CouloΣταχτομπούτες

Couλοί μου αναγνώστες, θέλω και την προσοχή σας και τη βοήθεια σας! Σήμερα κρίνονται καριέρες! Μη ξεπετάξετε την ανάρτηση κι ας φαίνεται μεγαλούτσικη! Άλλωστε πρόκειται για κουλοανάρτηση και θα γελάσετε με τη ψυχή σας! Το γνωστό παραμύθι της Σταχτοπούτας όλοι λίγο ή πολύ το γνωρίζετε! Έχω ξεκινήσει να το γράφω με το δικό μου τρόπο αλλά κάποιοι φίλοι bloggers θέλησαν να δώσουν τη δική τους εκδοχή στο παραμύθι! Υπάρχει στο πλάι ψηφοφορία για να διαλέξετε ποια συνέχεια σας αρέσει περισσότερο!
Δε θα σας αποκαλύψω ακόμη ποιοι είναι οι συγγραφείς! Είναι όλοι πάντως γνωστοί και αγαπημένοι. Έτσι αντικειμενικά διαβαστε τις επιλογικες εκδοχές κι επιλέξτε όποιο κείμενο γουστάρετε! Σε επόμενη ανάρτηση θα δούμε ποιος συγγραφέας υπερίσχυσε και ποιοι ήταν οι συμμετέχοντες! Δε θέλω αδικίες. Θέλω τίμια πράγματα! Μπορείτε να ψηφίζετε και στα σχόλια!

(Θα αλλάζω συχνά τη σειρά των εκδοχών, έτσι ώστε να έχουν όλες οι ιστορίες την ευκαιρία να διαβάζονται πρώτες, για να μην αδικηθεί καμία εξαιτίας του μακροσκελούς της ανάρτησης! Συνεχίζετε να ψηφίζετε βάσει αριθμών και τίτλων. )

Οι Couλοσταχτοπούτες
Πριν από χρόνια, τότε που η φαντασία έπαιζε τα πιο περίεργα παιχνίδια, γεννήθηκε ένα κοριτσάκι, όμορφο, γλυκό κι ευγενικό! Η μαμά του πέθανε νωρίς κι έμεινε με τον πατέρα της, ο οποίος ήταν ένας πλούσιος έμπορος που συνεχώς ταξίδευε! Ο χαζός δεν σκέφτηκε πως τη μαλακία μια φορά την κάνει κανείς και πήγε και ξαναπαντρεύτηκε!
Η δεύτερη γυναίκα αλλά και οι κόρες της ήταν τα πιο κακιασμένα άτομα που υπήρχαν στη γη κι έκαναν τα πάνδεινα στο φτωχό ορφανό. Η κοπέλα ωστόσο μεγάλωνε και ομόρφαινε. Την υποβίβαζαν τόσο πολύ σε σημείο που να καταντήσει το δουλάκι τους, να φοράει κουρέλια παρόλο που ο πατέρας της ήταν πλούσιος και να κοιμάται πλάι στις στάχτες λερώνοντας τα μπουτάκια της. Κάποιο βράδυ το πράγμα παράγινε! Ο πρίγκιπας της χώρας, αυτό το θεϊκό τεκνό, έκανε πάρτι και η Σταχτοπούτα ήθελε να πάει! Οι κακιασμένες αδερφές και η μητριά με τίποτα δεν θα την άφηναν και το ήξερε καλά! Εκείνες ετοιμάστηκαν κι έφυγαν! Εκεί που το καημένο το ορφανό καθόταν πλάι στο τζάκι κι έτρωγε ένα παξιμάδι εμφανίστηκε η νεράιδα-νονά-μάγισσα-χαρτορίχτρα της και την ξεσήκωσε.
