Ερωτά μου αγιάτρευτε

Την είχα ερωτευτεί πριν καν υπάρξει σαν οντότητα. Την σκεφτόμουν πολύ καιρό. Φανταζόμουν πως θα χώνεται στην αγκαλιά μου και θα της σιγοψιθυρίζω πως την αγαπάω ή και θα της το ουρλιάζω.

Ένιωθα τα πόδια μου να κόβονται στην σκέψη της ύπαρξής της. Η ανάσα μου κοβόταν όταν σκεφτόμουν το βλέμμα της που θα καρφώνεται πάνω στο δικό μου και θα μου ταράζει το είναι.

Η άτιμη, δεν έλεγε να μπει στη ζωή μου. Μία έμπαινε, μία έφευγε, μία ξανάμπαινε μία ξανάφευγε.

Ώσπου πριν 9 μήνες το πήρε απόφαση να με γνωρίσει καλύτερα.

Από αύριο ο έρωτας μας θα φουντώσει και θα κρατήσει για πάντα. Και αυτή τη φορά το πάντα είναι πάντα και θα τελειώσει όταν τα γέρικα κοκαλά μου (η μη γέρικα) θα θαφτούν στη γη.

Αύριο έρχεται στο κόσμο η πρώτη ανιψιά μου από την αδερφή μου.

Αύριο ξεκινάει μια νέα ζωή. Αύριο γίνομαι και επίσημα θεία Coula.

Αύριο θα έχω περισσότερους λόγους να χαζογελάω, να γίνομαι παιδί, να αγαπάω δυνατότερα, να αφήνομαι ευκολότερα, να παλεύω περισσότερο να να να να.

Δέχομαι όλες τις ευχές του κόσμου για την μπεμπέ που θα σκάσει μύτη αύριο για να πάνε όλα καλά.

Είμαι η πιο ευτυχισμένη θεία του κόσμου και τώρα πια τίποτα άλλο δεν έχει σημασία...

Φιλιά πολλά σε όλους

ΥΓ Θα λείψω λίγες μέρες γιατί θέλω να το χαρώ όλο αυτό ανεμπόδιστα και ολοκληρωτικά. Τα λέμε από Δευτέρα.

18 Ιανουαρίου 2012