Δέκα πλην Ένα: Φούλη

Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

Φούλη

Στο Δέκα πλην ένα, μας ανοίγει τη καρδιά της μια τύπισσα με απίστευτο, αστείρευτο και υπέροχο χιούμορ! Αρχίστε να την απρακολουθείτε όσοι δε το κάνετε ήδη! Το blog της, Rock cats είναι ψυχοθεραπεία! Διαβάζεις, περνάς καλά και φεύγεις με ένα τεράστιο χαμόγελο και με αγαπημένα ροκ ακούσματα! Μαζί μας η Φούλη! Η αγαπούλα μου, είναι στο νοσοκομείο αυτή τη στιγμή που μιλάμε! Έκανε αφαίρεση χολής. Όλα πήγαν καλά. Ας της στείλουμε την αγάπη μας και όλες τις ευχές μας για να είναι σιδερένια και δυνατή!

Πάμε να δούμε τι έχει να μας πει!

1) Coula: Ένα καθαρόαιμο κριάρι το βάζει εύκολα κάτω; Οι δυσκολίες μπορούν να ξεπεραστούν με το χιούμορ ή το κουκουλώνουν;


Φούλη: Σαν καθαρόαιμο Κριάρι κι εσύ, ξέρεις πως ποτέ ένας κριός δεν το βάζει κάτω,κάνει τα πάντα, αλλά κάτω δεν το βάζει ποτέ, μέχρι να φέρει σε πέρας αυτό που τον ρίχνει.
Πιστεύω ότι με το χιούμορ μπορεί να ξεπεράσεις αρκετές δυσάρεστες καταστάσεις,πάντα μέσα στα πλαίσια του εφικτού....

2) Coula: Γιατί αλλάζεις συνεχώς τις εικόνες και το φόντο του blog σου; Γουστάρεις τις αλλαγές; Βαριέσαι εύκολα;

Φούλη
: χαχα τώρα τι να πω,ήταν να μην μάθω μερικά πράγματα, αφού τα έμαθα θέλω να τα κάνω πράξη μέσα στο blog. Nαι, μ΄αρέσει να αλλάζω, έτσι λειτουργώ και στο σπίτι. πχ τα έπιπλα τα γυρίζω σαν την κακιά π...... γύρω γύρω, άσε τα χρώματα στους τοίχους!!
Τα βράδια που έχω αϋπνίες εγώ δουλεύω με το μυαλό, βάφω, αλλάζω, φτιάχνω κουρτίνες, άσε!! κούραση όλη νύχτα μέχρι να με πάρει ο ύπνος, και το πρωί τα υλοποιώ....
Έτσι στα ξαφνικά ..θα με δεις να τρέχω στα μαγαζιά να πάρω χρώματα,κουρτίνες, και επιτόπου να αρχίσω να βάφω, να ράβω, να αλλάζω διακόσμηση, ανάλογα τι δουλειά έκανα από βραδύς....

3) Coula: Η Σύρος είναι το πιο όμορφο νησί του Αιγαίου. Το Καλοκαίρι σφύζει από ζωή, το έχω ζήσει. Το Χειμώνα όμως τι γίνεται; Είναι καταθλιπτικό ή βρίσκεται τρόπους εσείς οι νησιώτες να περνάτε καλά;

Φούλη
: Για το ποιο όμορφο μην κόβεις φλέβες, έχει την αρχοντιά του,και την δική του ομορφιά, και όποιος έρθει θέλει να ξανά έρθει, αυτό το λέω με σιγουριά...
Το χειμώνα τώρα! Μη νομίζεις ότι είναι σαν την Μύκονο, και άλλα τουριστικά νησιά, σκέψου μόνο ότι έχουμε πανεπιστήμιο και πολλές δημόσιες υπηρεσίες, που άλλα νησιά δεν έχουν, επίσης έχουμε μόνιμα 28-30000 μόνιμο πληθυσμό...

4) Coula: Η ροκ μουσική σε χαρακτηρίζει! Από πόσο μικρή ακούς αυτόν τον ήχο; Ποιο συγκρότημα/τραγουδιστής σε μύησε στην ροκ μουσική;
Φούλη
: Απο 15 χρονών μου άρεσαν μερικά τραγούδια, μετά παντρεύτηκα έναν ροκα και όπως καταλαβαίνεις όλη μέρα άκουγα τέτοια τραγούδια, αυτός λοιπόν με μύησε στην ροκ μουσική, αγαπημένα συγκροτήματα είναι όλα τα τότε, και μου αρέσουν ιδιαίτερα οι μπαλάντες...