-Θα σηκωθείς από τις στάχτες σου, θα φορέσεις αυτό το υπέροχο φόρεμα, θα βάλεις και αυτά τα αστραφτερά γοβάκια, θα φορέσεις κι αυτό το στέμμα στα υπέροχα μαλλιά σου, θα καβαλήσεις αυτό το άλογο και θα πας στο χορό! Όμως το νου σου γιατί όταν περάσει η ώρα, και πάει 12 θα πρέπει να φύγεις από το χορό, γιατί ό,τι σου δίνω τώρα θα γίνει στάχτες.
Η Σταχτοπούτα ετοιμάστηκε και έφτασε στο χορό! Ο πρίγκιπας όταν την είδε έπαθε black out από την ομορφιά της, την πλησίασε, την πήρε να χορέψουν, έχασε το βλέμμα του μέσα στο υπέροχο μπούστο της και γενικώς δεν την άφηνε σε ησυχία! Εκείνη διασκέδαζε με τη καρδιά της, ήπιε και μερικά ποτάκια, δοκίμασε και μερικά καναπεδάκια....μμμμμ...νοστιμότατα! Γελούσε, διασκέδαζε κι ένιωθε για πρώτη φορά στη ζωή της ευτυχισμένη! Η ώρα κυλούσε. Ώσπου....το μεγάλο ρολόι της σάλας χτύπησε 12..............

6.Η Σταχτοπούτα φορούσε PRADA
...Η Σταχτοπούτα ψελλίζει μια φτηνή δικαιολογία και την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια, όλο χάρη και ναζάκια. «Ποιο μαλακισμένο πρωτόκολλο λέει ότι οι ευγενείς δεν πρέπει να τρέχουν? Θα το χάσω το μωρό.» σκέφτηκε ο πρίγκιψ και διαολοστέλνοντας την πριγκιπική ευγένεια αρχίζει να τρέχει. Όμως, επειδή στα παραμύθια μια πιτσιρίκα με δεκάποντες και φουρά τρέχει πιο γρήγορα από έναν μαντραχαλέα με κολάν, μέχρι να φτάσει στο πρώτο σκαλί, η Σταχτοπούτα με έναν πήδο έχει φτάσει ήδη στο κεφαλόσκαλο. «Δεν την προλαβαίνω, τουλάχιστον να κρατούσα ένα γοβάκι της…» ξανασκέφτηκε ο πιπινοπρίγκιπας, ο οποίος ειρήσθω εν παρόδω, ένα φετίχ ποδολαγνείας το είχε, και, ω του θαύματος, η μικρή σκοντάφτει και το ένα prada της πέφτει και προσγειώνεται στην κεφάλα του. Δεν του πήρε πολλή ώρα να συνέλθει από το σοκ και το χτύπημα και αφού συνειδητοποίησε ότι το’χασε το κορμί, για την ώρα, ξεγλίστρησε προς το δωμάτιο του χαϊδεύοντας την γόβα που είχε κρύψει τεχνηέντως μέσα από τη μπλούζα του. Το επόμενο πρωινό ο πρίγκιπας, όλο αποφασιστικότητα, μπαίνει στο δωμάτιο του βασιλιά. -Ντάντη, θέλω το μωρό με τα prada. -Κι εγώ, απάντησε ο βασιλιάς Ντάντης, αλλά έχω ξεμείνει με τη μάνα σου, που κόβει τα νύχια της κάθε πανσέληνο. -Τη σέλω, τη σέλω, τη σέλω! -Μωρέ δεν πας να κόψεις και το λαιμό σου, απάντησε ο βασιλιάς, ο οποίος βιαζόταν να τον ξεφορτωθεί γιατί είχε κανονίσει με την ζωντοχήρα του πανδοχείου… ένα παιχνίδι πινγκ πονγκ. Ο πρίγκιπας πήρε το