Αγγούρια πάσης χρήσεως

Δύσκολη η εβδομάδα μιας Κούλας, όταν έχει κοντά της λαϊκή, αλλά άδειο πορτοφόλι! Και ξέρεις τώρα τι γίνεται; Πάει η άλλη να αγοράσει τα κλασικά ζαρζαβατικά και βαράει τα εγκεφαλικά τρία τρία με τις τιμές στο Θεό! Δε ξέρω αλλά είμαστε πολύ βλήτα σαν Έλληνες! Είδες Δήμητρα, βάζω κι εμένα μέσα! Ζούμε σε μια χώρα με τον ήλιο κατακούτελα που μας κατουράει ακόμη και το Χειμώνα, με ένα κλίμα που θυμίζει το Παράδεισο, μια θάλασσα που τη λιγουρεύεται και πιγκουίνος και γενικά ζούμε σε μια χώρα που την ευλόγησαν όλοι οι Θεοί του κοσμοσύμπαντος. Παρόλα αυτά δεν εκτιμάμε τίποτα και δεν εκμεταλλευόμαστε τίποτα! Γίναμε όλοι υπάλληλοι! ΥΠΟ ΑΛΛΗΛΟΙ. Γενικώς ΥΠΟ!

Σε κάνουν υπό και χαίρεσαι! Ναι, ναι, κατέληξα!!!!Είμαστε μεγάλα βλήτα τελικά. Ναι, σε α πληθυντικό! Βάζω και μένα μέσα, αν και γενικώς εγώ έχω πάντα δίκιο και τα κάνω όλα σωστά....(μπουχαχαχα). Πάει που λέτε η Coύλα στη λαϊκή και αγοράζει τα μαρουλάκια και τα αγγουράκια (χμ χμ πάσης χρήσεως) και φυσικά τα κρεμμυδάκια, τις πατατούλες και όλα τα λαχανοκηπευτικά σε υποκοριστική εκφορά με τις τιμές όμως σε υπερμεγενθυμένη εκφορά! Πάρε τη πατατούλα σου αλλά πλήρωνε με την ευράρα σου! Αγόρασε το σαλατικούλι σου αλλά πλήρωνε σα να πήρες θησαυράρα!

Ο Couλομπαμπάς μου, την πήρε χαμπάρι νωρίς. Βγήκε στη αυλή (επαρχία βλέπεις), φόρτωσε χώμα βιταμινούχο και πρωτεϊνούχο, και φύτεψε της Παναγιάς τα μάτια: ντομάτες, αγγούρια, (είπαμε πάσης χρήσεως), πατάτες, καρότα, κολοκυθάκια, κρεμμυδάκια, σκορδάκια, μαρούλια, τα πάντα όλα! Και τα πρόσεξε, τα πότισε και τα σένιαρε και τώρα μου λένε πως τρώνε από το κήπο τους περήφανοι! Αυτά είναι φίλοι μου! Εκεί θα επιστρέψουμε θέ και δε θέλουμε!

Θα μου πεις τώρα, και πως θα ζήσουν οι τιμημένοι αγρότες. Δε ξέρω ρε παιδιά, αλλά δε μας περισσεύουν πια τα λεφτά για να αγοράζουμε όλα τα καλούδια από τη λαϊκή! Θα ήθελα παρακαλώ από τον Μαχαίρη και τη BlackBedlam, να μου δώσουν τα φώτα τους για όσα συμβαίνουν με αγρότες και παραγωγούς. Κάπου άκουσα πως δια νόμου θα απαγορευτεί η παραγωγή οπωρολαχανικών σε ιδιωτικούς κήπους! Κουλό μου ακούστηκε αλλά θα μπορούσαν να το θεσπίσουν κι αυτό!

Παιδί μου, στο λέω! Έχουν οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης μας! Δεν εξηγείται αλλιώς!

18 Μαΐου 2011