5)
Coula: Η αγάπη σου για τις γάτες είναι φανερή. Πόσες γάτες έχεις στο σπίτι; Πολλοί λένε πως τα ζώα είναι καλά, αλλά η θέση τους είναι στη φύση, όχι στα σπίτια. Τι πιστεύεις;
Φούλη
: Απο μικρή στο πατρικό μου είχαμε γάτες, οπότε δεν θα έλειπαν και από το δικό μου σπίτι.. Αυτή τη στιγμή έχω 2 μέσα στο σπίτι, τη Λιλίκα και τον ασπρουλιάρη αβαταρ μέχρι πριν λίγες μέρες, για τα πόσα έχω έξω;; καλύτερα μην ρωτάς, να' ναι καλά ο σύζυγος, έχει μαζέψει όλα τα αδέσποτα !!! Τα άλλα ζώα ίσως η θέση τους να είναι στη φύση, η γάτα ήταν πάντα κατοικίδιο ζώο...

6)
Coula: Θα άλλαζες τη Σύρο με την πλανεύτρα Αθήνα; Θα μπορούσες να ζήσεις στην πρωτεύουσα; Προσαρμόζεσαι εύκολα ή είναι αδύνατον σε μια νησιώτισσα να ζήσει χωρίς τη θάλασσα στα πόδια της;
Φούλη
: Όχι δεν θα άλλαζα το νησί για καμιά Αθήνα, η πρωτεύουσα για μένα είναι το πολύ για 7 μέρες...Εδώ να πω ότι είμαι από τον Πειραιά ήρθαμε στο νησί όταν ήμουν 7 ετών ,έκτοτε δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς την θάλασσα....

7)
Coula: Είσαι χειμερινή κολυμβήτρια ή κολυμπάς ακόμη επειδή ο καιρός είναι καλός; Ποια είναι η αίσθηση της παγωμένης θάλασσας στο κορμί;
Φούλη
: Είμαι χειμερινή κολυμβήτρια έχουμε κόψει δεκάδεςες πρωτοχρονιάτικες πίτες πάνω στη θάλασσα..Τώρα τι να σου πω για την αίσθηση, πραγματικά το χάνεις μην πω ποιο, δεν ξέρεις αν παγώνεις η αν καίγεσαι το καταχείμωνο, δεν μπορώ να το εξηγήσω...

8)
Coula:Ποια είναι η σχέση σου με τα παιδιά σου; Τα φροντίζεις ή σε φροντίζουν; Υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ σας; Σε συμβουλεύονται; Σου εκμυστηρεύονται πράγματα; Τι φρόντισες να τα διδάξεις για το μέλλον τους;
Φούλη
: Τα παιδιά μου χμμμ σαν μάνα πάντα τα φροντίζω,έχουμε ( ίσως επειδή είναι κόρες) μια άλλη σχέση, βγαίνουμε μαζί με τους φίλους, φίλες τους, πιστεύω ότι τους αρέσει η παρέα μου, και καμαρώνουν όταν βλέπουν την έκπληξη στα μάτια των άλλων όταν λένε (η μαμά μου), με συμβουλεύονται, και πάντα μου λένε ότι τις απασχολούν σε πολλά θέματα...
Αυτό που έμαθαν από μικρές είναι να βγάζουν μόνες τους το χαρτζιλίκι τους, όταν άλλα κορίτσια λαχταρούσαν το τάδε ρούχο, η το δείνα κινητό, αυτές το κέρδιζαν με τον κόπο τους, δουλεύουν από μικρές στις διακοπές των σχολείων ... Δεν τις φοβάμαι σε αυτό το θέμα, ξέρουν πως βγαίνει το κάθε ευρώ, και πιστεύω ότι δεν θα πεινάσουν ποτέ, και το κυριότερο δεν θα έχουν κανένα ανάγκη ούτε καν εμάς.. Έχουν ταξιδέψει σε πολλά μέρη της Ευρώπης με δικά τους έξοδα και καμαρώνουν γι' αυτό στους φίλους τους....

