Τι θέλεις από μένανε, εγώ είμαι μια ξένη

Τι θέλεις απο μένανεεε εγώ είμαι μια ξένη,
γύρνα στη γυναίκα σου που σε περιμένει!

Με αυτούς τους στίχους να λαλάνε από τη τηλεόραση, ξύπνησα πριν από λίγο. Η κυρά Στανίση με ένα στρασέ ύφασμα μπροστά στο βυζί κι ένα τζιν για δεκαοχτάρες, τραγούδαγε σε επαναληπτική εκπομπή της Σεμίνας προς τιμήν του κυρ Βουτσά. Ρε τι πάθαμε πρωινιάτικο. Όλα τα σκυλιά στη πίστα. Εγώ με κλειστό λαιμό και λιγουλάκι πυρετό να προσπαθώ να περάσω με επιτυχία από την κατάσταση του ύπνου στην κατάσταση του ξύπνιου κι αυτοί στη τιβι να το γλεντάνε. Ας είναι.

Σηκώθηκα και σύρθηκα ως τη κουζίνα. Οι επιλογές δύο ή ζεστό τσαγάκι για πρωινό ή ζεστό φραπεδάκι. Νίκησε το δύο αν και έπρεπε να προτιμήσω το τσάι. Με τσάι όμως δε γίνεται δουλειά. Σήμερα θα σας περιγράψω σεξουαλικές καταστάσεις και περιπτύξεις. Το τσάι δεν ενδείκνυται μάνα μου. Που λες χτες βράδυ βγήκα. Με παίρνει τηλέφωνο ένας φίλος και μου λέει είμαστε εκεί πάρε το κώλο σου κι έλα. Μα βρε χρυσέ μου, είμαι λίγο αδιάθετη. Σκάσε, ντύσου κι έλα. Έγινε.

Χωρίς πολλά λόγια ετοιμάζομαι και βγαίνω. Σκάω μύτη στο μαγαζί και διαπιστώνω πως η παρέα καλά κρατεί. Το κέφι σκιαγραφείται ως τσακίρ και τα μπουζουκολάγνα μωρά σείουν τα κορμιά τους στις μπάρες. Τι θέλω εγώ εδώ; Αναρωτιέμαι. Μέχρι που τον βλέπω. Κάθεται στο πλαινό τραπέζι. Σοβαρός, προβληματισμένος, μελαγχολικός. Τον πλησιάζω. Συστήνομαι. Σε ξέρω μου λέει. Διαβάζω το blog σου. Μα πως είναι δυνατόν; Αναρωτιέμαι. Είναι! Απαντάει στις σκέψεις μου! Διαβάζει και τις σκέψεις μου. Εδώ είμαστε.

Με παίρνει από το χέρι και βγαίνουμε από το μαγαζί. Πηγαίνουμε στο σπίτι του. Ένα μικρό διαμέρισμα στο κέντρο. Αράζουμε στο διθέσιο καναπέ του και αρχίζουμε να μιλάμε. Για την κατάσταση της Ελλάδας, για το χάος στην εργασία, για τη σαθρή τηλεόραση. Μου μιλάει για τα προβλήματά του, για το πόσο θέλει να κάνει μια σχέση με μια κοπέλα που να ταιριάζουν οι μυρωδιές των κορμιών τους και τα χνώτα τους. Του λέω το ίδιο. Ψάχνουμε τα ίδια. Είναι το άλλο μου μισό και εμφανισιακά έτσι ακριβώς όπως γουστάρω έναν άντρα.

Ψηλός, μελαχροινός, με φαρδιές πλάτες και ζωηρό πρόσωπο. Με μάτια μελαγχολικά με ένα δείγμα...βουρκώματος στο βάθος. Αν του πεις το σ' αγαπώ αυτού του άντρα, θα βάλει τα κλάματα. Ευαίσθητος και ρομαντικός. Σιγά σιγά αρχίζει να με αγγίζει. Με χαιδεύει. Ξεκινάει από το λαιμό και με φιλάει στο αυτί. Μου ψιθυρίζει λόγια αγάπης. Ανατριχιάζω. Στη συνέχεια ....................................................!!!!!

Είμαι στο διπλό του κρεβάτι, σκεπασμένη με το σεντόνι του. Κρυώνω και με παίρνει αγκαλιά. Μου χαιδεύει τα μαλλιά. Με σφίγγει. Η πληρότητα των κορμιών δεν έχει φτάσει ακόμη. Έχουμε ένα ολόκληρο βράδυ μπροστά μας και μια ολόκληρη ζωή. Ποιος ξέρει. Και πάνω στον δεύτερο γύρο ξεσηκώματος χάνομαι στα χάδια του και στα φιλιά του και ύστερα αποκαμωμένοι κι οι δυο παραδινόμαστε στον Μορφέα.

Τι θέλεις απο μένανεεε εγώ είμαι μια ξένη,
γύρνα στη γυναίκα σου που σε περιμένει!

Ακούγεται η Στανίση από την τηλεόραση. Ξυπνάμε. Και κάπου εκεί μπαίνει φουριόζα η μάνα μου στο δωμάτιο. Βάλε θερμόμετρο Coula να δούμε πως πάει. Χτες βράδυ ψηνόσουν στον πυρετό. Μα καλά τι ακούς πρωί πρωί; Έλα ντε!!!!

18 Σεπτεμβρίου 2011