Coυλό Cουίζ

Διάλεξε μια από τις 3 απαντήσεις κάθε ερώτησης στο παρακάτω τεστ και μάθε: Πόση κουλαμάρα κουβαλάς!
Οι απαντήσεις σας να έχουν τη μορφή : Α1, Β2, Γ3, Δ1, Ε2
Τα αποτελέσματα της κουλαμάρας σας θα τα διαβάσετε το Σαββατοκύριακο.

Α. Πόσες φορές μέσα στη μέρα σου μπορείς να τσακωθείς με τους γύρω σου;

1. Συνεχώς αν χρειαστεί. Δεν αφήνω τίποτα να πέσει κάτω. Όποτε νιώθω πως αδικούμαι ή όταν βλέπω το στραβό θα το πω, γιατί ως γνωστόν εγώ θα σώσω τον κόσμο.
2. Μέχρι τρεις φορές. Από τρεις και πάνω καταντάει κουραστικό και βαριέμαι ανυπόφορα. Άσε που μετά από τις τρεις φορές δε με παίρνουν και στα σοβαρά!
3. Δεν τσακώνομαι σχεδόν ποτέ. Είμαι άγγελος στη γη.

Β. Αν δεις έναν συνάδελφο σου το πρωί εκνευρισμένο τι κάνεις;

1. Δε μας χέζει κι αυτός πρωινιάτικα; Δεν του μιλάω καν. Απομακρύνομαι με χάρη. Ωχου, έχω κι εγω τα δικά μου προβλήματα, δεν θα ασχολούμαι με κομπλεξικούς.
2. Τον πλησιάζω και λέω αστεία για να του φτιάξω το κέφι, ακόμη κι αν τον δω να εκνευρίζεται περισσότερο! Που θα πάει θα χαμογελάσει. Τζάμπα έχω πάρει δίπλωμα καραγκιόζη;
3. Τον ρωτάω επίμονα τι έχει, ακόμη κι αν μου λέει: Δεν έχω τίποτα. Μα ποιον πάει να κοροϊδέψει; Δεν είναι καλά κι εγώ πρέπει να μάθω τι έχει!

Γ. Είσαι στο λεωφορείο και ω ναι βρίσκεις θέση και κάθεσαι. Σε πλησιάζει μεγάλης ηλικίας άνθρωπος και σε κοιτά επίμονα. Τι κάνεις;

1. Σηκώνομαι και ευγενικά παραχωρώ τη θέση μου. Δε βαριέσαι!Πρώτη φορά είναι που θα κάτσω όρθιος σαν το αγγούρι, κρεμασμένος από μια χειρολαβή; Άλλωστε εγώ είμαι νέος και δυνατός.
2. Κοιτάω από την άλλη πλευρά και αρχίζω να μετράω τα ταξί που περνάνε δίπλα, δυναμώνοντας τη μουσική στα ακουστικά μου.
3. Παραχωρώ τη θέση μου, αλλά από μέσα μου σιχτιρίζω την ώρα και την στιγμή που η τρίτη ηλικία παίρνει τους δρόμους και ούτε και ξέρει που πάει.

Δ. Τι δε λείπει ποτέ από το σπίτι σου;

1. Ποτά και ξηροί καρποί.
2. Καφές και σοκολατάκια.
3. Ζυμαρικά και τυριά.

Ε. Τι ζώο θα διάλεγες για κατοικίδιο;

1. Σκύλο ή γάτα.
2. Φίδι ή ιγκουάνα.
3. Κροκόδειλο ή μπαμπουίνο.

 Εχεις περισσότερα 1 ?

