Να μην ξεχάσω

Έρχεται η Κυριακή και cουλάρω άγρια διότι ήγγικεν η ώρα των θερινών cουλοδιακοπών μου. Κι εκεί που είμαι χυμένη στη παραλία της γειτονιάς μου, βουτάω ένα χαρτί κι ένα μολύβι, από αυτά με τη γόμα πάνω, κι αρχίζω να ετοιμάζω τη λίστα μου! Τελευταίοι εναπομείναντες με λίστες, εγώ, ο marco, η venea και δυο τρεις αλλοι! Αφού είμαστε couλοί, κι αφού δε διαθέτουμε ισχυρό μυαλό, ας έχουμε για σύμμαχο μια πένα!

Καταγράφω όλα όσα χρειάζομαι και διαπιστώνω πως τελικά σαν πολλά να είναι! Δεν μπορώ να περιοριστώ σε λιγότερα! Θα κουβαλήσω μια βαλίτσα παραπάνω, αλλά θα έχω τις ανέσεις μου. Βέβαια καλό θα είναι να μην εχω και πολλά κουβαλήματα, γιατί έχει και ζέστη και δεν είμαστε για καμιά θερμοπληξία, αλλά ας είναι, όλο και κάποιον είλωτα θα βρω που θα ενδιαφερθεί να εξυπηρετήσει μια Coύλα.

Να μην ξεχάσω να πάρω μαζί το μαγιό μου! Μια χρονιά ξέχασα να το βάλω στη βαλίτσα μου, γιατί ήταν απλωμένο να στεγνώσει από την προηγούμενη! Και το ανακάλυψα όταν έφτασα στο νησί! Πάμε για μπάνιο; Πρότεινε η παρέα! Πάμεεεεεε φώναξα ενθουσιασμένη κι εγώ! Εδώ μαγιό, εκεί μαγιό, πουθενά το άτιμο! Έκανε ηλιοθεραπεία στην Αθήνα για μια εβδομάδα! Όταν γύρισα είχε γκανιάξει το καημένο τόσες μέρες στον ήλιο και πετάχτηκε μαζί με ένα κομμάτι φέτα που ξέμεινε στο ψυγείο που το είχα βγαλει από τη πρίζα! Μούχλιασε και η φέτα και το μαγιό.

Αλλά σας παρακαλώ μη με κάνετε να χάνω τον ειρμό μου! Οι άλλοι, που λέτε, είχαν απλώσει τις κορμάρες τους στη παραλία κι εγώ ετρεχα στα σοκάκια να βρω να αγοράσω μαγιό! Μου πιάσανε και το κώλο! Αλλά τελικά βρήκα ένα συμπαθητικό! Ας είναι! Οι μαλακίες πληρώνονται.

Κάποτε ξεχαστήκαμε στη παραλία του νησιού! Είχαμε θυμάμαι κατέβει για μπάνιο, είχαμε παραγγείλει καφεδάκια κατά τις 12 το μεσημέρι και αράξαμε μετά από το καθιερωμένο μας μισάωρο κολύμπι, σε μια ξαπλώστρα κάτω από ομπρέλα! Όχι όλοι μαζί σε μία. Ο καθένας στην δική του! Συγκεντρωθείτε λίγο και μην με ρωτάτε κουλαμάρες. Ο ήλιος απλώθηκε, πάνω μας, μας χαλάρωσε τα μέλη και σε συνάρτηση με τον Μορφέα (φονικός συνδυασμός ήλιος-ύπνος) κοιμηθήκαμε ως τις 4 το μεσημέρι!

