Αγαπητέ Σάντα Κλα-ΟΥΣΤ

Αγαπητέ μου Σάντα Κλά-ουσττττ,

πολλοί blogger σου έγραψαν γράμμα, αλλά ξέρω πού θα τους γράψεις εσύ εκεί που ξέρεις και δεν είναι πρέπον να το αναφέρω. Ωστόσο το δικό μου γράμμα ξέρω πως φέτος θα το λάβεις υπόψη σου. Και θα το λάβεις υπόψη σου διότι αν δεν πραγματοποιηθούν όλα όσα ζητήσω θα σκάσει η βόμβα που με τρόπο έχω τοποθετήσει μέσα στο αυτί του Ρούντολφ. Το σχέδιο δράσης Κ.Α.Τ.Ι.Α (Καιόμενο, Αγνώστης, Ταυτότητος, Ιπτάμενο, Αντικείμενο) θα λάβει χώρα λίγο πριν επισκεφτείς τα μούλικα ανά τω κόσμω που περιμένουν τα σκατοπαιχνίδια τους τσιρίζοντας κάθε χρόνο τέτοιες μέρες.

Το έτος που έφυγε δεν ήμουν καλό κορίτσι, αλλά κι εσύ εκανες πολλές μαλακίες, μη μου το παίζεις άγιος γιατί ξέρουμε καλά πως δεν είσαι. Που λες μάλωσα με πολύ κόσμο, ειρωνεύτηκα πολύ κόσμο, τσακωνόμουν συχνά, έσκασαν και κάτι βόμβες μέσα μου (ξέρεις τώρα μη στα λέω εγώ) γι ' αυτό δεν θα ζητήσω πολλά για το νέο έτος. Αν ήμουν καλό κορίτσι, πάλι σκατά θα μου έφερνες, οπότε είπα να μην ακολουθήσω την πεπατημένη και να κάνω ό,τι μου καπνίσει! Κι είμαι σίγουρη πως φέτος αν θες να ζήσει η ελκηθρούμπα σου πρέπει να μου κάνεις όλα όσα σου είπα τηλελφωνικώς πριν από πέντε δεύτερα.

Και σου τηλεφώνησα για να μην πεις μετά πως έχασες το γράμμα μου, γιατί αυτή τη κλασική δικαιολογία την ακούω πολλά χρόνια. Μην επαναλαμβάνομαι, εσύ ξέρεις τι θέλω! Επίσης τη νέα χρονιά δεν θέλω ίχνος ασθενείας! Δεν ξέρω τι συμβαίνει στην κλεψύδρα της ζωής μου, αλλά φέτος με πήγε γ..... να μη πω πάλι πως, γιατί είναι και άγιες μέρες ακόμη. Τσακίσου λοιπόν και πιάσε δουλειά γιατι δε σε βλέπω να προλαβαίνεις. Ξεκουνήσου.

Με ειρωνικά χαμόγελα
Coulita

ΥΓ Παίδες αυτό ήταν, άλλος ένας χρόνος έφτασε στο τέλος του κι ένας νέος ανατέλλει! Εύχομαι μέσα από τη καρδιά μου, Χρόνια Πολλά σε όλο το κόσμο, Υγεία και Αγάπη σε σας και τις οικογένειές σας.

ΥΓ2 Θα ήθελα να ζητήσω δημόσια συγγνώμη σε όποιον στεναχώρησα, ειρωνεύτηκα, έθιξα άθελά μου. Δεν είχα ποτέ κακή πρόθεση. Θα ήθελα το νέο έτος να μας βρει όλους αγαπημένους και χαρούμενους.

ΥΓ3 Ας περάσουμε όλοι όμορφα, ας κάνουμε την αυτοκριτική μας, ας θέσουμε τους νέους στόχους μας κι ας χαμογελάμε λίγο περισσότερο φέτος, άλλωστε μη ξεχνάτε πως το χαμόγελο είναι δωρεάν! Εμείς θα τα πούμε του χρόνου!!!! Φιλιά πολλά σε όλους!

Καλή Χρονιά - Χρόνια Κουλά

31 Δεκεμβρίου 2010