Το μαγιουδάκι σου

Και συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με υπόλοιπα couλά, χωρίς να ξεχνάμε ό,τι συνέβη σε αυτή τη χώρα τις τελευταίες και όχι μόνο μέρες και με αρκετό θυμό μέσα μας! Αλλά το γέλιο είναι και απαραίτητο συστατικό της ζωής μας (μαζί με τη μαλακία Βλέπε προηγούμενη ανάρτηση και με την couλαμάρα).

 Ο καιρός άνοιξε για τα καλά και η καρά Couλάρα (ειδική περίπτωση Couλας) ανησύχησε για τρία ζητήματα. Και σκέφτεται:
1. Καλοκαίριασε!!!Που στα δγιαλα είναι το μαγιό μου; Δεν θυμάμαι….(σφύριγμα ανέμελο)….δε πειράζει που να ψάχνω τώρα, θα πάω να πάρω καινούριο μπικίνι. Αν δε πάρω τώρα που είμαι νέα, πότε θα πάρω; Να είναι στριγκάκι από πίσω να χαίρονται οι θαυμαστές μου! Το ΣΚ θα είναι πολύ όμορφο και είναι ευκαιρία να πάω παραλία, αλλά πρέπει να περάσω από την Τζένη να μου κάνει σολάριουμ, και αποτρίχωση φουλ στα πάντα όλα, να βγει το μάτι σε όλες τις Coulες που θα είναι στη παραλία. Όλα τα αγοράκια το κώλο μου θα κοιτάνε και θα είμαι ένα χάρμα οφθαλμών. (μεταξύ μας έχω ακούσει ότι γίνεται και λεύκανση κώλου…τα ύστερα του κόσμου…).Θα βρω και γκόμενο φέτος το Καλοκαίρι για να τη βγάλω καθαρή! Θα δίνω κώλο εγώ, θα κερνάει ποτά ο μαλάκας! Από Σεπτέμβρη θα τον σουτάρω γιατί πρέπει να βρω κανέναν άλλο μαλάκα να είναι σπιτόγατος! Κάνει και κρύο και δεν μπορώ τα πολλά πολλά έξω, θέλω ησυχία, να βλέπω την Εδέμ (χωρίς Μπουγιούρη στο team) το απογευματάκι και το βραδάκι να αράζουμε στον καναπέ και να βγάζουμε τα μάτια μας! Εγώ θα δίνω κώλο κι εκείνος θα πληρώνει τις πίτσες και τα συναφή. Αλλά βλέπουμε ως τότε! Αχ τι ωραία που έρχεται Καλοκαιράκι!!!!

2. Έρχεται το Καλοκαιράκι;;;;; Ιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!Να πάρω την Ευτέρπη στο γυμναστήριο να ξεκινήσω λίγη αεροβική, να στρώσω τους κοιλιακούς γιατί το παράχεσα το Χειμώνα με την βαριομάρα μου. Λίγο ο Ψινάκης και η Μανωλίδου με τα ταλέντα τους, λίγο η Μανωλίδου και οι λοιποί γνωστοί άγνωστοι χορευτές-διασημότητες, (αυτή η Μανωλίδου γιατί να υπάρχει στα τηλεοπτικά δρώμενα; Θέλουν να μας κάνουν ψυχασθενείς πια;) λίγο η Εδέμ, λίγο η Παταγονία, κλείστηκα μέσα η γυναίκα και δεν μπόρεσα να αθλήσω την κορμάρα μου όπως θα έπρεπε! Δεν πρέπει να φανεί η ηλικία μου, θέλω να καμακώσω αντράκια που έχουν το στητό το πουλί και το λείο το δέρμα, θα κάνω και λίγη σάουνα να σφίξει το βυζί και να έρθει να ανέβει κι είμαι έτοιμη! Έμαθα πως ήρθαν και κάτι καλά κομματάκια στο jym, αν δεν είναι γκέι κάτι θα τσιμπήσω κι εγώ. Να αρχίσω γυμναστική, ναι, τώρα, χτες. Πως θα φορέσω τα αραχνοϋφαντα φορεματάκια μου; Ιιιιιιιιιιιι, Ευτέρπηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!! Έρχεται Καλοκαίρι!!!!!

3. Ερχεται Καλοκαίρι;;;;; Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!! Δεν έχω τίποτα να βάλω, πρέπει να ξεχυθώ στα μαγαζιά. Η κάρτα μου στέρεψε αλλά έχω κάτι μετρητά στην άκρη για να τα διαθέσω στην Ελληνική αγορά. Λοιπόν έχουμε και λέμε, σορτσάκια, ραντάκια, φορεματάκια, νυχτικάκια, πεδιλάκια, κιλοτάκια, εκτός από πουά :), σουτιενάκια και μετά διάφορα καλλυντικάκια, κρέμες ημέρας, μεσημεριού, απογεύματος, νυχτός, μεσονυχτίου, ξημερώματος, κραγιονάκια κοραλί, βυσινί, σκατουλί (που είναι και της μόδας) πούδρες, μεικ απ, σκιές πρωινές, απογευματινές, βραδινές, ρουζάκια σε πέρλες, αλλά και αξεσουάρ, βραχιολάκι, σκολαρικάκια, αλυσίδα χεριού, ποδιού, λαιμού (μη πνιγώ μόνο), δαχτυλίδια δαχτύλουχεριού, δαχτύλου ποδιού, μύτης, αυτιου. Τι ξέχασα; Α!!!!!!! Να κάνω κι ένα τατουάζ στην ωμοπλάτη, ένα τριαντάφυλλο; Έναν δράκο; Το όνομά μου στα κυριλλικά; Η μήπως κανένα καράβι από αυτά που θα σέρνω όλο το Καλοκαίρι; Αχ πρέπει να συμβουλευτώ τη Μάτα! Τις φοβάμαι τις βελόνες! Μπορεί να κάνω χένα! Τι ωραίο που είναι το Καλοκαιράκι!!!!

