Ποτέ ξανά μέσα στο στόμα μου

Περίεργες μέρες ήταν αυτές που πέρασαν. Και δεν έχουν τελειώσει ακόμη αλλά δεν άντεξα άλλο μακριά σας. Ομολογώ πως στα μουλωχτά έκανα μια τσάρκα στα blog σας, έτσι για να πάρω μια δόση. Βλέπετε, έκοψα και το κάπνισμα και η εξάρτηση μου είστε πια μόνο εσείς.

Δέκα και σήμερα οι άκαπνες μέρες μου. Τα νεύρα μου κατευνάστηκαν κάπως. Ένα απο αυτά τα πρωινά, μου έκανε εντύπωση που ήπια καφέ και κατάλαβα τη γεύση του, αν και είμαι σε φάση να κόψω και τον καφέ γιατί είναι άμεσα συνυφασμένος με το τσιγάρο. Εκείνο που θέλω να πω, είναι πως άρχισα να βρίσκω την γεύση που την στερούσε η νικοτίνη.

Κάτι ακόμη που παρατήρησα και με έχει ξετρελάνει είναι πως τώρα πια τα μαλλιά μου διατηρούν τη μυρωδιά του μαλλακτικού μέχρι να τα ξαναλούσω. Παλαιότερα μύριζαν τσιγαρίλα αλλά δεν το καταλάβαινα, γιατί ήμουν όλη βουτυγμένη μέσα στις στάχτες. Τώρα μάκρυναν και λίγο και καθώς τα φυσάει ο άνεμος μοσχομυρίζουν.

Γενικά τα ρούχα μου, μοσχομυρίζουν και λατρεύω αυτή την αίσθηση της καθαριότητας. Μια από αυτές τις μέρες μπήκα μέσα στο λεωφορείο και κάθισε δίπλα μου μια κοπέλα που μύριζε απίστευτη τσιγαρίλα. Και μόνο στη σκέψη πως ίσως να μύριζα κι εγώ έτσι πριν δέκα μέρες, με έκανε να το βάλω ακόμη περισσότερο πείσμα και να μην το ξαναπιάσω το ρημάδι στο χέρι και στο στόμα μου...(για το τσιγάρο λεω ε;;;).

Παρατηρώ τον εαυτό μου και διαπιστώνω πως τρία μόνο λεπτά με πιάνει ντουβρουτζάς και θέλω να καπνίσω ό,τι καπνίζεται, αλλά όταν πιάσω μια δουλειά, ένα βιβλίο ή κάτι άλλο, και περάσει το τρίλεπτο, η ανάγκη για τσιγάρο εξαϋλώνεται.

Σας τα έπρηξα με το τσιγάρο, αλλά ρε παιδιά κάπου ήθελα να τα πω κι εγω! Βέβαια τώρα τελευταία ανακάλυψα πως πρέπει να προσέχω τι λέω και που γιατί υπάρχει και κόσμος που μεταφράζει τα λεγόμενα μου, κατά πως θέλει αλλά δε βαριέσαι....ελευθερία λόγου αλλά και κινήσεων έχουμε, οπότε ο καθένας κινείται όπως θέλει στον διαδικτυακό τούτο χώρο.

Κλείνοντας θα ήθελα να μου στείλετε όλη την θετική σας ενέργεια και τις ευχές σας για Καλή επιτυχία, διότι ή Δευτέρα που έρχεται είτε θα ανοίξει τους πνευματικούς μου και επαγγελματικούς μου ορίζοντες, είτε θα τους κλείσει μια και για πάντα.

Να είστε όλοι καλά. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.

20 Ιανουαρίου 2011