Τι έκανες όλη μέρα;

υτές τις μέρες που φράκαρε το αναπνευστικό σύστημα και η μύξα έγινε μόνιμος κάτοικος της ρινός μου, αποφάσισα να μείνω στο κρεβάτι και να κάνω εποικοδομητικά πράγματα. Ναι ξέρω, τα πονηρά σας μυαλά θα φανταστούν αχαλίνωτο σέξ. Όμως όχι, με τίποτα. Δεν γίνεται να κάνει κανείς σεξ αν δεν έχει όσφρηση! Θα μου πεις τώρα: ε καλύτερα, να μη μυρίζεις καλτσίλα, βρακίλα και να μην τα ξαναλέω, όλα τα σε -ίλα.

Ας σοβαρευτώ. Σήμερα το πρωί ξύπνησα καλύτερα απο χτές! Η συμφόρηση της μύτης μου, μου επέτρεψε να μυρίσω λίγο τη μυρωδιά του καφέ που ψηνόταν, τη μυρωδιά του φρέσκου αέρα από το ένα τσικ ανοιχτό παράθυρό μου, τη μυρωδιά της τυρόπιτας που έψηνε από το πρωί η γειτόνισσα και της τυρόπιτας που έψηνε η δική μου μαμά, μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. Αναθάρρησα. Χτες γιουβαρλάκια, σήμερα λαχανοντολμάδες, είναι να μην αγαπώ τέτοια μαμά; Αν και οι λαχανοντολμάδες μου κάθισαν λίγο βαρίδια, αλλά ήταν θεϊκοί.

Ας σοβαρευτώ. Σήμερα από το πρωί έκανα τα εξης: Ολοκλήρωσα την ανάγνωση ενός βιβλίου που το είχα παρατήσει στο κομοδίνο. Λέγεται Κατερίνα Σφόρτσα του Ανδρέα Ανδριανόπουλου. Πρόκειται για ένα ιστορικό μυθιστόρημα που πραγματεύεται της ζωή της θρυλικής γυναικείας φυσιογνωμίας της μεσαιωνικής Ιταλίας, Κατερίνας Σφόρτσα, μέσα από τα μάτια μιας ελληνίδας νησιωτοπούλας που βρέθηκε αιχμάλωτη στο πλευρό της. Ενδιαφέρουσα ροή, σωστό ιστορικό υπόβαθρο με λίγες ιστορικές αστοχίες και γενικά βιβλίο που όποιος προτιμά τα ιστορικά μυθιστορήματα, θα τον κρατήσει.

Στη συνέχεια έπιασα ένα μικρό βιβλίο και το τέλειωσα σε μια ωρίτσα και ήταν και εξαιρετικά ενδιαφέρον. Λέγεται Συγκέντρωση, πως μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν το παιδί τους, της Πέτρα Τορμπριτζ. Η συγγραφέας προσπαθεί να εξηγήσει γιατί το 40% των παιδιών αντιμετωπίζουν πρόβλημα συγκέντρωσης, γιατί η προσοχή τους αποσπάται εύκολα, αφαιρούνται και χάνονται κι έτσι περιορίζεται σημαντικά η απόδοσή τους. Επίσης θεωρεί πως η συγκέντρωση είναι κάτι που μπορεί να μάθει κανείς. Εξηγεί τι είναι συγκέντρωση, πως αναγνωρίζει κανείς την αδυναμία της συγκέντρωσης, παρέχει κάποια τεστ για να αντιληφθούν και οι γονείς και οι δάσκαλοι αν το παιδί είναι συγκεντρωμένο, προτείνει λύσεις για το τι πρέπει να κάνουν οι γονείς και συστήνει κάποιες ασκήσεις για βελτίωση της ικανότητας συγκέντρωσης. Απευθύνεται περισσότερο σε γονείς και εκπαιδευτικούς.

Μετά το φαγητό, είδα μια ωραία ταινία με τίτλο Agora, που πραγματευόταν τη ζωή της φιλοσόφου Υπατίας της Αλεξανδρινής. Κι εκεί διέκρινα ιστορικές ασάφειες, αλλά η σκηνοθεσία ήταν εκπληκτική και η πρωταγωνίστρια μου άρεσε πάρα πολύ και σαν ηθοποιός και σαν γυναίκα.
Στη συνέχεια με πήρε ύπνος βαθύς, μα μόλις ξύπνησα έπιασα ένα ακόμη ωραίο βιβλιαράκι με τίτλο Το φάντασμα της αξόδευτης αγάπης, της αγαπημένης Μάρως Βαμβουνάκη. Δεν το έχω τελειώσει ακόμη οπότε δε μπορώ να κάνω καμία κρίση.

Κι επειδή όταν διαβάζω ούσα άρρωστη, με πιάνει πονοκέφαλος, έβαλα στην άκρη την κυρία Μάρω και έπιασα να δω μια εξαιρετική ταινία που όποιος την δει μπορεί και να με θυμηθεί. Τίτλος Bad Teacher, πρωταγωνίστρια η Καμερον Ντιαζ. Μιλάμε έριξα πολύ γέλιο και σχεδόν μου έφτιαξε η διάθεση. Πριν λίγο τέλειωσε και τωρα θα μπω στον θαυμαστό κόσμο των blogs.

Τελικά είναι ωραίο να περνάς ώρες στο κρεβάτι σου, είτε έτσι είτε αλλιώς.

8 Δεκεμβρίου 2011