γοβάκι, αφού το καθάρισε καλά καλά, και πήρε τους δρόμους να βρει την Σταχτοπούτα. Αφού δοκίμασε όλες τις αρχοντοπούλες του βασιλείου και σε καμμιά δεν έκανε (τι στο διάολο, όλες χοντροπόδαρα είχαν?) έφτασε και στο σπίτι της. Η Σταχτοπούτα, η οποία είχε ξενερώσει μαζί του γιατί είχε καταλάβει τι ανωμαλιάρης ήταν, κρύφτηκε κι έτσι τις μόνες που βρήκε εκεί ήταν οι δύο σιχαμένες αδελφές της, στις οποίες, φυσικά και δεν έκανε το γοβάκι. Απογοητευμένος, πήρε το δρόμο για το παλάτι. «Τουλάχιστον, μου έμεινε το prada» μονολόγησε και χαμογέλασε. Κι έζησαν αυτοί καλά και η Σταχτοπούτα, η οποία εκεί που κρυβόταν γνώρισε έναν ξυλοκόπο (από άλλο παραμύθι) δυο μέτρα παλικάρι, με χρυσή καδένα και εξοχικό στη Λούτσα, καλύτερα…

1.Ένα κλασικό παραμύθι; Δε νομίζω
...Η Σταχτοπούτα θυμήθηκε τα λόγια της καλής νεράιδας και όπου φύγει φύγει. Ο πρίγκιπας έτρεξε από πίσω της να την προλάβει αλλά μάταια. Στο δρόμο της επιστροφής, η Σταχτοπούτα δε μπορούσε να βγάλει από το μυαλό της τον πρίγκιπα. Ήταν τόσο ευτυχισμένη που στην ιδέα ότι θα γύριζε στο σπίτι της και στην κακιά της μητριά δεν άντεχε. Αποφάσισε λοιπόν να ψάξει να βρει την τύχη της αλλού. Μετά απο πολλές ώρες περπατήματος βρέθηκε μπροστά σε ένα μεγάλο κάστρο. Ανοίγει την πόρτα, μπαίνει μέσα και βλέπει μπροστά της ένα τέρας να τρώει το βασιλικό πρωινό του. Η Σταχτοπούτα τρόμαξε, το τέρας όμως, θαμπωμένο από την ομορφιά της την καλωσόρισε και της είπε: “Φαίνεσαι ταλαιπωρημένη. Ο υπηρέτης μου θα σε οδηγήσει σε ένα δωμάτιο επάνω όπου μπορείς ξεκουραστείς. Μόλις ξυπνήσεις, θα σε περιμένει ένα πλούσιο γεύμα. Και να ξέρεις ότι μπορείς να μείνεις μαζί μου για όσο θέλεις”. Έτσι και έγινε. Την επόμενη ημέρα όμως, γύρισε η Πεντάμορφη από το σπίτι του μπαμπά της, είδε τη Σταχτοπούτα και την πέταξε έξω από το σπίτι. “Ε όχι να έχω ανεχτεί εγώ το τέρας τόσο καιρό και σε λίγο που θα γίνει πρίγκιπας να μου τον φάει αυτή η ξετσίπωτη!”, σκέφτηκε. Η Σταχτοπούτα, περιπλανήθηκε τις επόμενες 3 ημέρες στο δάσος ώσπου ξαφνικά ξεπρόβαλλε μπροστά της ένα σπιτάκι. Ανοίγει την πόρτα και βλέπει μέσα 7 γλυκύτατους νάνους καθισμένους στα καρεκλάκια τους να παίζουν μπριτζ. Οι νάνοι μαγεύτηκαν από την ομορφιά της και σταμάτησαν το παιχνίδι αμέσως! Την καλωσόρισαν, της έδειξαν το δωμάτιό της και μόλις ξύπνησε την περίμενε ένα λουκούλειο γεύμα. Μόλις όμως γύρισε στο σπίτι η Χιονάτη και τους είδε