Γαμοκαταστάσεις

Πάει πέρασε και το Πάσχα! Επιστροφή στην καθημερινότητα! Αρνί για αρνί δεν έμεινε στις εξοχές! Αλλά όλα κι όλα, τώρα ξεκινάμε δίαιτα! Ακούτε αναγνώστριές μου εσείς που ασχολείστε με την μαγειρική; Θέλω light συνταγές και όχι πολλά πολλά γλυκά! Αρκετά σαβουριάσαμε και στις γιορτές και στα γεννέθλια και τα Σαββατοκύριακα που αλωνίζαμε!

Σήμερα θα εστιάσω στον γάμο και στην ελευθερία μέσα σε αυτόν! Θα μου πείτε τώρα: Βρε Coula μας ζάλισες με τους γάμους. Μήπως κατά βάθος το γουστάρεις το στεφάνι και μας το παίζεις κρυψομυξοπαρθένα; Θα σας μιλήσω ειλικρινά!

Αυτές τις μέρες παντρεύεται η τελευταία εναπομείνασα ελεύθερη κολλητή μου! Καταλάβατε βρε κουτούλικα; Μα που πήγε το πονηρό σας μυαλουδάκι; Πήρα που λέτε αρκετές δόσεις από όλο το πανηγυράκι που λέγεται προετοιμασία γάμου! Γι αυτό θα σας ζαλίσω και σε αυτήν την ανάρτηση και μετά θα πάψω να αναφέρομαι στο θέμα "γάμος", μέχρι τουλάχιστον να τον λουστώ κι εγώ.

Πριν καναδυο μήνες πήγαμε που λέτε με την κολλητή για νυφικό! Φόρεσε το ένα, φόρεσε το άλλο και καταλήξαμε....στο πιο φουρφούλικο, στο πιο εντυπωσιακό, στο πιο "τα πάντα όλα πάνω". Μάταια της ψιθύριζα την ηλικία της στο αυτί! Εκείνη διάλεξε φτερά, πούπουλα, τούλια, χάντρες, πούλιες! Νυφικό υπερπαραγωγή! Βέβαια, λίγο αργότερα κατάλαβα γιατί διάλεξε ό,τι διάλεξε! Ήταν οργανωμένο σχέδιο και απωθημένο! Δεν την αδικώ. Στα 17 μας εγώ διάβαζα για πανελλαδικές κι εκείνη διάβαζε τη "Νύφη" και "101 ιδέες και λύσεις για το σπίτι"! Ήξερε από τότε ποιο νυφικό θα πάρει! Όχι, δεν την αδικώ! Για κάποιες γυναίκες ο γάμος είναι ο σκοπός της ζωής τους! Κανονικά για όλες τις γυναίκες αυτός θα έπρεπε να είναι ο σκοπός ζωής! Αλλά άπαξ και χειραφετηθήκαμε, κλάψτα Χαράλαμπε!

Στις μπομπονιέρες η κολλητή ήταν συγκρατημένη, διάλεξε ένα απλό σχέδιο! Σειρά είχαν τα παπούτσια! Τα πήρε ψηλά ψηλά μιας και ο σύντροφος της μπορεί να της ρίχνει και τρία κεφάλια!!!!Μάταια της εξηγούσα πως θα πιαστεί το πόδι και όχι τίποτα άλλο θα έχουμε και κανένα ατύχημα κατά την διάρκεια του χορού αλά κλαρίνο! Φοβόταν μήπως και δεν θα φαίνεται στην εκκλησία! Είναι δυνατόν να μην φαίνεσαι μαρή; Της εξηγούσα! Αφού πήρες την Άρτα και τα Γιάννενα για νυφικό! Επέμεινε στο ψηλοτάκουνο και αντίρρηση άλλη δεν έφερα!

Μετά από διάφορα άλλα ψώνια που κάναμε, κάτσαμε για έναν καφέ! Εκεί τα είδα όλα! Πραγματικά δεν αναγνώριζα εκείνο το κορίτσι που μαζί κάναμε ό,τι γουστάραμε! Που τρέχαμε στα parties και γυρνούσαμε τα ξημερώματα, που λογαριασμό δεν δίναμε ούτε στον εαυτό μας, που γελούσαμε αβίαστα και που όποια τρέλλα μας έμπαινε στο μυαλό την κάναμε πραγματικότητα με όποιο κόστος! Που είχαμε το θάρρος της γνώμης μας και ορίζαμε την ζωή μας κι ας είμασταν 18, 22, 25. Που είχαμε φάει πόδι από σχέσεις απλά γιατί είμασταν τα κακά κορίτσια ή γιατί δεν συμφωνούσαμε σε όλα με τον γκόμενο, ή γιατί ξέραμε να λέμε και όχι.