Έχεις πολύ δουλειά ακόμη για να αποκτήσεις την καρακουλαμάρα! Ωστόσο η ζωή σου δεν ειναι και τελείως α-κουλη! Οσο να' ναι έχεις πολλά θεματάκια! Μια τρέλα την έχεις και σε διακατέχει συθέμελα, σύξυλα, συσσωμα και άλλα συ. Δεν ρισκάρεις εύκολα και πολλές κουλές ιδέες σου περνάνε από το μυαλό αλλά την τελευταία στιγμή συγκρατείσαι και κάνεις πίσω, ενώ κατά βάθος ξέρεις καλά πως λίγη τρέλα θα σου πήγαινε, θα σου έκανε καλό και θα σε έκανε να λάμπεις. Είναι ώρα να αφεθείς λιγάκι και να απολαύσεις την χαρά της ζωής, να χαμογελάσεις λίγο πιο πλατιά, ναι, ναι, το μπορείς. Από αύριο άλλαξε την διαδρομή από την οποία πας στη δουλειά σου, και πάρε άλλο δρόμο. Κοίτα μη χαθείς μόνο!!! Ξύπνα πιο νωρίς και φάε το πρωινό σου ακούγοντας δυνατά το αγαπημένο σου τραγούδι, αυτό που σε ανεβάζει ρε παιδί μου, ξέρεις εσύ! Ρίξε κι ένα χορό να στανιάρεις! Μετά τη δουλειά, μη γυρίσεις σπίτι, πήγαινε για καφέ με έναν φίλο, πήγαινε για φαγητό έξω και το βραδάκι κάνε μια βόλτα στη νυχτερινή πόλη! Γεμισε τη ζωή σου με δραστηριοτητες που γουστάρεις! Βγάλε την κρυμμένη τρέλα σου προς τα έξω για να νιώσεις καλύτερα! Αν προσπαθήσεις, μπορείς να τα πας και χειρότερα!

Έχεις περισσότερα 2 ;

Η κουλαμάρα σου, βαδίζει σε πολύ καλά επίπεδα! Είσαι τρελός! Έχεις όρεξη για ζωή, όρεξη για πλάκες, όρεξη για παρέα, όρεξη για δραστηριοτητες! Ο,τι σου μπει στο μυαλό, προσπαθείς να το πετύχεις, αλλά αν ξενερώσεις, παει και τέλειωσε, ξενερωσες! Σπάνια δίνεις δεύτερες ευκαιρίες, αλλά η φιλία σου είναι δυνατή και η αγάπη σου για τους ανθρώπους σταθερή! Ξερεις τι θες απο τη ζωή σου ή είσαι πολύ κοντά για να μάθεις τι θες. Ένα βήμα πριν την κουλαμάρα, πρέπει να προσέχεις ποιους εμπιστεύεσαι και με ποιους συναναστρέφεσαι. Κάθε μέρα είναι γιορτή για σένα και το μόνο που σε κρατάει για να μην καρακουλαθείς είναι η λογική σου, που καμιά φορά προσπαθεί να σε συγκρατήσει (αλλά δεν τα καταφέρνει πάντα) από τις τρέλες που θες να κάνεις.
Μην το βάζεις κάτω, μπορείς να περάσεις στην επόμενη ομάδα με μεγάλη ευκολία και μάλλον έτσι όπως το πας δεν θα αργήσει αυτή η μέρα!

Έχεις περισσότερα 3 ;

Είσαι άρρωστος από κουλαμάρα. Ακροβατείς σε τεντωμένο σκοινί. Η ζωή σου θεωρείς πως είναι δώρο και ως τέτοιο την αντιμετωπίζεις! Τη ρουφάς ως το μεδούλι! Την ομορφαίνεις στο έπακρο! Προσπαθείς κάθε μέρα να κερδίζεις και κάτι από τις ώρες που φεύγουν! Χαμογελάς συνέχεια εκνευρίζοντας τους άλλους! Θες να τα μαθαίνεις όλα, να τα ελέγχεις όλα, να τα κρατάς όλα δικά σου και μετά να τα δίνεις όλα, εκεί που πρέπει. Δεν έχεις ιδέα τι θες από τη ζωή σου, αλλά αυτή η αλητεία σε κάνει να εκτιμάς την αναζήτηση του τι θες! Γεμίζεις εμπειρίες και μπαταρίες και νιώθεις πως είσαι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου στα χειρότερα χρόνια! Τι κρίμα; Σύνελθε! Βγες από το συννεφάκι του δικού σου κόσμου. Βγες απο την κουλαμάρα σου! Προσαρμόσου κάποτε, συμβιβάσου κάποτε, κι επιτέλους σταμάτα να διαβάζεις την Coύλα και τα couλά της! Σου κάνει κακό! Δεν το καταλαβαίνεις;

ΥΓ1 Αν ισοψηφούν οι απαντήσεις σας, είστε ανάμεσα σε δυο καταστάσεις! Αν οι καταστάσεις ειναι η 1 και η 3 τότε έχετε πολύ κουλαμάρα μεσα σας και οφείλετε να την εξωτερικεύσετε!

20 Φεβρουαρίου 2011