Δημοιογράφος και i sixtir

Ξύπνησα με οξύ πονοκέφαλο! Ήπια πολύ χτες βράδυ και ζαλίστηκα! Έφτιαξα καφέ, ανοιξα το νετ και προσπάθησα να διαβάσω λίγες ειδήσεις! Να δω τι γίνεται στο ρημαδοκόσμο που ζούμε!

Έχω ξαναπει, ειδήσεις στη τηλεόραση δεν βλέπω. Άλλωστε στις ειδήσεις πια θα ακούσεις και θα διαβάσεις όλα τα άλλα, εκτός από ειδήσεις! Και τα ειδησεογραφικά blogs δεν τα εμπιστεύομαι! Δε ξέρω γιατί! Με χαλάει η αίσθηση "πάρε πρώτος την είδηση πριν μας προλάβει άλλος". Αυτό δεν είναι είδηση είναι το πάρε καρπούζι, πουλάω φτηνά και είναι ζουμερό.

Είμαι προκατειλημμένη με τους δημοσιογράφους! Τους θεωρώ σχεδόν όλους μια φουρνιά μαλάκες που σπούδασαν το ψέμα και την υποκρισία, την διαβολή και την δηθενιά. Και η couλομπάλα μου τους παίρνει όλους σβάρνα! Δε τους διαχωρίζω σε σοβαρούς, μάχιμους, αναλυτές, κουτσομπόληδες, αρθρογράφους και λοιπές κατηγορίες! Στα μάτια μου είναι σχεδόν όλοι ίδιοι!

Σταμάτησα να διαβάζω και εφημερίδες! Πιο μικρή κάθε μέρα θα αγόραζα μία. Τώρα πια καμία! Δε με απασχολεί η οπτική που βλέπει ένα θέμα ο κάθε μπάμιας. Μπορείτε να μου πείτε μόνο το θέμα, χωρίς να είναι καρφωμένη πάνω του η άποψή σας και η ιδεολογία σας, χωρίς την άποψη του χορηγού σας ή του προιστάμενου σας; Αν δε το μπορείτε i sixtir.

Θέλω την είδηση ρε καραγκιόζηδες, όχι το σχόλιό σας! Θέλω την είδηση για να μπορώ να σκεφτώ εγώ ένα σχόλιο, για μένα, για τον εαυτό μου, για να συσχετίσω, για να κρίνω, για να καταλάβω!
Θελω να καταλάβω μόνη μου, όχι να καταλάβω μέσα από τη δική σας γλοιώδη ματιά.

Θα μου πείτε τώρα, μη τσουβαλιάζεις ρε Couλα! Δεν είναι όλοι ίδοι! Δεν τους ξέρω προσωπικά! Εκείνο που ξέρω είναι πως δεν κάνει κανείς σωστά, υπεύθυνα και επαγγελματικά τη δουλειά του!
Καταρχήν και καταρχάς δεν ξέρουν να χειρίζονται το λόγο! Είναι απαίδευτοι και αμόρφωτοι ασχετα με τα πόσα πτυχία μετράνε στα γραφεία τους!

Και μετά από όλες αυτές τις σκέψεις μου...πήγα κι έπεσα πάνω στη προκήρυξη της Σέχτας Επαναστατών...

ΥΓ1 Μη μου μιλήσετε για τον μακαρίτη...δε θα μπω σε τέτοιου είδους συζητήσεις.

ΥΓ2 Και οι γκόμενοι μου που ήταν δημοσιογράφοι αποδείχτηκαν κουφάλες.

ΥΓ3 Ό,τι δηλώσεις είσαι! Και δηλώνω couλή.

28 Ιουλίου 2010