9)
Coula: Τι θα ήθελες να κάνεις στη ζωή σου, μα ακόμη δε το έχεις καταφέρει, αν και το παλεύεις;
Φούλη
: Ό,τι ήθελα στη ζωή μου το έχω, σε αυτό ήμουν πολύ τυχερή, έκανα ένα καλό γάμο, λαχείο θα έλεγα, μην φανταστείς με λεφτά αισθήματα, κάθε άλλο, έχω ένα πολύ καλό σύντροφο, και δεν μου έλειψε ποτέ τίποτα, φυσικά ,πάντα μέσα στα πλαίσια της λογικής... και δεν μου χαρίστηκε κάτι, πάλευα και παλεύω..
Αυτό που πάντα λέω είναι, να είμαστε καλά να παλεύουμε, για να έχουμε αυτά που θέλουμε, έτσι τα εκτιμαμε πιο πολύ.

10) Φούλη: Για ελα τωρα!!! Για πες θα καταφέρω ποτέ να σε γνωρίσω ή θα μου την κάνεις στριφογυριστη;;;;

Coula: Όλα θα γίνουν, μη μου αγχώνεσαι!
Ακούγοντας τα αγαπημένα σου τραγούδια θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την παρουσία σου και να σου ευχηθώ να έχεις πάντα υγεία και αυτό το λαχταριστό γέλιο που μας φτιάχνει τη διάθεση! Περαστικά να είναι η περιπέτεια της υγείας σου! Η σκέψη μας είναι κοντά σου!




10 σχόλια:

Gaurakos είπε...
Γεια σου ρε Φούληηηηηηηηηηηηη Πειραιώτισα! Τους τρέλανες τους γιατρούς και καλά τους έκανες. ;)

Την Αθήνα γιατί δεν την θέλεις Φούλή; Δεν έχει...καρχαρίες. Χαχαχαχαχα
(Cou) Coula είπε...
Η Φούλη είναι από τους ανθρώπους που εκτιμω ιδιαίτερα!

Εκτος απο χιούμορ διαθέτει και ανθρωπιά και αγαπη για τον πλησίον και ανθρωπιά!

Φουλη σε αγαπάω κριάρω μου!
mahler76 είπε...
Φούλη ροκού μας!!! θέλω να σε δώ πάνω στην Harley μια μέρα. Πολλά πολλά φιλιά.
ΦΟΥΛΗ είπε...
@ Gaurakos
ναι καλέ Πειραιώτησα αλλά όχι γαύρος...
ΑΕΚ και πάσης Ελλάδος...
Εκεί εσύ να επιμένεις ότι έλεγα για καρχαρίες! τι να σου πω...
γεια σου συνερ(γάτη) μεγάλε..
ΦΟΥΛΗ είπε...
@ (Cou) Coula
Έλα τώρα, με κάνεις και κοκκινίζω,οχι τιποτ άλλο θα νομίζει ο γαύρος οτι έγινα ξανά ολυμπιακός.φτου,φτου...
καλό απόγευμα κοριτσάρα μου..
ΦΟΥΛΗ είπε...
@ mahler76
Τώρα την άλλαξα δεν είναι Harley, αλλά μη χαλιέσαι μια χαρά είναι, σε πάω και βόλτα αμεεεεεεε...
φιλιά γατούλη...
Vangel Greko είπε...
Απίστευτο τόσο το κείμενο όσο & η τελευταία κρίσιμη ερώτηση της!!

Δε τη γνώριζα & μας την έμαθε η δαιμόδια δημιουργός του ιστολογίου!!

Τα σέβη μου & μπράβο σου!!

[ για ότι έχεις κάνει μέχρι τώρα ]

υγ. Σιδερένια!!

υγ.2. Τα σχόλια για τα 2 τραγούδια νομίζω είναι περιττά!!
ΦΟΥΛΗ είπε...
@ Vangel Greko
η ερώτηση απαντήθηκε πάλι στριφογυριστά!!
σ΄ευχαριστώ για τις ευχές,και τα καλά σου λόγια..
Τα τραγούδια ,αγαπημένα και όχι μόνο αυτά....
καλησπέρα σου..
50fm είπε...
Σιδερένια Φούλη!
Βρήκα κοινές ροκ διαδρομές ζωής στη συνέντευξη της ωραιοτάτης/ ροκοτάτης Φούλης!
Σας γλυκοφιλώ με χαρά!
ΦΟΥΛΗ είπε...
@ 50fm
η ζωή είναι μια ροκ διαδρομή!!
ευχαριστώ....
ανταποδίδω γατοφιλιά...