Λαπιτόπι μαλακίζεται στοπ

Hallo hallo, σημαίνει γειαααα, goodbye, αντίο βρε παιδιά. Αυτό το λαλάκι ακούγεται μαζί με εκνευριστική μουσικούλα, από τον φορητό υπολογιστή της Αιμιλίας, μηνών 7. Ναι, ναι, ναι, της πήραμε λαπιτόπι. Θυμίστε μου, να το σπάσω την επόμενη φορά που θα κοιμάμαι ανέμελη ξεχνώντας τους περιοδικούς πόνους μου, και θα με ξυπνά η αδερφή μου πετώντας την Αιμιλία πάνω μου και το λαπιτόπι στο αυτί μου να μετράει, να λέει την αλφαβήτα και να ουρλιάζει κάνοντας τη κότα, τον σκύλο, τον ελέφαντα και δε ξέρω κι εγώ τι άλλο. Αυτές είναι όμορφες οικογενειακές στιγμές που χαλαρά τις αλλάζω.

Οι διακοπές φτάνους στο τέλος τους. Αλλά η διάθεση για διακοπές δεν φεύγει ποτέ. Πήγαμε, είδαμε, κολυμπήσαμε, κλαμπάραμε, φάγαμε, κάναμε και λίγο σεξ, τσιμπήσαμε και κανά κιλό, (Αχ γυμναστή μου Ζαν, αρχές Σεπτέμβρη θα ξαναρθω στην αγκαλιά σου, το βλέπω.) και όλα καλά. Το καλό με τις διακοπές είναι πως νιώθεις να είσαι άλλος άνθρωπος πιο ζωηρός πιο δραστήριος και μόλις τελειώνουν βλέπω πολύ κόσμο να πατάει ένα κουμπάκι και να κλειδώνει την καλή του διάθεση. Δε πάει έτσι. Αν περίμενα να χαμογελάω μόνο όταν είμαι στα νησιά φέξε μου και γλίστρησα. Να, άλλη μια ακατανόητη παροιμία. Γιατί να γλιστράς αφού σου φέγγουν, οέο; Αν είσαι χέλι, τότε οκ, αν είσαι δικαιολογία, κατανοητόν, αλλά αν είσαι άνθρωπος...βγάλε τη σαγιονάρα μανίτσα μου. Ο,τι να' ναι.

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, είμαι συνδεδεμένη με twitter και facebook. Ψιλοδιαβάζω τι γράφεται εκεί. Πλήττω απίστευτα. Έχει χαθεί το ωραίο, μετρημένο, έξυπνο, ανάλαφρο, ζωηρό και δημιουργικό χιούμορ. Θέλω να πεθάνει ο λογαριασμός μου, όχι τώρα...ΤΩΡΑ! Όλο κάτι γίνεται και επανέρχομαι. Αλλά ειλικρινά αυτά δεν είναι μέσα κοινωνικής δικτυωσης, είναι μέσα κοινωνικής μαλάκυνσης. 

Και τώρα που είπα μαλάκυνση, έχω να σας ενημερώσω πως το λαπιτοπι μου μαλακίζεται ασυστόλως. Δε σέρνεται απλώς σαν μια σαυρίτσα. Σα φίδι σέρνεται που δε μπορεί να σηκώσει κεφάλι. Σαν βόας που έχει φάει ένα τσιντσιλά και χέζει μαλλί είναι. Δεν έχω ιδέα πως σήμερα άνοιξε και είπε να με αφήσει να ασχοληθώ λίγο με το ιντερνετ. Ο σύζυγος της ξαδέρφης Catinas, που είναι ειδικός, είπε πως πρέπει να του κάνει φορμάτ. Ε, άμα είναι να χρεωνομαστε και για φόρμες καλοκαιριάτικα...τι να πω. Ας του κάνει και φορμάτ και σπορτεξάτ και ότι άλλο θέλει. Αλλά παρακαλώ να λειτουργεί κανονικά και να μην κάνει δέκα ώρες να ανοίξει, άλλες δέκα να φορτώσει και άλλες δέκα να μου δοθεί. Θέλω να αρχίσει να γυμνάζεται και πάλι όπως πριν. Τσακ μπαμ. 

Αυτά προς το παρόν. Έχω σουπερ ερωτική ιστορία για την επόμενη ανάρτηση. Αμα μας κάνει τη χάρη, ο θεός έρωτας, το λάπτοπ, ο σύζυγος της ξαδέρφης Catinas και η Αιμιλία, θα σας τα πω σύντομα όλα.

Φιλιά στις μουράκλες σας, τις αλατισμένες από τη θάλασσα.

ΥΓ Πόσοι θα ψηφίσετε πια για το καρπούζι??? Η cουλαμάρα δεν έχει όριο... 
 
20 Αυγούστου 2012