Μπριζόλα και πεολειχία

Την φάγατε τη μπριζόλα σας σήμερα; Ευχαριστηθήκατε τη πεολειχία δίνοντας ή παίρνοντας την; Μην σοκάρεστε καλέ. Δε τα λέω εγώ αυτά. Είναι τα ήθη και τα εθιμά μας παγκοσμίως. Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα Μπριζόλας και Πεολειχίας. Εμένα πάντως να με ενημερώσετε να γιορτάσω όταν θα είναι ημέρα Μπιφτεκιού και Ιππασίας (στο σεξ). Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Είναι τυχαίο άραγε που εορτάζονται αυτά τα δύο σε μια μέρα; Έχει διαφορά να τρως τη μπριζόλα σου με σαλατίτσα και φετούλα και διαφορά να τρώς...χμ. Αναρωτιέμαι γιατί ταυτίστηκαν αυτά τα δυο. Δεν είναι το ίδιο μανίτσες μου. Δε τα τρως και τα δυο ευχάριστα. Όχι πάντα τουλάχιστον.

Λένε πως αυτή η μέρα είναι στην ουσία η γιορτή των αντρών. Εμ βέβαια. Όταν λέμε άντρας εννοούμε το γεννητικό του όργανο. Θλιβερό μου ακούγεται. Θα μου πείτε τώρα...Ε πότε θες να γιορτάζουμε τον άντρα...του Αγίου Πάνω Κεφαλιού; Αφού είναι σπάνιο το φαινόμενο. Οπότε ας περιοριστούμε στο Κάτω Κεφάλι που -κατά βάση- λειτουργεί κανονικά και περισσότερες φορές.

Δε θέλω να μου παρεξηγηθείτε αγαπητοί άντρες αναγνώστες. Με το μέρος σας είμαι. Αλήθεια. Και δε θα αποφύγω να γιορτάσω τη μέρα σας σήμερα το βράδυ. Το νιώθω. Αλλά δεν είναι άδικο για σας, να γιορτάζετε την ημέρα της Μπριζόλας και της Πεολειχίας; Δηλαδή να συνδυάζεστε με μια μπριζόλα και μια πίπα;

Θα πρέπει να επαναστατήσετε. Να ζητήσετε να καθιερωθεί μια Παγκόσμια Ημέρα του Άντρα. Όπως υπάρχει η γιορτή της Μητέρας, της Γυναίκας και μπλα μπλα, έτσι να υπάρχει και η Μέρα σας. Τώρα θα μου πεις...πως θα το γιορτάσεις και τότε; Σε καμια χασαποταβέρνα θα πας για μπριζολίδια και μετά Πεολειχία θα ζητήσεις. Οπότε άκυρος ο συλλογισμός. Καλά κάνουμε και σας γιορτάζουμε σαν σήμερα.

Καλά να περάσετε σήμερα. Να το ευχαριστηθείτε.

Φιλιά σε όλους

14 Μαρτίου 2012