Πήρε φωτιά ο κώλος μας

Κι ενώ ξεκίνησα να απαντάω στα σχόλια σας, πήγε δυο τη νυχτα η ωρα και νυσταξα αφόρητα. Θα σας απαντήσω αύριο βράδυ στα υπόλοιπα, διότι τώρα θελω να σας πω τα καθέκαστα. Αν βαριεστε να διαβαζετε για φροντιστηρια και για γκρινιες, απομακρυνθειτε απο τη σελίδα. 

Η γραφειοκρατία με τσάκισε. Μου εκανε τα νευρα...παζλ. Είναι απίστευτο να θες ένα χαρτί με μια υπογραφή και να στο δίνουν ύστερα από 2 εβδομάδες κυνηγητού. Μα έλεος. Μια υπογραφή και μια κωλοσφραγίδα είναι. Κάντο που να πάρει η οργή.  Κάντο αλλιώς ασε να το κάνει κανείς πιο γρήγορος από σένα.

Από την άλλη συναντούσα ευγενικους υπαλλήλους που δεν είχαν αρμοδιοτητα να βαλουν τη κωλοσφραγίδα, αλλά ήταν οι μεσάζοντες. Μου έλεγαν τόσο ευγενικά πως θα καθυστερησω κι άλλο...που ενω μεσα μου εβραζα και ηθελα να διαολοστείλω το σύμπαν, η ευγενειά τους με άφηνε καθηλωμένη εκεί μπροστά τους, να υποχωρώ και να ψιθυρίζω: Δε πειράζει, θα περάσω αύριο.Και αυτό το αύριο....με τσακίζει. Γιατί ξέρω πως όλα τα μπορώ ακόμη και σήμερα.

Το φροντιστήριο μου, διαμορφωνεται και μπορω να το χαρακτηρισω με μια λέξη: τέλειο. Δε με νοιάζει η γνώμη κανενός. Βάζω μεσα την δικη μου προσωπικότητα. Σκέφτηκα να βάλω τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη στα δυο άκρα του πίνακα, με τις μορφές τους σχεδιασμένες ως καρτούν. Η μάνα μου κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό...κι επειδή αυτή είναι η βασική μου χορηγός, εγκατέλειψα δια παντός την ιδέα. Η αδερφή μου ειρωνεύτηκε λέγοντας: Θα τρίζουν τα κόκαλά τους. Εγώ πάντως την βρήκα εξαιρετική ιδέα. Δε θελω σχολια!

Στο δωμάτιο μου εχει πέσει βόμβα. Έχω κατεβάσει όλα τα βιβλία που θεωρώ πως θα χρειαστώ μαζί μου, τα εχω βαλει σε κούτες και είναι έτοιμα να πάρουν τη θέση τους στην νεα μου βιβλιοθήκη. Δε πήρα βιβλία μόνο για τα φιλολογικά. Επέλεξα και λογοτεχνικά και ποίηση και πολλά περί ψυχολογίας για τον μαθητή, τον γονιό και τον εκπαιδευτικό. Θέλω να φτιάξω μια δανειστική βιβλιοθήκη, ειδικά για τα παιδιά του γυμνασίου που ακόμη έχουν χρόνο να διαβαζουν και κάτι εξωσχολικό, αλλά και για τους γονείς αν θελουν να δανειστούν κάτι να διαβάσουν. Μαχαίρη μου, να είσαι καλά γιατί χωρίς να το ξέρεις με οργανώνεις.

Διαπιστώνω πως έχω ξοδέψει μια ολόκληρη περιουσία για βιβλία. Αλλά όπως έχουμε πει και αλλού βάσει της τελολογικής θεωρίας, πως κάθετι πάνω στην γη επιτελεί έναν σκοπό, έτσι και τα βιβλία έχουν ως σκοπό ύπαρξης να διαβαστούν και όχι να κείτενται σε μια βιβλιοθήκη σαν σε νεκροταφείο σκέψης. Θέλω λοιπόν να διαβαστούν τα βιβλία που πλέρωσα με μια περιουσία και θα διαβαστούν πιστεύω.