 Μια τέτοια καρά Couλάρα θα άξιζε σε έναν καραCouλό ο οποίος σκέφτεται τα παρακάτω εξής τρία μιας κι έρχεται το Καλοκαίρι.

1. Καλοκαίρι!!!! Γαμώ το φελέκι μου, οι κοιλιακοί δεν είναι έτοιμοι ακόμη. Ο μαλάκας ο Μπάμπης δεν με έβαλε σε δυνατό πρόγραμμα κοιλιακών και βαρών και τώρα θα τρέχω και δεν θα φτάνω! Τι της ήθελα τόσες κρασοκατανύξεις και τόσα σαβουροφάγια όλο το χειμώνα με την αντροπαρέα; Πρέπει να οργανωθώ, να πηγαίνω γυμναστήριο κάθε μέρα για δυο ώρες! Όσο κρατάει ο Μάης να παλέψω για την θεϊκή κορμάρα μου και να βγω τούμπανο στη παραλία τον Ιούνιο. Κλάψτε γκομενάκια, έρχεται ο θεός. Αντί για Σάκηηηηηηη θα φωνάζετε Couλέεεεεεεε. Δεν θα ξέρει ποια να με πρωτοπλησιάσει με τέτοιο σώμα, φέτες! Τακ τακ τακ, όλα τακτοποιημένα στη κοιλιακή χώρα….Να έχω στο νου μου να αποφεύγω τις μπίρες το Καλοκαίρι! Θα το γράψω σε ένα χαρτάκι στο πορτοφόλι όταν το ανοίγω να το βλέπω και να πίνω μοχίτο αντί για μπύρα. Αχ Καλοκαιράκι…

2. Φραπεδάκι, καφετέρια, αθλητική εφημερίδα και γκομενάκια, πλάι στο κύμα. Φέτος θα την πέσω και σε τρυφερά πλασματάκια. Δηλαδή αυτά θα μου τη πέσουνε! Αφού τα θέλει ο ποπός τους. Έτσι όπως ντύνονται είναι σα να σου λένε από μακριά: Πάρε με τώρα! Θα πάω να αγοράσω κι ένα μαγιό κολλητό, ένα με το δέρμα, να φαίνονται τα προσόντα μου. Κι επειδή έχουμε και αθλητικά να βλέπουμε μέχρι τον Ιούλιο (;), ελπίζω να μην πέσω σε καμιά μαλάκω να μου κολλήσει βδέλλα, γιατί εμείς οι άντρακλες θέλουμε να κάνουμε και το χάζι μας, να μαζευόμαστε να δούμε τις ομαδάρες μας και ό,τι πιπίνι περνάει εξω από το καφενείο του Τάκη! Όλα κι όλα. Η γκομενοδουλειά γκομενοδουλειά αλλά η μπάλα μπάλα.

3. Καλοκαιράκι…έξοδα…έξοδα…έξοδα…Ευτυχώς έχω τον γέρο να μου συνεισφέρει από τη σύνταξη, θα κάνω εντύπωση με το ανοιχτό πορτοφόλι και το χρήμα να ρέει. Να κερνάω τα πιπινάκια και να μην ξεκολλάνε από την θεϊκή αφεντιά μου. Μόνο μη τύχει καμία ξινομούρα να με πλησιάσει και μου το παίζει δήθεν και καλά χειραφετημένη και ζητάει να πληρώνει και τα ποτά μου. Ο άντρακλας, ο κούκλος, ο βαρύμαγκας, πλερώνει ρε, δεν τον πληρώνουν. Είναι ο στυλοβάτης της σχέσης και αυτός κάνει κουμάντο κι έχει το πάνω χέρι. Πρέπει να κάνω τούμπανο και το όχημα! Να σκάω παραλία με το ράδιο στο τέρμα να παίζει το Alors on dance και να λιώνουν τα γκομενάκια. Αυτή η γαλλική μαλακία ελπίζω να μη λέει τίποτα ποιοτικές αρλούμπες γιατί δε γουστάρω να με λένε γραφικό. Δε ξέρω και γαλλικά ρε φίλε!!! Θα πω του Γιάνναρα να μου γράψει ένα cd με όλα τα χιτάκια που ξεσηκώνουν τις γκόμενες που χορεύουν στα κλαμπάκια και τους φαίνεται το βρακί!


Δεν ξέρω αν θα σας απογοητεύσω αλλά οι παραπάνω σκέψεις των δυο καραCouλών, είναι πραγματικές σκέψεις γνωστών της Coulas μας! Μετά πείτε μου εσείς, πας για δε πας να φουντάρεις;

8 Μαΐου 2010