενός φίλου ή ενός συντρόφου;

Άσωτος γιος: Είμαι καχύποπτος γενικά, ναι! Αλλά όταν πεισθώ, αφήνομαι! Το ψέμα με ξενερώνει, όλα τα άλλα τα συζητάμε!

8) C: Οι άνθρωποι αλλάζουν; Η αυτογνωσία είναι μια αρετή που σε χαρακτηρίζει; Και σε ρωτώ γιατί πολλοί λένε πως μόνο με την αρετή αυτή θα πάμε μπροστά, αλλά προς τα που δεν ξέρω!!!

Άσωτος γιος: Πιστεύω ότι αλλάζουν! Αλιμονο σε αυτούς που μένουν ίδιοι! Βαριέμαι μ' αυτούς που μένουν ίδιοι με τα χρόνια. Δεν ξέρω αν θα πάω μπροστά με αυτή την αρετή, αλλά σίγουρα θα πάω κάπου! Δε θα μείνω στάσιμος!

9) C: Ψήφισες στις εκλογές; Η απέχεις; Και γιατί!

Άσωτος γιος: Πιστεύω στις εκλογές και στα μηνύματα! Είμαστε μια χώρα που έζησε και μια δικτατορία. Μπορεί η Ευρώπη να απέχει συχνά από τις εκλογές αλλά αυτοί είναι πιο αδρανείς, γιατί δεν έχουν ζήσει αυτά που περάσαμε εμείς! Ναι, ψηφίζω και όταν το κάνω το παίρνω σοβαρα!

10) Άσωτος γιος: Ήθελα να σε ρωτήσω αν το όνομά σου ειναι Coula και αν έχεις αληθινό facebook.

Coula: Η ερώτηση είναι παγίδα, το νιώθω! Ωστόσο θα απαντήσω! Όχι λοιπόν και όχι!
Ας ακούσουμε ένα από τα αγαπημένα σου τραγούδια! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!



19 σχόλια:

μαχαιρης είπε...
ΑΣΩΤΕ...Γιατι δεν...σωθηκες;;;
Εγω μια χαρα σωσμενο σε βλεπω...
bear είπε...
Οχι απλά αγαπημένος μου μπλόγκερ, από τους πολυαγαπημένους μου. Τον αγαπάω. :-)
ασωτος γιος είπε...
φχαριστωωω
Coula i love you
Γιαγιά Αντιγόνη είπε...
Σωσμένος μου φαίνεται...
koulpa είπε...
xaxa μπορεί άσωτος με την έννια του.. ατελείωτος!! :):)
χαχα ήλθα κι εδώ.. :):)
χάρηκα.. πάω και στο δικό σου μπας και γνωριστουμε.. :):)
την καληνύχτα μου :):)
Konstantinos Kantakouzinos είπε...
Ωραίον ιστολόγιον και ωραία συνέντευξις. Να μη σώσω, αν λέω ψέματα!
Δραπέτης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δραπέτης είπε...
Ο θηλυκός Λάρυ Κίνγκ! :))))
ΦΟΥΛΗ είπε...
γεια σου άσωτε!!!!
καλησπέρα....
Vangel Greko είπε...
Ξεχωριστός & ειλικρινής!!

Το τραγούδι δε το ήξερα και μ'άρεσε πολύ!!

Μπράβο και στους 2 σας!!
ασωτος γιος είπε...
παιδια η Coula ειναι μια μπλογκερ που λατρευω .
μ εχει σοκαρει ευχαριστα με τις ιδεες και τις αναρτησεις της
λατρευω Coula
ασωτος γιος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
μαχαιρης είπε...
Καλα ντε...
Μη κανεις ετσι...
Πιες μια ρακη να καλμαρεις λιγο...
Της τα λεω κι εγω...
Σκοτωνεις παλληκαρια, της λεω...
Ας προσεχαν...Μου λεει...
Λαμια παιδι μου...Λαμια...
ΜΑΓΟΣ! είπε...
Ελα ρε κουλα αυτος ειναι ο Κυριακος?
next_day είπε...
ακόμα ένας ενδιαφέρον blogger λοιπόν προστέθηκε στις επιλογές μου!!!!!!!
Φιλιά και στους δυο σας!
ασωτος γιος είπε...
μεγαλη μου τιμη παιδια και φχαριστω που καθε μερα βρισκω και ενα νεο μπλογκ να θαυμαζω, οπως εχω πει πολλες φορες οι ποιητες του σημερα βρισκονται εδω στο blogging
KitsosMitsos είπε...
Οπότε ίσως έχουμε ατενιστοσυναντηθεί! Χμμ...
Καλημέρα.
ασωτος γιος είπε...
λες?
50fm είπε...
Υπέροχα άσωτος!
Εκεί με τη μηχανούλα ψιλοσφίχτηκα...βλέπεις χρόνια μηχανόβια και εγώ γνωρίζω τους κινδύνους, είναι η μόνιμη αγωνία μου καθώς και ο γιόκας μου είναι λάτρης της μηχανής!
Να προσέχετε παιδάκια!
Φιλιά!
Να είστε σούπερ!!!