Καλό κρεβάτι

Σήμερα θα σας γράψω όλη την αλήθεια. Όπως πάντα άλλωστε. Προβληματίζομαι πολύ αυτές τις μέρες σχετικά με τις ευχές και τους άντρες. Και αυτό δεν έχει καμία σχέση με το ότι έγινα θεία και πρέπει να σκεφτώ το πότε θα γίνω μάνα. Έχει να κάνει με τον γνωστό τοις πάσι, μαλακομαγνήτη μου και τις λανθασμένες επιλογές που κάνω. Εγώ φταίω για όλα αλλά θα κάτσετε αναπαυτικά να διαβάσετε τη γκρίνια μου. Βρε αν δε τα πω σε σας, σε ποιον θα τα πω; Σκάστε λοιπόν και διαβάστε.

Με πρήξανε που λέτε με ευχές αυτές τις μέρες. Άντε και με ένα καλό παιδί, αντε να παίρνεις σειρά, άντε να φέρεις στο κόσμο κι εσύ ένα αγγελούδι. Μα συγγνώμη είστε σοβαροί; Βλέπετε να κινείται τίποτα γκομενικό στη ζωή μου; Με είδατε ποτέ σε κανένα μπαρ να κωλοτρίβομαι και βγάλατε συμπεράσματα; Με είδατε να συνοδεύομαι από κανέναν στους γάμους των παιδιών σου που παραβρέθηκα γιατί ας οψεται που η μάνα δε μπορούσε να έρθει; Ή μήπως ανακοίνωσε περιχαρής η μάνα μου πως είμαι σε σχέση και μάλιστα σοβαρή και πάω για γάμο; Αν συνέβαινε αυτό, σίγουρα η μάνα μου θα το διέδιδε για να διαλύσει τις φήμες που θέλουν τη μικρή της κόρη να είναι ακόμη ελεύθερη ενώ και οι φίλες της και η αδερφή της συζούν με άντρες και μωρά. Οκ, σε γάμου κοινωνία, αλλά στην ουσία αυτό είναι. Συζούν.

Κάτσε να σου δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβεις τη μίρλα αυτής της ανάρτησης. Πες πως είσαι στόκος, πως δεν τέλειωσες καν το σχολείο ή το τέλειωσες και παράτησες μετά το Πανεπιστήμιο γιατί δε γουστάρεις το διάβασμα. Πες πως είσαι τούβλο απελέκητο και δεν άνοιξες ποτέ σου ένα λογοτεχνικό βιβλίο. Πες πως διαβάζεις μόνο Χάλη Πότερ και που και που καμια αθλητική εφημερίδα. Πως μπορώ εγώ να σου φέρω δώρο στη γιορτή σου ένα βιβλίο; Μπορώ; Όχι! Γιατί αν το φέρω, το ξέρω εξαρχής πως θα με έχεις βρίσει ενδόμυχα και δευτερευόντως θα πάει χαμένο το βιβλιαράκι και θα το φάει η σκόνη για να μη πω το τζάκι.

Όπως είχε γράψει και ο φίλτατος Αμερικλάνος σε ανάρτησή του, όταν διαλέγουμε δώρα για τον άλλο πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας, τον άλλο, κι όχι τι θα θέλαμε να φέρει κάποιος σε μας και με αυτό το κριτηριο να αγοράσουμε και για τον άλλο. Το ίδιο πιστεύω πως ισχύει και για τις ευχές. Δε μπορείς να μου εύχεσαι μανίτσα μου και στα δικά μου, όταν μιλάμε για γεννητούρια. Δεν είμαι καμιά ηλίθια να σπέρνω παιδιά απο εδώ κι απο εκεί χωρίς να έχω βρει πρώτα τον ιδανικό πατέρα αυτών των παιδιών. Αν τον είχα βρει, θα τον είχα παντρευτεί ήδη. Γιατί έχω ξαναπεί αν κάνω το κόπο να παντρευτώ θα το κάνω με κάποιον που θα μου αποδείξει πως εκτός από καλός γκόμενος, εραστής, σύντροφος και ευφυής άνθρωπος, θα είναι και καλός πατέρας. Άλλαξε λοιπόν τροπάριο γιατί θα σε πάρει και θα σε σηκώσει καμιά ώρα.

Άντε το με ένα καλό παιδί, πες είναι μια ευχή που οκ κάτι κάνει. Μόνο που μάθε πως ποτέ δεν υπήρξα με καλά παιδιά, πάντα με γοήτευαν οι αλήτες και ίσως γι' αυτο και δε σου δίνεται τώρα η ευκαιρία να μου πεις την ευχή και στα δικά σου (παιδιά). Γιατί με αλήτες δε παντρεύονται οι έξυπνες γυναίκες, ούτε φέρνουν στο κόσμο τα παιδιά τους, απλά περνάνε τον καιρό τους και ξεσκονίζουν τα υδραυλικά τους, πάντα με την αίσθηση της ελευθερίας που πιστεύουν πως τους δίνουν τέτοιοι άντρες, ενώ στην ουσία όχι μόνο δεν τις κάνουν ελεύθερες αλλά τις κρατάνε δέσμιες σε ψευδαισθήσεις παντός είδους.

