Αντίο έρωτά μου

Η ζωή είναι ωραία. Η πουτάνα...είναι τέτοια ανακατώστρα που δεν ξέρεις πως θα ξεφύγεις από τα σατανικά δίχτυα της! Όχι δε θέλω να πεθάνω, θέλω να προλάβω να ζήσω όλα όσα έχω μέσα στη κεφάλα μου, ακόμη κι αυτά που δεν έχουν γεννηθεί ακόμη....αλλά σίγουρα κυοφορούνται σε κάποιο μικρό κουλό εκατοστό του εγκεφάλου μου! Αλλά ο μεγάλος μου έρωτας μου φέρνει εμπόδια! Κι αποφάσια να τον διώξω για λίγο....για όσο...

Τις προάλλες παρατηρούσε πως περνώ αρκετό καιρό στο νετ κι ένιωθε λιγάκι προδωμένος. Μα δεν το έβαλε κάτω! Αυτός είναι πάντα εκεί και με φλερτάρει, μου κλείνει το μάτι, μου το ξανακλείνει, και πάλι ξανά και ξανά. Έφτασα σε σημείο να πω ότι πέθανα προσποιούμενη πως παίζαμε τον δολοφόνο-αστυνόμο ή καλύτερα τη νύχτα που πέφτει στο Παλέρμο!!! Όμως παρόλο το παιχνιδιάρικο θάνατό μου, ο έρωτας μου, μου ξανάκλεινε το μάτι! Σκέφτηκα, ούσα απόλυτα μπερδεμένη, μήπως ερωτεύτηκα κάποιον με τικ στο μάτι; Μήπως χρειάζεται κανα κολλύριο να στρώσει; Δεν του ανέφερα τίποτα μη και τον προσβάλλω. Όμως ανησύχησα....

Ωστόσο όταν έρχεται το Καλοκαίρι ακόμη κι ο πιο τρελός έρωτας, πρέπει να κάνει λίγο παραπέρα! Τον κουβαλάω μαζί μου στην παραλία...βδελα μου έγινε!Αφήνομαι στις αχτίδες του ήλιου, μπάς και πάρω κανένα σοκολατί χρωματάκι, μπας και θυμίσω λίγο Βραζιλιάνα βυζομπαλούσα, τίποτα αυτός, δε με αφήνει από τα μάτια του! Κρατιέται από τα χέρια μου, κι έτσι επιβιώνει!!! Δε θα το γλιτώσω το σολάριουμ, και ταυτόχρονα θα πετάξω τον έρωτα μου στη πυρά, να καεί να γίνει στάχτη!

Πολλές ώρες μέσα στη μέρα μου απασχολούμαι μαζί του γιατί ναι είμαι αθεράπευτα ερωτευμένη μαζί του! Κι αυτός το εκμεταλλεύεται και μου κατσικώνεται ώρες ατέλειωτες! Μου χαιδεύει και το κορμί και το μυαλό κι αλίμονό μου! Όχι πως δεν γουστάρω, αλλά εντάξει ρε φίλε κι άλλοι αγαπήσανε δεν κάνανε έτσι! Πάενε λίγο παραπέρα! Ψείρες θα κολλήσουμε!! Έλεοςςςςς που λέει κι ένας φίλος! (Απο μένα το έκλεψε και το λέει, αλλά τεσπα!)

Τις νύχτες;;;; Απαπαπαπα δεν έχετε ιδέα τι περνάω! Αν δεν τον κρατήσω στα χέρια μου, το λιγότερο για μια ώρα, ο ύπνος δε με παίρνει! Λες κι έχει κάνει σύμβαση με το Μορφέα να μου έρχεται κατακέφαλα, μετά τις σεξουαλικές μας περιπτύξεις! Ντροπή σας κύριε, να εκμεταλλεύεστε μικρά, αθώα και φτωχά κορίτσια! Σας το λέω ειλικρινά θα σας καταγγείλω!!!!

Το πρωί που ξυπνάω; Ούτε καφέ δε προλαβαίνω να απολαύσω. Μου κατσικώνεται πάνω στο γραφείο και με κοιτάει σα χάνος! Κι εγώ τον κοιτάω κι εκεί που ακόμη δεν έχω ανοίξει το μάτι μου, μου 'ρχεται να του χώσω μια ξανάστροφη, να 'ρθει στα ίσια του, κι αυτός κι εγώ μαζί του!
Την Παρασκεύη, θα τον χωρίσω τον μεγαλο μου έρωτα! Θα ψάξω υποκατάστατα, γιατί δε πάει άλλο, ήρθε το Καλοκαίρι, κι εγώ είμαι ελεύθερη ψυχή, ανήκω στο σύμπαν! Από Σεπτέμβρη πάλι θα τον φωνάξω πίσω γιατί θα έχω πάθει κατάθλιψη μακριά του! Έτσι είμαι εγώ! Κολλημένη με τον μεγάλο έρωτα της ζωής μου!

Τη Παρασκευή και για περίπου δυο μήνες θα τα κλείσω τα ρημάδια τα βιβλία μου!!!!!Σίγουρα δεν θα τα ξε-ερωτευτώ, αλλά ναι, ναι, ναι, θα τα κλείσω! Ή τουλάχιστον έτσι νομίζω! Γιατί αυτός ο έρωτας μου δε με εγκαταλείπει έτσι εύκολα....

30 Ιουνίου 2010