Τέλος διαπιστώνω πως δεν είμαι και τόσο άγνωστη σε αυτή τη πόλη. Μαθεύτηκε αμέσως ο ερχομός μου και το άνοιγμά μου. Μάλιστα με προσέγγισαν καθηγητές και άλλοι για συνεργασία και άλλα χαριτωμένα. Δεν έχω πρόβλημα με τις συνεργασίες. Μου αρέσει η ανταλλαγή απόψεων. Απλά είμαι σε μια φάση οργανωτικού στρές, θα έλεγα. Και δε ξερω και τι μου γινεται προς το παρον. Ο ιδιοκτητης του χωρου που νοικιασα....με έπιασε να παραμιλάω...βασικά να συζητάω με μια καρέκλα και να της λέω πως θα πάει απο εκεί που ήρθε να δεν ισορροπήσει το ποδάρι της. Ημαρτον Θεε μου! Αρχίζω να τρελαίνομαι στ' αλήθεια.

Ήρθε η πυροσβεστική να κάνει αυτοψία στον χώρο. Κι όταν με ρώτησαν...που είναι ο πίνακας...εγώ έδειξα τον λευκό πίνακα του τοιχου. Μέσα σε ένα δεύτερο -ευτυχως- συνειδητοποίησα την γκάφα της ξανθιάς, γέλασα χαριτωμένα και με μια επιδέξια τσαχπίνικη κίνηση τους έδειξα τον ηλεκτρολογικό πίνακα. Κρίμα, είναι και φιλόλογος, θα σκέφτονταν ενδομύχως, αλλά είπαμε...περνάω φάση οργανωτικού στρες. Και στη τελική, ας με παρεξηγήσουν! Δε με νοιάζει! Ολόκληρο λευκό πίνακα είχα μπροστά στα μάτια μου, έτοιμο να γεμίσει με το ειμί και άλλα χαριτωμένα....δε μπορούσα να τον παραβλέψω. Εχει κι αυτός έναν σκοπό να επιτελέσει. Όλα κι όλα.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ιδεες σας περί ονόματος. Στο πλάι υπάρχει ψηφοφορία με διάφορα ονόματα που προτείνατε. Ας κερδίσει το καλύτερο. Σας εχω εμπιστοσύνη! Ψηφίστε αφοβα.
Σκέφτηκα να βάλω στη ψηφοφορία και την ιδέα της Μαγισσας Κίρκης (Ιφιγενεια εν Καυλίδοις) και αυτήν του Αμερικλάνου (Στ' αρχαία μας), αλλά είπα να δείξω σε αυτή τη ψηφοφορία την συντηρητική μου πλευρά, γιατι ήδη ο λατρεμένος μου Α Κενταύρου, με παρεξηγησε. Και ειναι και αδυναμία.

ΥΓ Ρε γαμώτο δε μου πάει το σοβαρό....το παλεύω....αλλά δε μου βγαίνει. Συγγνώμη! Ελπίζω να επιβιώσω έστω κι έτσι..χιουμοριστικά. 

ΥΓ 2 Θέλω να ευχαριστήσω δημοσια τον πατέρα μου που εχει ρίξει την απίστευτη δουλειά και με εχει γλιτώσει από άπειρα έξοδα με την μαστοριά του. Είναι μεγαλος τεχνίτης. Ο μεγαλύτερος.

ΥΓ 3 Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον μέγα χορηγό των φιλολογικών αγώνων μου, την μάνα μου, την μανάρα μου.

ΥΓ 4 Θέλω τέλος να ευχαριστήσω την αδερφή μου και τον συζυγό της που με τις εξαιρετικές τους ιδέες με βάλανε στη πρίζα και τώρα τρέχουμε όλοι μαζί να πραγματοποιήσουμε το ονειρό ΜΟΥ.

ΥΓ 5 Θέλω να σας ανακοινώσω πως η πρώτη μου μαθήτρια έκανε ήδη την εγγραφή της. Λέγεται Αιμιλία Βασιλεία είναι περίπου 7 μηνών, είναι ανιψιά μου, θεά κλπ και την παίρνω στο φροντιστηριο κάθε μέρα και χαίρεται η ψυχή της. Γεννημένη καθηγητρια ειναι. Πάει και τελείωσε. Είναι το γουράκι μου. Από τότε που γεννήθηκε όλα στη ζωή μου πάνε κατ' ευχήν

Καλη σας νύχτα.
Τα ξαναλέμε σύντομα.
Φιλιά στις μούρες σας!
7 Σεπτεμβρίου 2012