Έρευνες έδειξαν πως οι πολύ έξυπνες γυναίκες επιλέγουν για περιστασιακούς συντρόφους άντρες χαμηλότερου νοητικού επιπέδου για να περνάνε καλά στο κρεβάτι εφόσον εκεί δε χρειάζεται να χρησιμοποιούν τη λογική τους. Οπότε στην ουσία κάνουν διάλειμμα στην ευφυία τους όταν κάνουν έρωτα και αυτό τις ξεκουράζει. Αλλά δε τους παντρεύονται γιατί η ζωή δεν είναι μόνο σεξ, είναι και συζήτηση και διαβίωση και συμπόρευση. Πως να συζητήσεις, να διαβιώσεις και να συμπορευτείς με έναν ανίδεο βλάκα; Δε γίνεται να τη βγάλεις μια ζωή στο κρεβάτι. Κάποια στιγμή θα θες να πεις μια κουβέντα. Και με τους τοίχους δεν έμαθες να συζητάς ακόμη.

Έτσι λοιπόν, εγώ που δεν είμαι έξυπνη αλλά χαζή, αναζητάω τους ευφυείς και τους έξυπνους. Κι αυτοί κάνουν καλό σεξ. Αλλά αν αυτό έρθει και δέσει με την αλητεία που προείπα έχουμε δυο συμπεράσματα: α) πάω με έξυπνους και αλήτες β) δε θα παντρευτώ ποτέ. Το έπιασες; Αν το έπιασες κράτα το καλά και μη το πεις στη μάνα μου γιατί θα μελαγχολήσει για πάντα. Κι επιτέλους πρόσεχε τι ευχές μου δίνεις. Γιατί μπορεί να με βλέπεις χαμογελαστή και ωραία, αλλά αν βγει από μέσα μου ο είρων ο Σωκρατης, θα σε πάρει και θα σε σηκώσει.

Πάμε τώρα σε άλλες ευχές. Λες πχ στην φοιτήτρια την τριτοετή, άντε και καλό πτυχίο. Πας καλά; Δεν έχεις ιδέα πως για να το πάρει κανείς το κωλόχαρτο πρέπει να ανοίξει ο κώλος του κάποιους πόντους και να κάνεις να τον δεις και κανεναν αιώνα; Πες καλές σπουδές, μη λες καλό πτυχίο. Αν εσύ δε ξέρεις τι θυσίες χρειάζονται για ένα πτυχίο δε σου φταίμε εμείς να μας σπας τα νεύρα. Θα το πάρω το γαμημένο το πτυχίο όποτε γουστάρω και στην όποια τέτοια ευχή θα σε σιχτιρίζω αιωνίως. Αντε τώρα σπούδασε κι εσύ κανένα παιδί να δεις τη γλύκα και μετά έλα να μου πεις: Καλό πτυχίο.

Αν βέβαια έκανες μια έρευνα θα ήξερες αγαπούλα εσύ με τη κουκούλα, πως το πτυχίο που παλεύω να πάρω τώρα δεν είναι το πρώτο, ούτε θα είναι το τελευταίο. Στην απορία σου γιατί ακόμη σπουδάζεις Coula θα σου απαντήσω με τη φράση που χρησιμοποιεί ένας αλήτης φίλος μου: Γιατί μπορώ μανίτσα μου και γιατί γουστάρω. Αν δε μπορούσα δε θα σπούδαζα. Δε θα έπαιρνα κανένα πτυχίο, θα ήμουν στόκος σα τη κόρη σου, θα παντρευόμουν το κάθε τυχάρπαστο βλαχάκι και θα αμόλαγα παιδιά στη κοινωνία να έχεις να εύχεσαι. Ε άι σιχτίρ δηλαδή!

Βρε σεις, σα πολλά έγραψα. Ας με συγκρατήσει κάποιος.

Συμπερασματικά λοιπόν να πω πως πρέπει να προσέχεις τι εύχεσαι στον άλλο γιατί μερικές φορές ακούγονται τόσο ειρωνικές σχεδόν κοροιδευτικές οι ευχές που δε το χει σε πολύ ο καθένας να σε βρίσει στη στιγμή. Μη κοιτάς που εγώ σου χαμογελάω και μετά σε βρίζω ανενόχλητα εδώ στο ιστολόγιο μου, χωρίς να το πάρεις πρέφα ποτέ. Οκ αγαπούλα; Έλα καληνύχτα τώρα γιατί λιώσαμε στο διάβασμα σήμερα και τα μάτια μας τουμπάνιασαν.

Καληνύχτα με φιλιά

23  Ιανουαρίου 2012