Δεν είμαι ρομπότ

Απέδειξε ότι δεν είσαι ρομπότ. Αυτή τη μαλακία για μήνυμα βγάζει ο blogger όταν αφήνεις σχόλιο ενώ ο κάτοχος του ιστολογίου έχει βάλει μετριασμό σχολίων και λεκτική επαλήθευση. Να αποδείξω λοιπόν ότι δεν είμαι ρομπότ, πληκτρολογώντας κάποιον κωδικό. Άλλη δουλειά τα ρομπότ δεν είχανε. Πιάσανε όλα τα ιστολόγια και αφήνουν σχόλια γιατί πάντα ζήλευαν τις ανθρώπινες ιδιότητες. Χμμμ, καλά ας μην ορκιζόμαστε.

Μερικές φορές θα ήθελα να είμαι ρομπότ. Να ξυπνάω το πρωί, να πίνω τον καφέ μου, να πηγαίνω στην δουλειά, να επιστρέφω, να μαγειρεύω, να τρώω, να διαβάζω τα παιδιά, να κάνω τις δουλειές του σπιτιού, να έρχεται ο σύντροφος, να τον περιποιούμαι, να βλέπουμε λίγη τηλεόραση ακούγοντας τα νέα, να ξαπλώναμε για ύπνο, να κάναμε λίγο σεξ και να κοιμόμασταν.

Λυπάμαι, αλλά όσοι ταυτιστήκατε με την παραπάνω παράγραφο δεν χρειάζεται να αποδείξετε κάτι. Σας το λέω ευθέως: Είστε ρομπότ και κρίμα. Κρίμα γιατί δεν διαβλέπω αλλαγές στη ζωή σας μέχρι να αφήσετε το μάταιο τούτο κόσμο.

Τα ρομπότ που λέτε, δεν περιορίζονται στο να αφήνουν σχόλια παντού, αλλά κυκλοφορούν γύρω μας. Μας μυρίζουν και μας ζηλεύουν. Μας πλησιάζουν και προσπαθούν να μας κάνουν κι εμάς ρομπότ. Ρομποτοποίηση τώρα. Μας κλέβουν την ενέργειά μας. Θέλουν να μας επιβάλλουν το φρικτό πρόγραμμα που ακολουθούν κατά γράμμα και μας γεμίζουν ενοχές που πχ πίνουμε ένα ποτάκι παραπάνω παρόλο που το πρωί έχουμε δουλειές και πρωινό ξύπνημα, που βρέχει και δεν κρατάμε ομπρέλα γιατί θέλουμε να απολαύσουμε ακόμη και το κρύωμα από αυτή τη τρέλα, που δεν εχουμε μετριασμό σχολίων και λεκτική επαλήθευση στα ιστολόγια μας, που ενδεχομένως δεν έχουμε παιδιά (πλην Couleen και marouli), που στις 3 το μεσημέρι βάζουμε μουσική, που δεν γουστάρουμε τις πολλές ευγένειες και τα αγαπούλα μου, ζουζουνίτσα μου, λατρεία μου, μωράκι μου, που δε γιορτάζουμε καμιά από τις συμβατικές γιορτές του χρόνου.

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι ρομπότ. Αυτούς θέλω να γνωρίζω και να συναναστρέφομαι. Απέδειξε ότι δεν είσαι ρομπότ και θα σε βάλω στη ζωή μου.

ΥΓ Αμα τελειώσει αυτή η εβδομάδα και έρθει και η άλλη και τελειώσει και η άλλη, θα ετοιμάσω ένα σούπερ πάρτι για όλους μας! Ετοιμαστείτε ψυχολογικά...

ΥΓ2 Επιτέλους βγάλτε το μετριασμό σχολίων και την λεκτική επαλήθευση από τα ιστολόγιά σας. Εμμέσως πλην σαφώς μοιάζει με το να συμφωνείτε με τον νόμο που θέλει να μας φιμώνει και να μας περιορίζει την ελευθερία έκφρασης. Δεν είμαστε ρομπότ ρε γαμώτο...και δε θέλουμε να γίνουμε κιόλας. Μη μας φέρεστε σα να είμαστε...

15 Φεβρουαρίου 2012