καθισμένους γύρω της έκανε μεγάλο χαμό. “Κάθομαι εγώ και φροντίζω τα βρωμόνανα, και σε λίγο που θα φάω το μήλο και θα έρθει ο πρίγκιπας να με φιλήσει και να παντρευτούμε, έρχεται αυτή η τσούλα να μου χαλάσει τα σχέδια;”, σκέφτηκε. Έτσι, η Σταχτοπούτα για δεύτερη φορά βρέθηκε στους 5 δρόμους. Μετά από μέρες βρίσκεται μπροστά σε ένα παλάτι. Μπαίνει μέσα και βλέπει την Ωραία Κοιμωμένη ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι. Όσο οι νεράιδες της διηγούνταν την ιστορία της εμφανίζεται η μαμά της Κοιμωμένης, βλέπει την πανέμορφη Σταχτοπούτα και την διώχνει κλωτσιδών από το παλάτι. “Περιμένω τόσα χρόνια τον πρίγκιπα να φιλήσει την κόρη μου για να ξυπνήσει και εμφανίζεται αυτή η σκατιάρα να μας το πάρει το αγόρι μας; E jamais!”. Η Σταχτοπούτα αποφάσισε ότι δε θα ζητούσε ξανά βοήθεια από κανέναν. Ένα μήνα περπατούσε, ώσπου βρέθηκε στην έρημο. Διψασμένη, ταλαιπωρημένη και κατάκοπη, έπεσε να κοιμηθεί. Μόλις ξύπνησε είδε δίπλα της ένα λυχνάρι. Το σήκωσε και ξαφνικά εμφανίζεται μέσα από το λυχνάρι το Τζίνι και της λέει: ”Μωρή Σταχτοπούτα εσύ είσαι; Εγώ περίμενα τον Αλαντίν να με ελευθερώσει, αλλά και εσύ μου κάνεις! Μπορώ να πραγματοποιήσω 3 ευχές σου. Τί θα ήθελες;” “Έλα ρε Τζίνι αλάνι! Εγώ αγάπη μου δε θέλω πολλά. Τσάκο τους 3 πρίγκιπες που δε με άφησαν να τυλίξω οι άλλες οι γκιώσες, τον δικό μου από το παραμύθι μου (γιατί ήταν τρελό γκομενάκι) και φέρτους! Δώσε μου και ένα παλάτι και είμαστε πάτσι!“ Και έτσι έζησε η Σταχτοπούτα μας μαζί με τους 4 πρίγκιπες καλά και οι άλλες καθόλου καλύτερα…

2. Σταχτο(μ)πουτα(να)
Ξαφνικά απόλυτη ησυχία στο πάρτι! «Τι έγινε;» φωνάζει η Σταχτο(μ)πουτα(να) αλαφιασμένη, τραβώντας κοντά της τον κορσέ από το φόρεμα που ήδη είχε βγάλει υποκύπτοντας στο βασιλικό σεξ. «Δεν ξέρω» απαντά ο βασιλιάς. «Κάτσε εδώ και μη μιλάς, πάω να δω» Το πάρτι κάτω, είχε σταματήσει κι όλοι έψαχναν να βρουν τη βλάβη. Κάποια στιγμή επανήλθε το ρεύμα κι η μουσική άρχισε και πάλι να παίζει. «Διακοπή ήταν. Έπεσε κάποια ασφάλεια» της είπε. «Έλα μωρό μου εδώ, τώρα…» του απάντησε η Σταχτο(μ)πουτα(να). «Πάρε με μια αγκαλιά αγόρι μου να γουστάρουμε! Μα είναι δυνατόν να θέλουν όλα τα παραμύθια να μου προξενέψουν αυτόν το μπούλη τον πρίγκιπα;;;;» «Καλή μου, ο μπούλης είναι ο γιός μου! Αν τον πάρεις θα σε έχω κι εγώ κοντά μου!» «Μακάρι να ήταν σαν εσένα! Αυτός ούτε να μιλήσει δεν μπορεί, αλλά ας τον