Ο φούσκος

To επόμενο μεσημέρι, όπως ήδη είπαμε, η κοιλιά βάραγε ταμπούρλο από τη πείνα! Η φίλη πρότεινε να πάμε σε γνωστό ταβερνείο να σαβουριάσουμε ό,τι καλύτερο διέθετε το νησί! Επέμεινα να κεράσω και να μην πάρει το πορτοφόλι της μαζί, γιατί θα το έβλεπα ως προσβολή! Έτσι κι έγινε! Απλωθήκαμε τα δυο μας πλάι στο κύμα, με διάθεση τραλαλί τραλαλό, με όρεξη πεινάω σαν ατάιστος κατοχής και με αρκετή διάθεση για πλάκες! Όταν έχω όρεξη για πλάκες, αλίμονο στα θύματα! Κάποιοι απο σας χτες βράδι, βιώσατε το τι θα πει η Coύλα έχει όρεξη για αστεϊσμούς! Και σας παρακαλώ να αφαιρέσετε τους μετριασμούς σχολίων, γιατί πλάκα με μετριασμό δε γίνεται!

Φάγαμε σχεδόν σαν βόδια, και τουμπάνιασε η κοιλιά παραπονούμενη σαν έγκυος 11 μηνών που το παιδί δε λέει να βγει! Και λέω σχεδόν σαν βόδια, γιατί γλυκό δεν παραγγείλαμε! Δεν χωρούσε!
Ήρθε κι ο λογαριασμός! Ανοίγω τη τσάντα, ψάχνω το πορτοφόλι, πουθενά! Ψάχνω στο άλλο τσεπάκι, τίποτα! Ανοίγω τα φερμουάρ, τζίφος! Το πορτοφόλι μου αρνιόταν να εμφανιστεί! Βγάζω όλα τα πράγματα έξω! Καιρός να μάθετε τι περιέχει η τσάντα μιας Coύλας!

Ατζέντα του 2010, τρία στυλό, μια σερβιέτα, χαρτομάντηλα απλά, χαρτομάντηλα με οινόπνευμα, χαρτομάντηλα για καθαρισμό κώλου μωρού, μια αρμαθιά κλειδιά, σπιτιού, σπιτιού πατρικού, σπιτιου θείας, σπιτιού συγγενικού προσώπου, σπιτιού εξοχικού, σπιτιού φίλης, σπιτιού πρώην γκόμενου, σπιτιού πρώην φίλης, ενα κουτάκι ντεπόν, ένα σωληνάκι φενιστίλ, δυο προφυλακτικά μη τύχει και μου το παίξει μαλάκας ο τυχόν Coυλός, λιπ γκλος, λιποζάν, θήκη φακών επαφής, θήκη γυαλιών ηλίου, χωρίς τα γυαλιά (διότι αυτά τα κατάπιε το Ιόνιο), κλάμερ για τα μαλλιά, τσιμπιδάκια χύμα, αντηλιακή προσώπου, πακέτο τσιγάρα ανέγγιχτο, αναπτήρας, σπίρτα, τσίχλες με γεύση δυόσμου!

Το πορτοφόλι πουθενά! Μα δεν το έβγαλα από τη τσάντα...απορώ που πήγε. Με αυτά και με εκείνα, η φίλη πετάχτηκε σπίτι, έφερε λεφτά, πληρώσαμε και φύγαμε! Μέσα στα νεύρα εγώ, ανακάτεψα βαλίτσες, βαλιτσάκια, τσάντες, τσαντάκια, έκανα και μια γενική στο σπίτι της φίλης, τίποτα, πουθενά το πορτοφόλι μου! Και καθώς έψαχνα, διαπιστώνω πως δεν έβρισκα ούτε και το κινητό μου! Μια αγαλλίαση σαν όαση, μέσα στην έρημο της απόγνωσης μου, μου γαργάλισε το νου! Μακάρι να μου το κλέψανε το κινητό να πάρω επιτέλους άλλο! Αλλά όχι το πορτοφόλι μου! Όχι! Μέσα εκεί βρισκόταν όλος ο κόσμος μου! Χρήματα, κάρτες, ταυτότητες, φοιτητικές ταυτότητες, μαντηλάκια Hondos, εικονίτσες πλαστικοποιημένες, κομποσκοίνι, ένα μικρό σταυρουδάκι δώρο ανεκτίμητο, ενα ζευγάρι σκουλαρίκια και το εισιτήριο της επιστροφής μου! Τον ήπιαμε!!!!! Κι ήταν καυτός!!!!!

