Η ώρα καταΓης

Τριήμερο εορταστικό! Τετραήμερο καθισιού αν το τραβήξεις από τα μαλλιά. Παραμονή 25ης, ανήμερα, μια μέρα μετά, δεύτερη μέρα μετά, ή αλλιώς και ΣΚ, πάντως με αυτά και με εκείνα αράξαμε πάλι. Φάγαμε και τη μπακαλιαροσκορδαλιά γιατί αυτά τα δυο πάνε μαζί, όπως ο γύρος με το τζατζίκι ή όπως η ντομάτα με το...αγγούρι….

Μας τα έπρηξαν με την Ωρα της Γης και τη μέρα του Σύμπαντος! Παρόλο που πιστεύω πως ένας κούκος φέρνει την Άνοιξη αν παρασύρει κι άλλους κούκους, δεν συμμετείχα στην ώρα της Γης. Συγκεκριμένα με ειδοποίησε η μητέρα μου πως έφτασε η στιγμή, κι εγώ απλά έσβησα τα πολλά τα φώτα και την τηλεόραση που στη τελική δεν είχε και τίποτα να δεις. Γενικό διακόπτη δεν κατέβασα κι αν είναι να εξαφανιστεί τον ανθρώπινο είδος από τον δικό μου γενικό που έμεινε αναμμένος, ε δε πειράζει, ας καώ στο πυρ το εξώτερον.

Έμαθε τώρα η καραΚουλάρα την ώρα της Γης! Ξαφνικά εκεί που φύτευε το μαϊδανό στο κήπο κάποιος της το σφύριξε και μου έγινε η πρώτη και η καλύτερη οικολόγα! Όταν μου μαγειρεύει διακόσιες πενήντα δύο ώρες στη κουζίνα το λαγό και το κουνέλι και το τρώει μετά, καθώς τα σάλια της πασπαλισμένα από σάλτσα, πέφτουν και λερώνουν το σεμέν της καλής τραπεζαρίας από κερασιά, εκεί η Ώρα της Γης γίνεται ώρα της ηδονής.

Και στη τελική δεν φταίει η καραΚουλάρα για τα χάλια μας. Μην την αδικώ την γυναίκα και την ξεφτιλίζω τζάμπα για ένα κυνήγι! Όταν σήμανε ο συναγερμός να κατέβουν οι διακόπτες, κατέβηκαν εκείνοι που έπρεπε ή θα μου δημιουργήσουν εμένα το ψυχολογικό και τις τύψεις ενώ κάποιοι θα συνεχίζουν να αρρωσταίνουν το σύμπαν ακάθεκτοι;

Και δεν θέλω να ακούσω μαλακίες τύπου ο καθένας κάνει ό,τι μπορεί! Γιατί εγώ τα σβήνω τα φώτα μου, όχι μόνο την Ώρα της Γης, αλλά γενικώς, γιατί όταν η ΔΕΗ μου πιάνει τον κώλο και μου τον χουφτώνει κατά πως θέλει, δεν μπορώ να αντισταθώ και ούτε καν να φωνάξω! Κάνω τουμπεκί και τα σκάω κι ας τσούζει! Γιατί όταν μου βιάζουν τη τσέπη με αναγκάζουν να κάνω Ώρα της Γης, όλες τις ώρες της σύντομης ζωής μου!

Επιπλέον το νιώθω πως δεν είμαι μόνη σε αυτή τα γη και πως δεν είναι ιδιοκτησία του ντάντη μου το περιβάλλον και κατ' επέκταση και δική μου ιδιοκτησία. Και αύριο που θα έρθουν τα παιδιά μου εδώ, θέλω κάτι να βρουν όρθιο. Γι’ αυτό δεν έχουμε ανάγκη καμία Ωρα της Γης, για να αφυπνιστούμε. Ή γεννιέσαι έτοιμος σε αυτά τα θέματα ή γαμησέ τα κι άφησε τα. Και όχι, δε φταίω εγώ! Αυτό είναι το κυριότερο!

27 Μαρτίου 2011