Χριστουγέννων αποφθέγματα

Καλησπέρα καλησπέρα, cουλοί μου αναγνώστες.

Σήμερα για άλλη μια φορά θα σας ανοίξω την καρδιά μου, όπως μόνο εγώ ξέρω. Ελάτε, πάρτε θέσεις. Χαλαρώστε. Βγάλτε από το μυαλό σας τις έγνοιες και τις μιζέριες κι ελάτε να αμπελοφιλοσοφήσουμε μέχρις εσχάτων, μέχρι να μην υπάρχει αύριο, μέχρι να κάψουμε (λίγο ακόμη) εγκέφαλο. Γιατί οι cουλές εμπειρίες μου είναι απέραντες και όποιος με ρωτήσει που τα βρίσκω και τα γράφω η απάντηση πλέον είναι μία...Η μαλακία υπάρχει παντού, κινείται ανάμεσά μας, διαχέεται τεχνηέντως, μερικές φορές μας καβαλάει κι εμάς και εν τέλει η ζωή, μας μαθαίνει καθημερινά άπειρα πράγματα τόσο για τους γύρω μας όσο και για τον εαυτό μας.

Επειδή λοιπόν έγραψα στο φβ μερικά χριστουγεννιάτικα αποφθέγματά μου, είπα να τα μοιραστώ και στο blog. Έτσι για να τα βλέπω, και να τα χαίρομαι και να τα χρησιμοποιώ στη ζωή μου αποφεύγοντας τις κακοτοπιές. Πράγμα δύσκολο, αν υποθέσουμε πως οι κακοτοπιές είναι παντού και είναι και αυτές υποκειμενικές. 

Η γιαγιά μου έλεγε να μην με νοιάζει τόσο αν ο άλλος με αγαπάει ή αν με έχει ερωτευτεί, αλλά αν με εκτιμά, με τιμά και με σέβεται. Και πότε σέβεσαι αγαπητέ μου αναγνώστη, έναν άνθρωπο; Ανεξάρτητα αν είναι φίλος, γκόμενος, σύντροφος, σύζυγος; Όταν δεν τον φέρνεις σε δύσκολη θέση. Όταν συνοδεύεις πχ μια κοπέλα σε μια φιλική παρέα, δεν την εκθέτεις για κανέναν λόγο. Ειδικά αν αυτή η γυναίκα είναι άγνωστη στη παρέα σου και είσαι εσύ ο συνδετικός κρίκος. Ακόμη κι αν έχεις αντιπαρατεθεί μαζί της, δεν είναι η ώρα να την εκδικηθείς ή να την κάνεις να ζηλέψει τη στιγμή που βρίσκεσαι σε άσχετη παρέα. Είναι άσχημο αυτό cουλέ μου αναγνώστη. Και δε σε τιμά να συνοδεύεις απο τη μια (εστω και φιλικά) και να τσιλιμπουρδίζεις στο fb από την άλλη. 

Μαγκιά λοιπόν δεν είναι να εφευρίσκεις δικαιολογίες για να καλύψεις τις μαλακίες που κάνεις, αλλά είναι μαγκιά να εξηγηθείς με τον άλλο, μια ώρα αρχύτερα. Να πεις αν σε ενοχλεί κάτι, να μην πεις ψέματα, ούτε να κρυφτείς, ούτε να το παίξεις υπεράνω. Αντρίκια και σταράτα να εξηγηθείς. Έτσι κάνουν οι άντρες. Έτσι ξέρω πως κάνουν οι άντρες. Όλα τα άλλα είναι γυναικουλίστικα και μικροπρεπή. Αν δεν έχεις κότσια να λες την αλήθεια ΣΟΥ στον άλλο, τότε δεν έχεις κότσια γενικά για να πορευτείς σε αυτή τη ζωή με έναν άνθρωπο πραγματικό δίπλα σου (και όχι εικονικο).

Επιπλέον δεν είναι κανένας άνθρωπος τόσο χαζός να πιστεύει τις δικαιολογίες σου. Η στοιχειώδης λογική είναι αυτή που μιλάει και υπερισχύει. Επίσης αν δεν είσαι ειλικρινής, μη περιμένεις να είναι ειλικρινής ο άλλος απέναντί σου. Σκατά δίνεις; Σκατά θα πάρεις. Πάνε οι εποχές που οι άνθρωποι, ανέχονταν, κάνανε υπομονή και έσκυβαν το κεφάλι. Και ειδικά οι γυναίκες έχουν χειραφετηθεί τόσο πολύ που είναι σπάνιο να ανέχονται, να περιμένουν, να υπακούν κλπ, όσα αρνητικά κι αν έχει επιφέρει αυτή η συμπεριφορά τους στην κοινωνία. Η αλήθεια είναι μία. Όπως φέρεσαι, θα σου φερθούν κι ό,τι δίνεις παίρνεις.

Είμαστε όμως κι εμείς οι γυναίκες ε; Όχι απλά άβυσσος, αλλά χιλιάβυσσος...Δε ξέρουμε τι θέλουμε. Αλλά όταν ξέρουμε, το διεκδικούμε. Αυτό να μας το αναγνωρίσετε παρακαλώ. Από την άλλη τα τεστάκια στους ανθρώπους είναι αρνητικό στοιχείο του χαρακτήρα μας αλλά σημαντικό στοιχείο του δικού μου χαρακτήρα. Πάντα τέσταρα τους ανθρώπους που γνώριζα και πήγαινε κάτι να γίνει μεταξύ μας. Σε φιλικό επίπεδο δεν τεστάρω τους άλλους! Σε ερωτικό μόνο το κάνω.

