Όλα καβλά

Όταν ο Άγιος Βαλεντίνος έρχεται, η Coύλα φεύγει. Σας το έχω πει, δε μου αρέσουν τα γλυκανάλατα δήθεν εορτίδια που σας υποχρεώνουν να χαμογελάτε και να σκατοψωνίζετε ό,τι μαλακία σας πουλήσουν τα ανθοπωλεία, τα ζαχαροπλαστεία και τα είδη δώρων. Και λέω "σας" γιατί εγώ ουδέποτε έπεσα θύμα αυτής της μεγιστης μαλακίας για γιορτή. Πες με κρυόκωλη, πες με κομπλεξικιά και πες με ό,τι άλλο θες. Εγώ την αγάπη σου θέλω να την βλέπω κάθε μέρα και προφανώς όχι από δώρα και μαλακιούλες αλλά από την συμπεριφορά σου.

Βρήκατε τώρα όλοι και πάτε να καλύψετε τις πομπές σας πίσω από ένα δώρο. Και όχι μόνο αυτό, αλλά μετά ζητάτε και σεξ από τον άλλο καθώς είναι υποχρεωμένος να σας δώσει μέχρι και κώλο επειδή στο κρεβάτι του, προστέθηκε άλλη μια λούτρινη μαλακία με καρδούλες και ροζ αυτιά. Συγγνώμη αλλά είμαι αλλεργική στα λούτρινα, και μάντεψε ήμουν από πιτσιρίκα αλλεργική σε αυτές τις μαλακίες.

Δε θυμάμαι στην Εκτη Δημοτικου; Που ήρθε ο Κωστάκης και μου έφερε μια λούτρινη πάπια που έλεγε πάνω I love you με κίτρινα γράμματα; Έφαγε σφαλιάρα ο καημένος και είχε έρθει η μάνα του έξαλλη στη δική μου και έγινε χαμός. Βέβαια δε μπορούσε η Κωστομάνα να το τραβήξει πολύ γιατί σε μένα θα τηλεφωνούσε για τα μαθήματα της άλλης μέρας μιας και ο Κωστάκης ήταν σκραπάκι από τα πρώτα. Έτσι η μάνα του έκανε και λίγο τη πάπια. Όχι, τη λούτρινη. Τη κανονική.

Θα ξεχάσω νομίζετε το μενταγιόν που μου έκανε δώρο ο Γεράσιμος στην Β Γυμνασίου; Σφαλιάρα δεν έφαγε ο Γεράσιμος, γιατί μου άρεσε που μου άγγιζε το χέρι από το διπλανό θρανίο, αλλά όσο να' ναι υπέφερα γιατί είμαι αλλεργική σε κάθε είδους κόσμημα. Φόρεσα το μενταγιόν για μια μέρα για να μην τον στεναχωρήσω και γέμισα σπυριά στο λαιμό για έναν μήνα.

Ή νομίζετε πως μου διαφεύγει στο Λύκειο πια, το δώρο του ... (εδώ δε θα πω όνομα, γιατί με διαβάζουν και γνωστοί μου); Τραυματική εμπειρία και δεν περιγράφω άλλο γιατί εκνευρίζομαι και μόνο στη σκέψη....

Εν ολίγοις αυτή η μαλακογιορτή, εκτός από το γεγονός πως δεν την συμπάθησα ποτέ (όπως και όλες τις άλλες γιορτές άλλωστε), μου υπενθυμίζει κάθε που έρχεται, πόσο ανισόρροπους ανθρώπους έχω γνωρίσει, έχω βάλει στη ζωή μου κι έχω πετάξει μετά από λίγο καιρό σαν σκουπίδια. Μου θυμίζει όμως κι αυτούς που με βάλανε στη ζωή τους και μετά από λίγο καιρό με πετάξανε σα σκουπίδι.

Και ξέρετε τι κρύβεται από πίσω ε; Ένα καλό και σούπερ απολαυστικό σεξ. Δηλαδή πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά για να πηδηχτείς και να πηδήξεις. Για να κάνεις δηλαδή ό,τι κάνεις έτσι κι αλλιώς όποτε θες και μπορείς. Αλλά τώρα θα χρεωθείς κιόλας.

Προτιμώ εν τέλει να με πάρεις τηλέφωνο και να μου πεις στα ίσια: Θέλω να σε σκίσω, παρά να μου το φέρνεις λάου λάου, με αρκουδάκια, λουλουδάκια και σκατολοϊδια (όλο τα ίδια). Πιο εύκολα θα συγκινηθώ με το Πάρτα μωρή άρρωστη, παρά με το Αγαπούλα μου γουτσου γουτσου.

Τέλος, ας πάψουμε πια να είμαστε τόσο μα τόσο δήθεν. Ξέρουμε όλοι τι πρέπει να κάνουμε αυτή τη μέρα. Ας μη κρυβόμαστε πίσω από κόκκινες καρδιές και μαλακίες μάντολες. Θα ανοίξουμε τα πόδια και θα πούμε χρόνια πολλά άγιε μου, που είδαν χαρά τα σκέλια μου και αυτή τη μέρα τη γιορτινή. Κι αν είσαι άντρας θα πεις: Ας της πάρω μια μαλακία μπας και φορέσει σήμερα το σέξι βρακί με τη δαντέλα και χαρώ κι εγώ και ο λαλάκης μου, λίγο παραπάνω. Όπου λαλάκης...ξέρετε τι εννοώ. Δεν θα σας επεξηγώ και τα υπονοούμενα. Αντε μπράβο! Συγκεντρωθείτε λίγο γιατί σας χάνω τώρα τελευταία.

Χρόνια Πολλά στους ερωτευμένους και καλά γαμήσια.
Καλό διάβασμα σε μένα και καλή μου επιτυχία γιατί αύριο δίνω ένα αγγούρι ναααα με το συμπάθειο που θα μου πετάξει τα μάτια όξω καλύτερα κι από τον πιο γαμηστερό Βαλεντίνο.

Φιλιά σε όλους

14 Φεβρουαρίου 2012