Σχολιάζοντας

Καταντάω γραφική, αλλά αυτή είναι η αλήθεια μου και την παραθέτω. Ο Μορφέας με έχει χωρίσει. Διαζύγιο κανονικό σας λέω. Αράζω στο κρεβάτι μου ορεξάτη για ύπνο και αν δεν πάει 4 το πρωί δεν σβερκώνομαι κανονικά. Κάθομαι σα τους γέρους με ενα μαξιλάρι ψιλο-όρθιο και περιμένω, περιμένω, περιμένω.

Είχα που λέτε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση αυτές τις μέρες και θα ήθελα τη γνώμη σας στο θέμα. Θα αρχίσω κάπως έτσι: Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει στην διαδικτυακή του οντότητα ως blogger. Και το λέω αυτό για να προλάβω πιθανά σας σχόλια που θα εμπεριέχουν τις φράσεις: Άσε τον καθένα να κάνει ό,τι θέλει. Τον αφήνω λοιπόν, απλά θα πω την γνώμη μου.

Διαβάζω πάρα πολλά ιστολόγια και αφήνω σχόλια όπου νιώθω πως κάτι θέλω να πω, αστείο ή σοβαρό, σύντομο ή μακροσκελές, έξυπνο ή χαζό. Δεν αφήνω παντού σχόλια γιατί για μένα η έκθεση των απόψεων του καθενός είναι πράγμα ιερό. Κάποιοι blogger κι εγώ μεταξύ αυτών, επιτρέπουν σχόλια στις σκέψεις τους. Κάποιοι άλλοι δεν επιτρέπουν. Δικαιώμα τους σεβαστό.

Θεωρώ όμως μεγάλη αγένεια να μου αφήσεις ένα σχόλιο και να στο παίξω η ψωνάρα της blogoσφαιρας και να μην σου απαντήσω καθόλου. Θεωρώ μεγάλη αγένεια να έχεις ανοιχτά τα σχόλιά σου και να μην μου απαντάς σε αυτό που σου γράφω. (Ξαναλέω, πως προσωπικά δεν αφήνω σχόλια παντού, παρά μόνο αν έχω κάτι να πω.) Κλείστα και γράφε για την πάρτη σου.

Κι εγώ για την πάρτη μου γράφω και δε θα χαλαστώ αν κάποιος Ανώνυμος έρθει και με ξεχέσει. Αλλά όλες τις απόψεις που μου αφήνετε από κάτω, θα τις διαβάσω όποτε βρω χρόνο και θα απαντήσω θεωρώντας πως κάπως έτσι τιμάω τον χρόνο που μου αφιερώνετε. Κι όχι για να συγκεντρωθεί ο μέγιστος αριθμός σχολίων. Αυτό όμως δε το κάνουν όλοι όσοι αφήνουν τα σχόλια ανοιχτά.

Το blogging είναι μεταξύ άλλων και επικοινωνία. Βέβαια τώρα τελευταία εμπεριέχει καθώς βλέπω και άλλες σκοπιμότητες. Κάποιοι βγάζουν λεφτά, κάποιοι εκδίδουν βιβλία και κάποιοι τις ψυχές τους. Είπαμε, ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Ελευθερία λόγου και κινήσεων έχουμε. Όμως στα πλαίσια της βασικής ύπαρξης των ιστολογίων, τα σχόλια όταν μένουν ανοιχτά οφείλεις να τα τιμάς δεόντως. Διαφορετικά κλείστα να παν στο διάολο!

Για μένα ως Coula, είναι αγένεια, να μην μου απαντάς, είναι σα να μου λες, σε γράφω στα τέτοια μου Coula και κάθε Coula. Γι' αυτό δηλώνω ευθαρσώς πως σε όσα ιστολόγια επισκέπτομαι απο εδώ και στο εξής και βλέπω ανοιχτά σχόλια, και διαβάζω την ανάρτηση και έχω κάτι να σχολιάσω και ξαναπεράσω, όπως συνηθίζω να κάνω και δε μου έχεις απαντήσει ενώ έχεις περάσει σε νέα ανάρτηση, δεν ξανάρχομαι! Και δε πα να είσαι και από τους αγαπημένους μου blogger.

Αυτά είχα να πω. Πάω τώρα να βαμπιριάσω.

Καλη σας νύχτα
6 Απριλίου 2011