Αϋπνίες

Περασμένες δύο! Κανονικά εγώ τώρα θα έπρεπε να ροχαλίζω! Αλλά δε μπορώ! Το προσπάθησα, αλήθεια σας λέω! Έκλεισα το λαπιτόπι, άναψα στο φουλ τον ανεμιστήρα, τον απομάκρυνα από τη μέση μου, γιατί έχω και μια ευαισθησία εκεί, και αραξα στο κρεβάτι μου!

Κι εκεί που πάω να κλείσω το ένα μάτι, τσουπ ανοίγει το άλλο! Κι εκεί που αυθυποβάλλομαι στη νύστα, ξαφνικά ακούω θορύβους από το μπάνιο! Δήηηηηηθεν! Ευκαιρία για να σηκωθώ να ελέγξω αν μπήκε ο κλέφτης και να τον διώξω! Λες και θα ήταν απλά μια μύγα που θα την πλάκωνα με την μυγοσκοτώστρα, δεν θα την πετύχαινα, ως συνήθως, και θα τις ψιθύριζα: Μυγούλα πάρε δρόμο μη σε χέσω νυχτιάτικα.

Σηκώνομαι με τη βεβαιότητα πως ο κλέφτης κατουράει στη λεκάνη μου γιατί όσο να' ναι είχα κάνει και γενική στο μπάνιο και μυρίζει καθαριότητα! Είναι ωραίο να κατουράς σε καθαρή τουαλέτα! Να μοσχομυρίζει! Ξέρετε ε; Αυτή τη χλωρινίλα! Τη λατρεύω αυτή τη μυρωδιά! Να σας εκμυστηρευτώ πως όταν πλένω πιάτα, βάζω μέσα στη σαπουνάδα λίγη χλωρίνη για να μυρίζουν τα πιατικά και τα ποτήρια! Αλλά πρέπει να ξεβγάζονται πολύ καλά! Πότε θα με βρείτε πεσμένη στο πάγκο της κουζίνας και δηλητηριασμένη από χλωρίνη, δεν το ξέρω ακόμη!!!!!
Και η μυρωδιά του διορθωτικού-blanco, μου αρέσει, αλλά δε θα το κάνω θέμα μέσα στη μαύρη σκοτεινιά.

Ας επανέλθω όμως....είναι ωραίο να κατουράς σε καθαρή λεκάνη! Το φχαριστιέσαι αλλιώς! Έτσι κι ο κλέφτης, θα έχει αράξει εκεί και θα απολαμβάνει την κάθαρση! Πλησιάζω στο μπάνιο, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κανείς! Ούτε καν μια κατσαρίδα! Μα που έχουν εξαφανιστεί οι κατσαρίδες φέτος; Γιατί τα κουνούπια μας τίμησαν σχεδόν από το Πάσχα!

Επιστροφή στο κρεβάτι, που θα πάει, θα έρθει ο πούστης ο Μορφέας! Θα βρήκε κίνηση στο δρόμο! Ας κάνω όμως μια στάση στη κουζίνα! Με τόση ζέστη έχω κορακιάσει, ίσως γι' αυτό δε με παίρνει ο ύπνος! Έπαθα αφυδάτωση! Βγάζω ένα μπουκάλι με πάγο από τη κατάψυξη και το γεμίζω χυμό βρύσης! Αυτό το κάνω για να έχω πάντα παγωμένο νερό! Γεμίζω τα μπουκάλια ως τη μέση νερό και τα πετάω στη κατάψυξη! Κι ένα ένα το βγάζω, μπασταρδεύω το πάγο με νερό και να'μαι με ένα ποτήρι παγωμένο νεράκι να γαργαλάει την καταπιόνα μου! Προσοχή να αντικαθίστανται συχνά τα πλαστικά μπουκάλια γιατι τα μικρόβια καραδοκούν.

Εντάξει, είμαι έτοιμη για ύπνο! Σα να νύσταξα λιγάκι! Προχωράω προς το κρεβάτι και ξαπλώνω! Αρχίζω να μετράω προβατάκια, κατσικάκια, σκυλάκια, γατάκια! Τίποτα! Τζάμπα κόπος, χρόνος και προπαίδεια! Το μάτι γαρίδα! Ανοίγω τη τηλεόραση! Όχι ότι περιμένω να βρω κάτι να δω της προκοπής, αλλά την ανοίγω για παρέα! Εδώ τη μέρα δεν έχει τίποτα της προκοπής, θα έχει τη νύχτα; Τσόντες δε βλέπω! Το αποφεύγω, γιατί σοκάρομαι! Είμαι παιδί της εκκλησίας εγώ κι ας λένε πως τάχα είμαι κωλόπαιδο! Φήμες και σαμποτάζ!

Ώρα να κόψω τις μαλακίες! Κλείνω την τηλεόραση και χαλαρώνω....έλα...έλα....έλα...άλλο λίγο και θα μπω στο κόσμο του ονείρου! Έλα λέμε γαμώ το κερατό μου! Δεν έρχεται! Αι σιχτίρ! Σηκώνομαι, κάθομαι στο γραφείο, ανοίγω το λαπιτόπι και να'μαι!

Μα τι μαλακίες γράφω τρεις τη νύχτα;
Γαβγίζει κι ένα σκυλί έξω! Θα έχει αυπνίες κι αυτό μάλλον!


Πάω....καληνύχτα

Λέμε τώρα....

18 Ιουνίου 2010