Το πήδημα του αιώνα

Μου το έλεγε η μάνα μου απο μικρή: Πρόσεχε Κούλα, μη πέσεις στη λούμπα. Αμέσως θα εξηγήσω ποια λούμπα εννοούσε. Έλεγε να μην εμπλέκω τα προσωπικά μου με τα επαγγελματικά μου κι εγώ της έλεγα, το γνωστό : Χέσε μας, ξέρω εγώ τι κάνω! Φάγαμε μια φόλα, φάγαμε και δεύτερη! Και για να είμαι ακριβής, αφήνω στην άκρη τον πληθυντικό και σας το ομολογώ! Μόνη μου την εφαγα τη φόλα. Δεν έχει σημασία αν είμαι εφτάψυχη ή όχι, έχει σημασία πως η μάνα μου είχε δίκιο και πρέπει τώρα με σκυμμένο το κεφάλι να την παραδεχτώ.

Την παραδέχομαι γενικώς, αλλά δεν της το λέω πάντα, για να μην παίρνει ο κώλος της αέρα. Έχει και βοριά αυτές τις μέρες, και φοβάμαι μη τη βρω σε κανεναν Βόρειο Πόλο. Γιατί όταν η μάνα επιβεβαιώνεται και παίρνει το βλέμμα του ξερόλα, δεν μένει απλά στην ατάκα Στα 'λεγα εγώ, αλλά συνεχίζει πετώντας στα μούτρα σου το σενάριο της ιστορίας που θα συνέβαινε αν είχες ακολουθήσει την συμβουλή της. Γαμησέ τα κι άφησε τα δηλαδη! Συγγνώμη αλλά αυτες τις μέρες θα βρίζω γιατί είμαι λίγο ζοχαδιασμένη.

Που λέτε οι εποχές που παρείχες τις υπηρεσίες σου και πληρωνόσουν σε είδος πάνε και πέρασαν. Τωρα αν επιστρέψουν ξανά, να το ξέρω κι εγώ και να πράξω τα δέοντα! Θα σας δώσω ένα παράδειγμα, κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε! Δουλεύω, πες, σε έναν οίκο ανοχής και κάθε πελάτης που μπαίνει μέσα, με πληρώνει με 1000 ευρώ! Περίμενε λίγο, σα πολλά λέω ε; Ε τελοσπάντων, ας πούμε ότι είναι τόσα. Δεν ξέρω τώρα ποιες τιμές ακριβώς κυκλοφορούνε στη πιάτσα. Λοιπόν, επιστροφή στο παράδειγμα.

Σαν καλό πουτανάκι (χαχαχα) επισκέπτομαι ας πούμε τον γυναικολόγο μου μια φορά στο εξάμηνο. Ο γυναικολόγος μου, θέλει να βοηθήσει έναν φίλο του, πελάτη μου, και μου ζητάει: Να με εξετάζει δωρεάν αρκεί εγώ να δέχομαι τον πελάτη μου και φίλο του χωρίς να του παίρνω χρήματα. Δε γίνονται ρε παιδιά αυτά τα πράγματα! Θα κάνεις ενα τεστ παπ καθε χρόνο μια φορά; Δυο; Ε παραπάνω δε κάνεις! Θα κάνεις και καμία ακόμη εξέταση! Επειδή είσαι και εταίρα αντε να κάνεις όλες τις εξετάσεις διπλές. Ο άλλος όμως θα σε μπιπππππππππππ ανελλιπώς 2-3 φορές την εβδομάδα! (Σόρι που πέρασα στο β ενικό αλλά θέλω να σας μεταφέρω λίγο το βάρος που κουβαλάω).
Σας φαίνεται δίκαιο; Και πως να πεις οχι στον γυναικολόγο που μπορεί να σου έκανε και μια εξυπηρέτηση και να σου έστειλε και πέντε δέκα πελάτες ακόμη στο παρελθόν; Πατάει δηλαδή πάνω στο καλό που σου έκανε για να την βγάλει καθαρή! Εντάξει κι ο φίλος του, μπορεί να μην έχει λεφτά για πήδημα και θέλει βοήθεια, γιατί και το πήδημα ανάγκη είναι του ανθρώπου και μάλιστα από τις πιο μεγάλες, αλλά........τόσο πήδημα για μια εξέταση, δεν είναι μαλακία;

Σταματάω εδώ γιατι το παράδειγμα αρχίζει να ξεφεύγει....

Είμαι πολύ θυμωμένη αυτές τις μέρες και να μου το θυμηθείτε...θα καπνίσω...δε την γλιτώνω.

Έχω πει κάποτε και συνεχίζω να το λέω πως αν κάποιος θέλει να σου κάνει κακό, να εύχεσαι να μην είναι μορφωμένος, διαφορετικά την πάτησες άσχημα.

Καλή συνέχεια στη Κυριακή σας!
Καλή συνέχεια και στο ζοχαδιασμά μου!
Καλή εβδομάδα να έχετε εσείς, γιατί εμένα δε με βλέπω καλά! 
27 Φεβρουαρίου 2011