Με έπιασε μια νευρικότητα απίστευτη! Η φίλη μου, με καθησύχασε, πως θα πάμε να δηλώσουμε τη κλοπή και να μην ανησυχώ! Ωσπου χτύπησε το τηλέφωνο! Εγώ στον κόσμο της απόλυτης μελαγχολίας να αδειάζω τα νεύρα μου, πάνω σε μια φέτα παγωμένο καρπούζι κι η φίλη να φωνάζει στο τηλέφωνο! Μόλις έκλεισε, άρχισε να ντύνεται και να βρίζει, να βρίζει και να ντύνεται! Ήταν ο Τέλης στο τηλέφωνο, ο οποίος είχε φιλοξενήσει τον Αρίστο το βράδυ σπίτι του και το μεσημέρι που ξυπνήσανε, βρήκε στα πράγματα του το πορτοφόλι μου και το κινητό μου! Κλεφτράκος ο Αρίστος!

Πήγαμε στου Τέλη, πήρα τα πράγματά μου και χωρίς ίχνος εξοργισμού έριξα στον Αρίστο έναν φούσκο που τον ευχαριστήθηκα και θα τον θυμάται για καιρό! Το μάγουλό του κοκκίνησε επικίνδυνα, κι εγώ ένιωσα ξαλαφρωμένη γιατί ήταν σαν να χαστούκισα όλη την αρνητική διάθεση που ήρθε να εισβάλλει στις κατά τα άλλα ήρεμες και πετυχημένες διακοπές μου! Στη συνέχεια πήγαμε και οι 4 για καφεδες τους οποίους κέρασα από τη χαρά μου! Ναι κέρασα και τον κλέφτη τον Αρίστο, ο οποίος ζήτησε χίλιες φορές συγγνώμη, ενώ αρχικά επέμενε πως μου είχαν πέσει από τη τσάντα αυτά τα δύο και τα βρήκε και τα φύλαξε για να μου τα δώσει! Πράγμα απίθανο, γιατί με όσα κουβαλάω εγώ μέσα στη τσάντα μου, θα έπρεπε να τα μεταφέρει με σακούλα σούπερ μάρκετ, το λιγότερο!

Το ίδιο βράδυ πήγαμε σε γνωστό κλαμπ και ήπιαμε ελαφρά ποτά με μια τάση νωχελική! Ενώ φορούσαμε κάτω από τα φορέματά μας και μαγιό για βραδινό μπάνιο! Κατά τις 4 το πρωί αράξαμε σε μια κεντρική παραλία και ρεμβάζοντας τα άστρα αναπολούσαμε τα χρόνια μας στο Πανεπιστήμιο και τους παλιούς εφηβικούς και όχι μόνο έρωτες! Ξεθάψαμε κουτσομπολιά, εξιχνιάσαμε μυστήρια του παρελθόντος και ψιλοπήραμε έναν υπνάκο! Μόλις ο ήλιος ανέτειλε, επιστρέψαμε σπίτι! Έκρυψα το πορτοφόλι μου στο βάθος μιας βαλίτσας και άφησα έξω μόνο λίγα χρήματα για τις επόμενες μέρες! Ο παθός μαθός!

Η μέρα που ξημέρωνε ίσως ήταν η πιο ενδιαφέρουσα όλων των ημερών που έμεινα στη Κέρκυρα, αλλά θα σας την διηγηθώ από Δευτέρα, γιατί το ΣΚ έχω να κάνω μια μικρή εξόρμηση σε ένα υπέροχο μέρος με πολύ αγαπημένους φίλους που έχω να δω καιρό! Κατάσταση camping βεβαίως βεβαίως!

Καλό ΣΚ, καλά μπάνια, καλή ξεκούραση σε όσους ακόμη δουλευέτε!

Να περνάτε τέλεια, να χαμογελάτε, και μη διστάσετε να κάνετε βραδινό μπάνιο!!!!

Φιλιά πολλά σε όλους!

Πάρτε κι ένα λαλάκι καλοκαιρινό!
Ειδικά αφιερωμένο στην ομάδα δράσης "Τα σπάω και ξεσπάω" : marco, s_pablo, γνωστός άγνωστος, ΦΟΥΛΗ, gaurakos.

Επίσης αφιερωμένο εξαιρετικά στα χτεσινοβραδινά θύματα της ομάδας δράσης που τους ρημάξαμε τα μπλόγκια: Γιαγιά Αντιγόνη, mahler, bear, Στάλιν

Να προσέχετε γιατί χτυπάμε εκεί που δεν το περιμένετε!






22 Ιουλίου 2010