Νυχτερινά Παραληρήματα (ΙΙ)

Η νύχτα αυτή φεύγει η νέα εβδομάδα έρχεται. Μαζί της το Χριστούγεννο και μετά οι Πρωτοχρονιές. Ή μήπως τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά; Πάντα μπέρδευα τον ενικό και τον πληθυντικό. Δηλαδή εκεί που επενδύω στον πληθυντικό, μένω με τον ενικό στο χέρι. Κι όταν έχω ανάγκη τον ενικό, ο πληθυντικός μου τη πέφτει άγρια. Μπερδεμένα πράγματα.

Σκεφτόμουν να κάνω τώρα τον απολογισμό μου ή να τον αφήσω για άλλο βραδυ που δε θα έχω πιει τόσο πολύ; Χμ, άσε, ας τον κάνω νηφάλια απο εβδομάδα. Πολύ έχω πιει αυτές τις μέρες. Πρέπει να χαλαρώσω λίγο γιατί τα συκώτια μου δεν σηκώνουν και πολλά πολλά. Αντε θα πιουμε ό,τι ειναι να πιούμε στις γιορτές και μετά θα το ρίξουμε στο τσαγάκι πάλι.

Τελικά με πείσανε και στόλισα λίγο το σπίτι. Πέντε κεριά και τρια σεμεδάκια από αυτά που μισώ αλλά τα έχω για καλό και για κακό. Από αυτά που δεν ταιριάζουν με το στυλ του σπιτιού αλλα σου χαμογελάει ο χοντρούλης με τα κόκκινα κάτω από τη πιατέλα με τα μελομακάρονα που έστειλε η θεία Ευτέρπη (επειδή δε της πέτυχαν και ήθελε να τα ξεφορτωθεί) κι ενίοτε σου κλείνει και το μάτι ο Αγιος Μπίλης ειρωνικά ειρωνικά αλλά όπως έγραψε και η αγαπημένη Μαρίνα Ζέας, κάτι τέτοια μικρά πραγματάκια σου φτιάχνουν τη διάθεση και σε κάνουν να χαμογελάς ή σε κάνουν να προσποιείσαι πως χαμογελάς.

Θα ήθελα τώρα να ήταν Καλοκαίρι. Όχι γιατί θέλω διακοπές, ούτε γιατί μου έλειψε η θάλασσα και οι τρέλες. Απλά γιατί κρυώνω πάρα πολύ αυτή τη στιγμή και μου σηκώνεται η τρίχα που και που. Είναι που θες αυτό που δεν έχεις και έχεις αυτό που δε θες. Έτσι δε συμβαίνει συνήθως; Μα τι γκαντεμιά ρε γμτ. Μια φορα δε θα συγχρονιστώ με τα θέλω μου και τα θέλω σου;

Και για το τέλος θα ήθελα να σας υπενθυμίσω να στελνετε τις 200 λεξεις σας στο μειλ μου για τον διαγωνισμό που τρέχει. Δες για πληροφορίες πάνω πάνω πάνω. Ήδη έλαβα πολύ πράγμα και είναι καλό!

Καλή σας νύχτα και καλά κρασιά.
Καλή σας μέρα και καλό καφέ.

19 Δεκεμβρίου 2011