Είναι δύσκολα τα τεστ μου. Πολλοί δοκιμάστηκαν αλλά κανείς μέχρι τώρα δεν τα κατάφερε επί της ουσίας. Καλά μη φανταστείτε πως κάνω σχέσεις ή δε κάνω σχέσεις εξαιτίας των τεστ. Διότι είναι λογικό να μην τα πετύχει όλα ένας. Ψέματα. Ένας μόνο υπήρξε στη ζωή μου, που τα πέρναγε όλα, το ένα μετά το άλλο και που έμμεσα με ανάγκαζε να δημιουργώ καινούρια για να αποδείξω πως δεν είναι το άλλο μου μισό. Κι εγώ δημιουργούσα, κι εκείνος τα περνούσε με άριστα. Κι εγώ ξαναδημιουργούσα κι εκείνος πάλι άριστα. Εν τέλει...με άφησε. Όχι γιατί κουράστηκε να περνάει τέστ, διότι δεν ήξερε καν ότι δοκιμάζεται, αλλά γιατί μάλλον εγώ δεν πέρασα εκείνα τα τεστ που μου έβαζε αυτός...χωρίς και πάλι να το ξέρω ότι δοκιμάζομαι.  Κι έπειτα ... δεν πιστεύω στο άλλο μισό. Δεν θέλω ένα άλλο μισό, θέλω ένα  άλλο ολόκληρο και ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Οπότε καλύτερα έτσι.

Πριν βιαστείτε να μιλήσετε για αυθεντικότητα και να πείτε πως τα τεστ περιορίζουν την ελευθερία έκφρασης του ανθρώπου, τονίζω, πως ο άλλος δεν ξέρει ότι δοκιμάζεται. Είναι σημαντικό αυτό. Επίσης δεν είναι και τόσο καταλυτικά στο αν θα κάνω η όχι σχέση με τον άλλο. Είναι απλά για να παίρνω μια ιδέα για τον τρόπο σκέψης του άλλου. 

Πχ. Βλέπω τον άλλο να χαζεύει επί ώρες στο κινητό του. Με μια αέναη κίνηση περνάω από δίπλα. Θέλω να δω απλά πως θα αντιδράσει. Αν συνεχίσει να ασχολείται με το κινητό του πάει να πει πρώτον πως δεν κάνει κάτι πονηρό και δεύτερον πως χέστηκε αν δω ή δε δω τι κάνει, και μου έχει και εμπιστοσύνη. Αν όμως το κλείσει απότομα και αρχίσει τα περί ελέγχου και τα δεν μου αρέσει να κοιτάνε άλλοι το κινητό μου ή είναι κομπλεξικός ή γκομενίζει. Αρνητικό στοιχείο. Μεταξύ μας δε με ενδιαφέρει καθόλου να δω τι κάνει στο κινητό του. Δε θα τον χωρίσω επειδή υπάρχει άλλη γκόμενα, αλλά γιατί είναι μαλάκας που δε το λέει, ενώ το έχει καταλάβει ότι το έχω καταλάβει.

Ένα άλλο τεστάκι είναι η κουζίνα. Όταν εγώ πχ την έχω κάνει λαμπίκο σε μια μέρα και παρατηρώ πως εκείνος την έχει κάνει πουτάνα σε δυο λεπτά ε δε το λες και συνεννόηση αυτό το πράγμα. Το ίδιο ισχύει και για το μπάνιο και για την καθαριότητα του σπιτιού γενικώς. Δε ζητάμε να κάνετε δουλειές, ζητάμε απλά να μην λερώνετε. Τόσο δύσκολο είναι πια; Αυτές οι μανάδες που μεγαλώνουν τα παιδιά τους σαν πασάδες θέλουν σφάξιμο. Δε γίνεσαι γκέι αν πλύνεις ένα πιάτο, ούτε θα σου πέσει το πουλί. Έλα μπράβο. Μαγκέψατε όλοι.

Έχω πολλά ακόμη να γράψω, αλλά μάλλον κουράστηκα. Θα σταματήσω εδώ τη γκρίνια και την μίρλα. Απλά ήθελα να τα βγάλω όλα αυτά από μέσα μου πριν μπει το νέο έτος. Θα ακολουθήσει άλλη μια ανάρτηση πριν τις ευχές. Το νέο έτος που έρχεται θέλω να με βρει καθαρή από κακές σκέψεις, και από κακίες. Θέλω να με βρει έτοιμη να ερωτευτώ, να ζήσω όμορφα πράγματα, να γεμίσω με όμορφες εμπειρίες. Θα μιζεριάσω όλο το υπόλοιπο 12 ( ε δεν έμεινε και πολύ) και θα περιμένω το 2013 να είναι γαμάτο. Αν τώρα βγει κι αυτό γάματο, αντί γαμάτο, τι να κάνουμε; Δε πειράζει. Θα περιμένουμε το 2014 και βλέπουμε.

27 Δεκεμβρίου 2012