Άρχισε λοιπόν να μου λέει, πως ο Coulos της, θέλει να κάνει τα μαλλιά της κόκκινα στο γάμο!
Coulα: Μα δεν σου πάνε βρε, είσαι πολύ λευκή στο δέρμα και με το καροτί μαλλί θα μοιάζεις σαν φάντασμα!
κολλητή: Ε αφού του αρέσουνε Coula μου, τι να κάνω; Δε μπορώ να χαλάσω το χατήρι στον τζουτζούκο μου!Μου είπε πως μετά το γάμο θα κάνω λίγες ανταύγειες και ένα ρεφλεξάκι και θα ανοίξουν λιγάκι!
Coula: Και που τα ξέρει τα ρεφλεξάκια ο Coulos μαρή; Μήπως είναι κατά βάθος κουλή και δε στο λέει;
κολλητή: Ξέρει το μωρό μου από αυτά, τα είχε με μια κομμώτρια παλιά.... (ασχολίαστο το άφησα η Coula). Άσε πήγαμε είδαμε ενα φόρεμα για το κρεβάτι, αλλά στον τζουτζούκο μου, δεν άρεσε, μου τόνιζε λέει τον πισινό και δεν το πήρα! Αχ Coula μου ήταν υπέροχο φόρεμα, αλλά αν δεν αρέσει στο ζουζουνάκι μου δεν το φοράω!

Δεν ξέρω βρε παιδιά, ίσως να είμαι εγώ που στραβά αρμενίζω, αλλά νιώθω πως ποτέ καμιά σχέση δεν θα μου στερήσει τα βασικά μου "θέλω", αρχίζοντας από τα πιο ασήμαντα και φτάνοντας και στα πιο σημαντικά! Ξέρω καλά πως όταν κοιταχτώ στον καθρέφτη θέλω να αρέσω πρώτα σε μένα και ύστερα στον ενίοτε τζουτζούκο!

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω την μανία των αντρών να ντύνουν τις γυναίκες τους σαν καρνάβαλους και να τις πείθουν κιόλλας πως έτσι είναι θεές, ενώ κατά βάθος τις ντύνουν έτσι για να μην είναι επιθυμητές από τα γύρω αρσενικά! Αυτό είναι ανασφάλεια και ζήλεια και όχι αγάπη και ενδιαφέρον! O Coulos μου αντίστοιχα θα ηθελα να φυσάει φορώντας ότι εκείνος πιστεύει πως τον κολακεύει κι όχι ό,τι θέλω εγώ! Μου αρέσει να είναι όμορφος ο άλλος δίπλα μου, κι όχι εσκεμμένα επιτηδευμένος για να μην πέσω θύμα κερατώματος! Αν είναι κοπελιά να του την κάνεις, δεν τον σώζει ούτε το καροτί μαλλί σου ούτε το φόρεμα-μπούρκα! Κι αν είναι να στην κάνει δεν πα να τον ντύσεις πρίγκηπα, θα στην κάνει!

Στη συνέχεια η κολλητή μου άρχισε να λέει για άλλα ζητήματα γυναικείας φύσης, όπως πχ νύχια, φρύδια, μάσκες ομορφιάς, πρόβες μαλλιών, μακιγιάζ και ρε παιδιά ο τζουτζουκος της είχε για όλα άποψη!!!!! Δεν ξέρω, στεναχωρήθηκα πολύ! Δηλαδή το θέμα είναι να κάνουμε ό,τι θέλει ο άλλος για να είναι εκείνος καλά κι εμείς συμβιβασμένες; Θα προτιμούσα να έχει ο καθένας την γνώμη του μεν αλλά όχι και να την επιβάλλει! Γιατί εντάξει το ζουζουνάκι μπορεί να έχει και δίκιο σε μερικά πράγματα όπως και η κάθε Coula μπορεί να πει την γνώμη της στον αντρούλη της! Αλλά ως εκεί! Με εκνευρίζουν τα φόρα αυτό, χτενίσου έτσι, βάψου κι άλλο, μην βάφεσαι, σήκω, κάτσε! Έλεος, αυτό καταντάει δουλικότητα!

Και μπορεί στην αρχή η κάθε γυναίκα να το δέχεται γιατί πάνω στα μέλια δεν την νοιάζει τίποτα άλλο παρά μόνο ο αγάς της. Κι αν είναι και εθισμένη στο νυφικό και έρθει και η τυφλοβδομάδα πες εξηγείται! Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ πως θα ζήσει μια ζωή έτσι χωρίς να τσινίσει κάποια στιγμή, χωρίς να χρειαστεί να κάνει μικρές επαναστάσεις, χωρίς να της σπάνε τα νεύρα! Ως πότε θα είναι ερωτευμένη; Για πάντα; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!

Ο πολιτισμός φαίνεται και μέσα στις σχέσεις, και μέσα στους γάμους! Καθώς και η απουσία του!!!


Πραγματικά θα ήθελα την γνώμη των παντρεμένων γυναικών αναγνωστριών μου γι' αυτό το θέμα αλλά και των παντρεμένων αντρών ! Μπορεί να το βλέπω εγώ λάθος!

ΥΓ Ο γαμος θα γίνει το Σάββατο! Και στα δικά σας οι λεύτερες και λεύτεροι!

14 Απριλίου 2010