πάρω....!!!!» Δύο μέρες μετά… «Ναι Μπούλα μου σου λέω! Στον έχω κάνει το γέρο να τρέχει και να μη φτάνει!!!! Ε, πήγα κι εγώ στο πάρτι, έτσι για ξεκάρφωμα, να μην με πρήζουν κι αυτές οι κάργιες εδώ μέσα, που μου έχουν βγάλει τη ψυχή. Αλλά δεν θα τη χωρίσει τη άλλη την άχρηστη, αυτός; Θα σου πω εγώ τότε… Άσε με μωρέ με το βλάκα το γιό του! Που μια φορά βγήκαμε κι ο μαλάκας φαγώθηκε να πάμε σινεμά! Και του έλεγα, πάμε μωρό μου κάπου να είμαστε οι δυο μας, να τα… πούμε, ξέρεις εσύ τώρα, αλλά ο μωρόχαβλος να μην παίρνει μπρος με τίποτα… Ε, ναι, δεν πειράζει, γνώρισα τον μπαμπά που είναι κι ωραίος γκόμενος… Καλέ, μου πήρε ένα συνολάκι για το πάρτι! Τι να σου λέω! Κάτι γυάλινα Manolo Blahnik, άλλο πράγμα!!! Ναι ρε, παραγγελία σου λέω! Τι είπα στις άλλες; Ε, ότι μου τα έφερε η νονά μου… Ναι καλέ! Άσε με ρε και μ’ αυτή την άχρηστη, με έχει πρήξει στις λαμπάδες! Μα καλά ένα σαββατοκύριακο στη Μύκονο να μην της κόβει να με καλέσει! Τόσα τεκνά εκεί να γίνει κανένα νταβαντούρι.

3. H αγάπη όλα τα νικά
….Μόλις τελείωσε ο χορός η Σταχτοπούτα είχε φύγει! Ο πρίγκιπας έψαξε να βρει την όμορφη Σταχτοπούτα αλλά μάταια, διότι την είχαν κρύψει προσπαθώντας οι αδερφές της να παρουσιαστούν στο πρίγκιπα ως μια απ’ αυτές η όμορφη Σταχτοπούτα. Ο Πρίγκιπας όμως δεν πείστηκε και δεν ήθελε καμία τους. Τότε αυτές έβγαλαν την κρυμμένη Σταχτοπούτα και φώναξαν μια κακιά μάγισσα να τις αφαιρέσει την ομορφιά της, που μόνο αν κατάφερνε να την παντρευτεί ο πρίγκιπας θα γινότανε πάλι όμορφη. Και την άφησαν ελεύθερη. Μία μέρα είδε πάλι τον Πρίγκιπα αλλά αυτός ήτανε στεναχωρημένος. Τον ρώτησε τι έχει. Της απάντησε ότι είχε γνωρίσει μια πολύ όμορφη κοπέλα αλλά δεν μπορεί να την βρει και δεν ξέρει και ούτε το όνομα της να την αναζητήσει. Τότε η Σταχτοπούτα του τραγούδησε το τραγούδι που είχανε χορέψει μαζί στον χορό του πρίγκιπα. Αμέσως ο πρίγκιπας την αναγνώρισε και την ρώτησε γιατί έχασε την ομορφιά της. Η Σταχτοπούτα έβαλε τα κλάματα και του εξήγησε, αλλά χωρίς να του πει ότι θα ξαναγίνει όμορφη αν την παντρευτεί. Ο πρίγκιπας σκούπισε τα δάκρυα της και την πήρε στο παλάτι του όπου και ανακοίνωσε στους γονείς του, ότι θα παντρευτεί την Σταχτοπούτα. Φυσικά η Σταχτοπούτα αμέσως μετά έγινε πάλι όμορφη και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

4. Aπ' το παλάτι στο μιτάτο
...και η Σταχτοπούτα εξάνοιγε καλά καλά προς την πόρτα.