Ξυπνήσαμε μόνο από την κοιλιά μας που έπαιζε ταμπούρλο από τη πείνα! Και ω του θαύματος...ήμαστε όλη η παρέα ερυθρόδερμοι! Είχαμε κατακαεί κι ας είχαμε ομπρέλες από πάνω μας! Σαν Αφρικανική φυλή, μαζέψαμε τα υπάρχοντά μας και αποχωρήσαμε για το ξενοδοχείο όπου εκεί από ζουλού μεταμορφωθήκαμε σε γιαουρτάκια πρόβια καθώς πασαλείφαμε ο ένας τον άλλο μπας και μπορέσουμε να συνέλθουμε από τη κάψα.

Για να μην αναφέρω πως μείναμε στο ξενοδοχείο δυο ολόκληρες μέρες γιατί τα σώματά μας από τα εγκαύματα δεν δέχονταν ούτε βρακί, ούτε σουτιέν, ούτε σεντόνι! Θα μου πεις τώρα εύστοχα και με μια πονηριά στο μάτι, το Καλοκαίρι δε χρειάζεσαι εσώρουχα! Σωστά! Αλλά να βγαίναμε για κλάμπινγκ τσιτσίδια δεν ήταν και ό,τι πιο κόσμιο! Και Μύκονο ή Ικαρία δεν έχω πάει ακόμη! Εκεί ίσως το δοκιμάσουμε την επόμενη φορά που θα τσουρουφλιστούμε!

Να μην ξεχάσω να πάρω και κανένα βιβλιαράκι ανάλαφρο, από αυτά που η υπόθεση εκτυλίσσεται στη Βρετάνη ή στην χειρότερη σε κανενα χωριό της! Που η ηρωίδα ερωτεύεται τον συμμαθητή της από το λύκειο, που μετά το λύκειο χωρίσανε για σπουδές και που τυχαία αυτή βρεθηκε σε διακοπές εκεί γιατί η γιαγιά της της είχε αφήσει μια κληρονομιά και συνδύασε τις δουλειές της, που ο συμμαθητής βρέθηκε στο ίδιο χωριό γιατί ειχε τα ψυχολογικά του και πήγε για να ξεκουραστεί, που συναντηθηκαν τυχαία ένα καλοκαιρινό βράδυ που όμως έβρεχε, που αγαπηθηκαν απο την αρχη κι ερωτεύτηκαν παράφορα ο ένας το πνεύμα του άλλου, που κάνανε έρωτα κάτω από ένα δέντρο πλάι στη λίμνη που μικρά παίζανε μήλα εκεί, που εκείνη έπρεπε να φύγει γιατί οι δουλειές τρέχανε και που εκείνος τη πήρε από πίσω (την ακολούθησε εννοώ) και παντρευτήκανε και κανανε 32 παιδια!

Με τετοιες μαλακίες τη βγάζω το Καλοκαίρι γιατί το Χειμώνα δε θέλετε να ξέρετε τι διαβάζω! Αγρανάπαυση και στο διάβασμα παρακαλώ.

Τι άλλο να μην ξεχάσω; Α ναι, να μην ξεχάσω να μην πάρω λαπιτόπια μαζί! Όλα κι όλα! Θα σας αποχαιρετίσω για μια εβδομάδα! Το ξέρω πως θα σας λείψω ανυπέρβλητα αυτές τις μέρες! Αλλά συγχωρήστε με, πρέπει να αποτοξινωθώ κι εγώ και το καημένο το λαπιτόπι μου που από τότε που σας γνώρισα, ζήτημα είναι αν έχει ξεκουραστεί 3-4 το πολύ ώρες συνεχόμενα! Θα κάψει φλάτζα με τόση ζέστη! Όπως έκαψε ήδη και το αφεντικό του!

Αυτά για την ώρα! Ίσως να προλάβω να κάνω άλλη μια couλοανάρτηση προτού φύγω για διακοπές! Ως τότε, σας στέλνω όλη τη θετική μου ενέργεια! Να περνάτε καλά, να πίνετε μοχίτος και φυσικά να ερωτεύεστε παράφορα.....(κυρίως και πρώτα τον εαυτό σας)
Να προσέχετε!

8 Ιουλίου 2010