-Πάω ετά πέρα στο ξέσβουρο μιαολιά είπε του ντελικανή. Εγλάκησε λοιπόν και πήε όξω. Ενε περνούσε καλά τελικά…Μεγάλος γρόθος ο ντελικανής και καλα καλά παραορος και νερουβαλος. Το κάρο είχε ποκολωσει και αυτή έτσα που εγλάκα πατεί ένα τσούρλο και κατασβολωθηκε. Ήσπασε την καρκάνα της η κοπελιά. Ετσα που τανε πανω επερασε ο Σηφης απο κεια και την θωρει χαμου και τση πε :
-Ίντα κανεις ωρη συ ετα; Σα τη ζουρίδα είσαι. Εγω πααίνω στο Μιτατο να ποτιζω τα μουρελα και τα ζα εδά που είναι απόι. Ανε θες δωσε παέ στο τρακτέρι. Δινει μια αυτή και ντακάρουνε για το μιτάτο. Ηφτιαξε τσι αιγιες ο Σηφης και ήκατσε μετά και ήκανε μια μαγιεργιά μπουμπουριστούς, στάκα, παπούλες, οφτό. Εμαζοξε και η άλλη αβρονιές, λαψανίδες, λαγουδοφάι και τα βρασε. Του κενωσε και κατσανε στο πανεμίδι και ετσα που τη θωριε καλα καλα τση λεει -Πιστευγεις στο σβεντα με τη μια;
-Όι Σηφαλιό μου. Γιαγέρνει και αυτος και τση λεει
-Ανα κανω εδα μια ανεκολουρίδα ήντα λες;;; Και ήκανε ο Σηφης την ανεκολουρίδα και ήσκασε στα γέλια αυτή και τον εφίλησε Ετσα επερασε η ωρα και τα μαζωξανε μετα γιατι επεριμενε μουσαφιρέους η κοπελιά και ήπρεπε να διαρμίσει.

5.Ο Batman και το μπαλέτο του
… «Φτου γαμώτο και ξέχασα να πιω το μαγικό μου σκορδοστούμπι» σκέφτεται η Σταχτοπούτα και τρέχει προς την έξοδο αφήνοντας τον πρίγκιπα στη μέση του passo doble. Πάνω στον πανικό της καθώς κατεβαίνει δυο δυο τα σκαλιά -όχι μόνο γλιστράει και σαβουριάζεται, όχι μόνο της φεύγει το κρυστάλλινο γοβάκι και σκίζεται η γαλλική δαντέλα της τουαλέτας αλλά σπάει και τον κυνόδοντά της που μόλις άρχισε να ξεπροβάλει πάνω από τα φιλήδονα χείλια της. «Άντε να βρεις βαμπιρορθοδοντικό βραδιάτικα…..την τύχη μου μέσα». Ευθύς σηκώνεται, μαζεύει τη λιγοστή αξιοπρέπεια που της έχει απομείνει και - βγαίνει απ’ το παλάτι ψάχνοντας το -πλέον- νυχτεριδοαυτοκίνητό της με σοφέρ τον Batman προς αναζήτηση του κοντινότερου εφημερεύοντος οδοντιατρείου. Πίσω στο παλάτι ο πρίγκιπας αποσβολωμένος βλέπει την ξανθιά καλλονή να φεύγει κουτρουβαλώντας τις σκάλες, φαφούτα, κουτσαίνοντας και με σκισμένη την μακριά της τουαλέτα!! «Ευτυχώς σκέφτεται….το τσουλί…στρείδι μου είχε γίνει όλη νύχτα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κοίταγε συνέχεια τον λαιμό μου..…και αυτή η μάνα μου…έλεος…να θέλει να με παντρέψει από τόσο μικρό!! Αφού εμένα το όνειρό μου είναι ένα…να γίνω πρώτος χορευτής στο μπαλέτο του Φωκά και να χορεύω πλάι στον Λευτέρη, τον Κώστα και τον Μανόλη….

27 Ιουνίου 2010